Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (4) Senaste inläggen

Arbetsmarknad Bostadspolitik Djurskydd/Djurfrågor Ekonomi Energifrågor Företagande Försvarspolitik Ideologi Infrastruktur Invandring och integration Jämställdhet Kultur Kungahuset/Kungligheter Kyrkan. Religion och politik Livskvalitet Livsmedel/Jordbruk/Fiske Miljö & Klimat Off Topic Om iFokus och sajten Ordet fritt. Fria diskussioner Politiker Politiska partier Politiska skandaler Rättsfrågor/Integritet Sexualpolitik Skatter Skola / Utbildning Terrorism Topplistor. Utrikespolitik Valfrågor/Riksdagsval Vård och omsorg Välfärdssystem Övrigt
Övrigt

The Swedish Number

2016-04-09 12:58 #0 av: Hayabusa

The Swedish Number är en lysande idé! Eller kanske ändå inte ..? Läsvärd text från Stefan Lindqvist (HD):

http://www.hd.se/noje/2016/04/08/the-swedish-number-ar-ingen-bra-ide/

PS Att texten är läsvärd är helt & hållet min personliga uppfattning.

Anmäl
2016-04-09 13:09 #1 av: thenameless

Nä tack jag har redan fått samtal ifrån "Microsoft om min trasiga windows dator med säkerhetsluckor".... Jag klarar mig ifrån fler utlandssamtal ifrån random människor

All that is left are memories, and the pieces of a shattered existence....

Anmäl
2016-04-09 17:29 #2 av: Herveaux

Ursäkta en "färgstark" text här nedanför, men nu är jag less på hur det här landet säljs ut på alla de sätt. Arg

Arma Svea Rike vad har hänt med dig?

En gång var du en stormakt vars vrede inte var nådig mot den som väckte den.
Sen vart du tyst och vill alltid hålla dig neutral och inte stöta dig med någon.
Du låter folk trampa över dig och utnyttja dig...
Nu är det f*n nog, skärp dig för i h*lv*t*!
En hora har iaf vett att ta betalt, Svea du beter dig som ett luder!

Edit: Glömde ju skriva att jag håller med om att texten i #0 är väldigt läsvärd, garvade så tårarna rann. Sen slutade jag garva men tårarna fortsatte rinna....

// Harley
Sajtvärd Star Stable iFokus
Medarbetare Hundar iFokus
"Your differences make you important and special"

Anmäl
2016-04-15 14:19 #3 av: Hayabusa

Någon som undrar vad Stefan Löfvén gör om dagarna? 

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article22637609.ab

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.