Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (4) Senaste inläggen

Arbetsmarknad Bostadspolitik Djurskydd/Djurfrågor Ekonomi Energifrågor Företagande Försvarspolitik Ideologi Infrastruktur Invandring och integration Jämställdhet Kultur Kungahuset/Kungligheter Kyrkan. Religion och politik Livskvalitet Livsmedel/Jordbruk/Fiske Miljö & Klimat Off Topic Om iFokus och sajten Ordet fritt. Fria diskussioner Politiker Politiska partier Politiska skandaler Rättsfrågor/Integritet Sexualpolitik Skatter Skola / Utbildning Terrorism Topplistor. Utrikespolitik Valfrågor/Riksdagsval Vård och omsorg Välfärdssystem Övrigt
Utrikespolitik

Nigel Farage

2011-10-13 08:09 #0 av: Staffan

Vad tycker du om den här engelsmannens kritik?

Anmäl
2011-10-16 20:52 #1 av: [StaffanM]

Nigel Farage är en av de få som inser och vågar säga sanningar om EU och dess agendor.

Anmäl
2016-07-04 11:51 #2 av: [Nomen Nescio]

"Nigel Farage, partiledare för EU-fientliga brittiska partiet Ukip, avgår, rapporterar nyhetsbyrån Reuters. Han säger sig aldrig ha eftersträvat att jobba som politiker utan att hans mål varit att få ut Storbritannien ur EU.

Segern för "lämna-sidan" i folkomröstningen betyder att mina politiska ambitioner har uppnåtts, sa han under en presskonferens. "---

SR

Anmäl
2016-07-04 12:52 #3 av: Schnauzertik

Jag läste det också och min första tanke var att han inte vill ta ansvar för det han har slagits för att få till stånd.

Värd för Pensionärer

Anmäl
2016-07-04 13:01 #4 av: [Nomen Nescio]

#3 Ja, jag gjorde väl ungefär samma reflektion.

Anmäl
2016-07-04 13:48 #5 av: Huygens

Tja, Farage hade på något sätt lovat att EU-pengarna skulle gå till den sedan fler år avsiktligt kollapsande NHS. Men icke...

Ser Farage ut att slingra sej?

Anmäl
2016-07-05 17:30 #6 av: Huygens

Här får Farage en Frimurarkyss av Juncker.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.