Annons:
Etikettordet-fritt-fria-diskussioner
Läst 1452 ggr
vallhund
10/3/15, 6:24 AM

"Dataprogram för forskare stoppas i Sverige:

För mycket invandrare"

"En tysk vetenskapsman förbjuder Sverige och sju andra europeiska länder att använda hans dataprogram. Beslutet är ett straff för att länderna släpper in för många utomeuropeiska invandrare. Den som välkomnar invandrarna är hans fiende, förklarar mannen på sin hemsida."

http://www.dn.se/nyheter/sverige/dataprogram-for-forskare-stoppas-i-sverige-for-mycket-invandrare/

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

 

Annons:
Tjeja
10/3/15, 9:10 AM
#1

Ö Vilken idiot! Ö

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

Gahella
10/3/15, 11:03 AM
#2

Kan bättre förstå honom när jag läser skälen som han angav:

My reasons:

(1) I want to protest against American imperialism, which I regard as the cause of most of all evil in the world: wars, tyranny, poverty, migration.

(2) I want to protest against EU tyranny, which is mostly the result of US imperialism.

(3) I want to demonstrate my sovereignty, something I would welcome to see much more often in science and politics.

In particular, I dislike that the USA and the EU aggressively promote a way of life that conflicts with my own way of life. I dislike the flood of immigrants they caused to come here - come here to replace unprofitable Europeans like me.

After so many years of hard work on TREEFINDER, I have still not been paid any reward.

I want to stress that this license change is not against my colleagues in the USA, but against a small rich elite there that misuses the country's power to rule the world.

The USA is our worst enemy. I have collected many links to background information, including some in English language, here.

http://www.treefinder.de/

Tjeja
10/3/15, 11:36 PM
#3

🤔 🤔

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

Gahella
10/4/15, 8:24 AM
#4

#3 Det jag förstod är att han inte vill ge denna kunskap till de krafter som vill destabilisera Europa som Usa/Nato just nu ligger bakom. Men kan även hoppas på att detsamma gäller Israel och Saudiarabien.

Loris M
10/4/15, 9:07 AM
#5

#2 Kan du förstå det här också? (Inte jag)

"Immigration to my country harms me, it harms my family, it harms my people. Whoever invites or welcomes immigrants to Europe and Germany is my enemy. Immigration is the huge corporations' interest, not peoples' interest. I am not against helping refugees, but they would have to be kept strictly separated from us Europeans, for some limited time only until they return home". 

Som tur är, forskare är inte beroende av hans program. Det är bara att välja ett annat.

Gahella
10/4/15, 9:18 AM
#6

#5 Ja det gör jag för denna flykting-kris är skapad av de makter som vill destabilisera världen, det är inte omtanke om människorna det kan du glömma. Ja men vi har detsamma här som kalls för asylboenden? Och om du hängt med i trådarna kanske du inser vilket kaos, förödelse för alla inblandade detta medför, inte bara för flyktingarna och emigranterna. Och som sagt vore det flyktingar hade frågan sett annorlunda ut, men nu är det en anstormning av emigranter och även Isis-folk som är uppblandad i denna flodvåg av människor och ingen får sätta upp gränser för rikets säkerhet för då blir de skuldbelagda och anses som skurkar i media. Jag skulle önska att Sveriges rikes lag gällde även oss, för nu är en massa lagar satta ur spel. Och jag brukar inte ropa på lagen i första hand, men nu behövs den faktiskt

Annons:
Gahella
10/4/15, 9:37 AM
#7

Dessa destabiliserande krafter kan bete sig typ så här:

Nio personer anställda av Läkare utan gränser dödades och ett 40-tal skadades när sjukhuset mitt i natten träffades flera gånger av bomber fällda av flygplan. Nato medger att flyganfall genomförda av USA ”kan ha träffat sjukhuset”.

Nya uppgifter är mycket besvärande för USA. Enligt ett pressmeddelande från Läkare utan gränser fick USA och afghanska militära myndigheter i Kabul tydlig information om var akutsjukhuset låg. Läkare utan gränser meddelade GPS-koordinater för sjukhuset, ett standardförfarande som organisationen tillämpar i alla konfliktområden.

Trots det fortgick bombningarna efter det att USA hade fått informationen.

Under en timmes tid försökte MSF desperat ringa Nato och USA medan de dödliga anfallen fortsatte.

http://www.svt.se/nyheter/utrikes/lakare-utan-granser-usa-fortsatte-att-bomba-sjukhuset

Upp till toppen
Annons: