Annons:
Etikettutrikespolitik
Läst 1691 ggr
Staffan
11/18/11, 12:28 PM

EU-motståndare

Det råder inget tvivel om vad Nigel Farage tycker om utvecklingen i Europa. Jag måste ändå ge honom lite cred - tycker att han har ganska många poänger i det han säger. Och vältalig är han också.

Annons:
starhawk
11/18/11, 1:54 PM
#1

Har inte den där länken varit uppe i en annan tråd tidigare? annars håller jag med ligger mycket i vad han säger!

Värd för Knivtillverkning  & Slöjd iFokus

Mitralis
11/21/11, 10:58 AM
#2

Jag har aldrig trott på euron av många anledningar, men det är ändå tråkigt att se att man får rätt när det blivit så här.



Geru
11/24/11, 4:15 PM
#3

Han är, en extremt nice person alltså. HAHAHAH.

Euron i sig själv är ett bra koncept, men det blir så otroligt fel när vissa människor får sätta regler och styra.

“I don't think the human race will survive the next thousand years, unless we spread into space.”

-Stephen Hawking

[sakring]
11/24/11, 5:27 PM
#4

Min man har lön i Euro så jag hoppas att den får vara kvar.

Maria
11/24/11, 7:57 PM
#5

#4 Skulle han inte få någon lön om euron avskaffades?

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Geru
11/24/11, 8:01 PM
#6

#5 Det borde han få, fast det blir väl som det var förut, med olika konverteringspriser beroende på landet i sig själv.

“I don't think the human race will survive the next thousand years, unless we spread into space.”

-Stephen Hawking

Annons:
[sakring]
11/24/11, 8:15 PM
#7

Han kommer att få lön i US$ som han hade innan. Problemet är att europerna ville ha det i € då US$ varit lite svajig.

Geru
11/24/11, 8:17 PM
#8

Ah. Tråkigt i så fall. Fast euron är rätt svajig den med(inte för att det påverkar sverige så mycket egentligen). Han kan inte få betalt i kronor då?

“I don't think the human race will survive the next thousand years, unless we spread into space.”

-Stephen Hawking

[sakring]
11/24/11, 8:43 PM
#9

Nej tyvärr så blir det inte i kronor utan en summa € eller US$ då han arbetar utomlands (till sjöss). Denna växlas sedan till kronor i Sverige men det är olika hur mycket beroende på kursen.

Upp till toppen
Annons: