Annons:
Etikettom-ifokus-och-sajten
Läst 1368 ggr
Vanja
2016-05-19 11:53

Orsak till inaktivitet

Hejsan!

Jag känner att ni förtjänar en förklaring till varför jag har varit inaktiv den senaste tiden. Jag är på bättringsvägen men det går långsamt. 

Jo att för flera år sedan så åkte jag på en massa sjukdomar och krångel, vilket ledde till att min läkare sa att jag aldrig skulle kunna bli gravid. Så jag köper en hund som kan ersätta känslan av familj och det var det bästa som hänt mig, han var en problemhund på många sätt då han vart stressad över löjliga saker och var rädd för andra hundar, människor och barn. Framförallt barn, Vilket inte störde mig för jag kunde ändå inte få några, åren gick och jag blev gravid. Så jag försökte omplacera mitt hjärta men hittade ingen som var seriös nog att ta sig an hans problem, så efter många om och men så bestämde jag och min sambo oss för att låta honom somna, sagt och gjort och några dagar senare fick jag ett missfall. Och som ett direkt resultat av detta så har min sambo lämnat mig. 
Så jag står är utan allt jag ville ha, helt ensam. Så ibland orkar jag inte skriva alls här inne och ibland vill jag verkligen för att det ändå är mitt intresse, men jag känner att det är viktigare att bygga upp mig själv. 

Jag hoppas verkligen att ni har överseende ett tag med detta, jag kommer att göra mitt bästa för att ta mig tillbaka men jag vet inte alls hur lång tid det kommer att ta. 

Tack för att ni har läst. Och tack för att ni driver sajten ändå, utan er skulle den självdö. Det viktigaste med en sajt är alltid dess medlemmar. Så tack.

/ Vanja 
Sajtvärd på Politik I Fokus. 

Annons:
[helga21]
2016-05-19 11:58
#1

Ta all tid du behöver för att komma på fötter. Du har det inte lätt det förstår jag. Jäkla sambo 😡

kamera0710
2016-05-19 12:00
#2

Ja, vad säger man? Hoppas att det ordnar sig, även om det låter som en klyscha.

[Hayabusa]
2016-05-19 13:26
#3

 👍❤️

[Bermudas]
2016-05-19 18:16
#4

Svår tid för dig nu då. Ta hand om dig. Önskar dig allt gott.

Mia-45
2016-05-19 18:21
#5

Kram ❤️

Tjeja
2016-05-19 19:30
#6

Kram och en önskan om att du får medvind när du ska ta dig tillbaka nu! ❤️

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

Annons:
Ebolaa
2016-05-19 22:57
#7

Beklagar verkligen, livet kan vara orättvist. 🌺

Bättre att tända ett ljus än att förbanna mörkret.

gruvel
2016-05-20 14:26
#8

Är inte så gammal på denna sajten och lågfrekvent (enstaka inlägg under Norrland även) men ser att du gått igenom en sällsynt oturlig följd av känslomässigt svåra händelser. Önskar du hittar en väg ut och tillbaka, viktig som värd och moderator.

[[eskils_]]
2016-05-20 15:29
#9

Håller förstås med gruvel och alla andra här, du har haft en väldig otur. Hoppas du hittar en väg tillbaka, medvind och nya glädjeämnen! 🌺

Pyttelite
2023-12-03 11:21
#10

Hur har det gått Vanja har allt ordnat upp sig?


Man motionerar inte för att bli yngre utan för att bli äldre.


Upp till toppen
Annons: