Annons:
Etikettordet-fritt-fria-diskussioner
Läst 1228 ggr
[VSK]
9/15/14, 11:17 AM

Kan feminister inte räkna?

"Här har ni en intressant fråga som har fått alldeles för lite uppmärksamhet i valrörelsen: Varför tar filmstjärnor nakenbilder av sig själva? Detta apropå förra veckans stora chocknyhet: att hackare har kommit över hundratals, företrädesvis kvinnliga, kändisars privata nakenfoton och spridit bilderna på nätet"

Läs mer här (affärsvärlden)

Annons:
Koko Kanel
9/15/14, 11:56 AM
#1

Ursäkta rubriken? … -.-'

[Yllhilda]
9/15/14, 12:01 PM
#2

Bra frågor. Ska höra med närmsta F!-röstare jag träffar.

Geru
9/15/14, 5:57 PM
#3

För att dom är som vanliga människor, och tycker om att ta nakenbilder på sig och sina partners? Det är inte ovanligt alls, ska du veta…

Sen så att hela artikeln verkar skuldbelägga dom, som har bilderna, istället för dom som stal dom, är fan pinsamt.

“I don't think the human race will survive the next thousand years, unless we spread into space.”

-Stephen Hawking

RobinEH
9/15/14, 6:34 PM
#4

Vilken tramsartikel.

Jag tror, jag tror på vintertid och ishalka.
Sajtvärd på Träning och Hälsa

Cindy S
9/15/14, 9:30 PM
#5

Jag orkade knappast ta mig igenom artikeln. Vad han han att göra med andras sex- och onanivanor? Vill man ha bilder på sig själv eller andra så får man väl det. Så länge man inte skadar sig själv eller andra så får man göra som man vill. Skriva en struntartikel om att det är fel med selfies och mena att det är partipolitisk fråga? Sen börjar han prata om "relevanta" frågor och försöker upprätthålla en röd tråd om att skylla på offret.

Men jag fattar inte vad han refererar om. Är detta ett konstigt svar på vad FI sagt? Det mesta verkar han ta ut luften, utan att förklara varför han börjar babbla om det.

Kommentarerna gjorde mig inte klokare.

Jessica Jones (2015-)

- Sajtvärd för superhjaltefimer.ifokus.se - Medarbetare för halloween.ifokus.se -

Koko Kanel
9/16/14, 2:09 PM
#6

Tack #3 och #4 och #5 - precis vad jag skulle skriva!

Annons:
Upp till toppen
Annons: