Annons:
Etikettutrikespolitik
Läst 2231 ggr
Huygens
2016-11-02 12:15

Hillary Clinton är rysk agent

Söker man på nätet hittar man varje dag 20-50 färska nyhetsartiklar, TV-intervjuer och TV-rapporter som beskyller olika företrädare för amerikanska staten eller politiska grupper för att vara ryska agenter.

När förekomsten av dom hemska ryska agenterna var som störst kunde man med lätthet hitta över 500 artiklar/dag och TV-program, dom flesta papegojade varandra, och pratade om ryska agenterna i USAs presidentval.

.

Den som först kastade handsken var Hillary Clinton när hon beskyllde Donald Trump för att vara rysk agent underställd Vladimir Putin. Sedan har förekomsten av Putin-agenter och diverse ryska agenter i största allmänhet varit ganska frekvent i USAs myndigheter, och inom dom båda två stora valmaskinerna i Republikanska och Demokratiska partierna.

Så vem är den ryske agenten?

.

Självklart måste det finnas en rysk agent som läcker email och som går Rysslands ärenden. Alla dessa ryssbeskyllningar kan ju inte bara vara skrämslepropaganda och rökridåer. Det måste ju vara Putin som manipulerar USAs presidentval.

Så är det.

.

Och i takt med att presidentdebatten hårdnat och temperaturen skruvats upp, har det framkommit flera möjliga kandidater som kan vara ryska agenter. Jämför även tråden om dagliga desinformationsattacker. Det måste ju vara ryska agenter som jobbar för högtryck.

Hur läckte t ex alla Hillary Clintons e-mail ut?

.

Den officiella förklaringen är att det var ryska agenter som hackade Clintons privata server när den under en tid var oskyddad.

Men vi har en bättre förklaring nu.

Hillary Clintons främste kampanjledare John Podesta kan själv vara den som antingen medvetet eller omedvetet läckt Hillarys server. Enligt Fox New fick John Podesta ett e-mail där det stod att hans användarkonto (gmail) var hackat och att han omedelbart måste klicka på den bifogade okända länken och skriva in sitt lösenord.

Sagt och gjort.

John Podesta har, enligt Fox News, troligen klickat på den okända länken och därefter skrivit in sitt lösenord, som hamnat på en okända dator.

.

I läckta Wikileaks Hillary Clinton e-mail (RELEASE nr 14).

En del av den pinsamma ryssanningen läcker fram. Hillary Clinton har via sin strategiperson Podesta arbetet på högtryck för att Ryssland ska köpa 20 % av USA uranreserv.

Skojar inte.

Podesta och Hillary har försökt sälja 20 % av USAs uran till Ryssland. Hillary har i hemlighet, som utrikesminister (?) försökt arrangera att Ryssland skulle köpa upp
20 % av USAs uran genom sin lobbyist Podesta.

Med mer uran framstår givetvis Ryssland som en värre fiende och USA kan därmed agera mer offensivt i FN-, NATO- och andra internationella sammanhang, samt skrämma den amerikanska befolkningen.

Hillarys / Podestas uranförsäljningsförsök till Ryssland nämns här av H A Goodman i hans dagliga kortrapportering (8 min).

Vem är den ryska agenten nu?

.

Nu kokar det till ännu värre i grytan.

Det är nämligen så att det pågår fem samtidiga FBI-utredningar mot i stort sett alla personer inom Clintonfamiljen samt i Hillary och Bill Clintons närmaste omgivning.

En av dom intressanta utredningarna visar att John Podestas bror Tony Podesta är inblandad i en korruptionsskandal med Ukrainas förre president Janukovytj, som är direkt kopplad till Putin.

Vi har alltså en tydlig koppling från Hillary Clintons närmaste man, via dennes bror över Ukrainas förre president till Vladimir Putin.

.

Vi vet också att när medlemmarna ur Clinton Foundation besökt Ryssland, Kina, Saudiarabien och Indien, har datorer lämnats obevakade.

Bill Clinton har gjort flera resor till Moskva och Peking för att träffa "affärsmän", vilket resulterat i att Clinton Foundation en tid senare fått frikostiga bidrag.

Av Wikileaks läckta Hillary e-mail framgår det t ex att Marockos diktator tilläts få ett fem minuter långt samtal med Bill Clinton efter att ha lämnat ett bidrag på
12 miljoner dollar. H A Goodman nämnde att det framgick i Wikileaks Hillary Clinton e-mail REALEASE Nr 17 eller Nr 18.

Det nämns även här i detta FoxNews-klipp, 12 miljoner dollar från Marocko, den sk pay-to-play-skandalen, som nämns i ett e-mail av Huma Abedin.

.

Hillarys dotter, Chelsea Clinton ska tydligen ha fnissat glatt när hon kom tillbaks från en resa i Kina och Chelsea ska ha sagt att alla deras (Clinton Foundations) bärbara datorer blev hackade på hotellrummen i Kina. Uppgifterna om dom obevakade, ibland osäkra, hackade datorerna finns i Wikileaks Hillary Clintons läckta email.

Även DailyMail har skrivit om dom obevakade och hackade datorerna, speciellt år 2010 och år 2013.

.

Artikeln ovan nämner även att Huma Abedin, Clintons "andra dotter", har vid flera tillfällen lämnat obevakade datorer i taxibilar och olåsta hotellrum när Clinton Foundation gjort besök i Indien. Huma Abedin har bott många år i Saudiarabien.

Huma Abedin har även varit administratör för Hillary Clintons e-mailserver.

.

När FBI-chefen James Comey nyligen återupptog FBI-utredningen om Hillarys email som hittades på Abedins fd makes dator, beskylldes FBI-chefen snart för att vara en rysk agent underställd Putin, då Comey ansågs påverka valet till Trumps fördel.

När väl FBI-chefen Comey tog bladet från mun, försökte justitieministern tysta honom. Då Comey frågade om han kunde få förbudet mot att tala ut till media, skriftligt, gav Loretta Lynch inget sådant svar.

Samtidigt har justitieminster Lynch sina egna problem att mörklägga. På en Kongressutfrågning vägrade Lynch svara på vad hon hade gjort med 1,7 miljarder dollar som sänts till Iran.

14 miljarder kr.

.

Så…

Vem är den ryske agenten?

Det måste ju finnas en rysk agent, för alla tidningar skriver om det, så det måste ju vara sant. Låt oss ta reda på vem som är den ryske agenten.

Vem tror du är rysk agent?

Annons:
[Nomen Nescio]
2016-11-02 12:33
#1

Letade förgäves efter alternativet "Huygens är rysk agent", så jag valde "annat".

[Söderort]
2016-11-02 12:34
#2

Alla spår tyder på att Huygens är en rysk agent med uppdrag att hitta på sagor. 😂

Farwuq
2016-11-02 12:53
#3

De är mafiosos hela bunten.
Det finns inget ondskefullare än politiker och deras lakejer.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Huygens
2016-11-02 12:58
#4

Söderort, var finns sagor?

Är det inte lite konstigt att Hillarys främsta argument mot Trump är att han är en rysk agent, när han sagt så mycket tokigt som Hillary istället kan slå ner på.

Hillary hade kunnat smula sönder Trump på vilket annat område som helst. Ändå valde Hillary att anklaga Trump för att vara rysk agent.

.

Är det inte det minsta bekymmersamt att Hillarys närmaste lobbyist jobbat för att sälja 20 % av USAs uran till Rosatom, till Putinland. Podesta skrev dessutom (med flit?) sitt gmail-lösenord på en okänd länk som påstås gått till Ukraina.

Är det inte ett problem?

Är det inte besvärande att Hillarys närmast man har en koppling till Janukovytj via en FBI-utredning om korruption?

Så…

Var finns sagor?

Vilka sagor pratar du om?

Zepp
2016-11-02 21:08
#5

Näe näe.. ni har missupfattat det hela H är agent för rymdödlorna!🤪

Ljuva dröm att som en svensk se ut, att få lära sig att veta hut.

Huygens
2016-11-02 23:13
#6

#5 Du får ett "Bra inlägg" av mej, trots den löjliga smiley.

Min förhoppning är att folk kan tänka "utanför boxen". Det är så lätt annars att makten som styr världen, enkelt lurar allmänheten att tänka i termer av opposames. I det här fallet i termer av Öst kontra Väst, trots att samma övergripande makt manipulerar båda sidor i det tysta.

.

Lady Gaga har sagt ungefär: "Det finns en ondska som manipulerar mänskligheten och ser mänskligheten som sin fiende. Därför delar denna ondska upp mänskligheten i olika mindre starka grupper, som luras att hata varandra och luras att slåss mot varandra, svagare grupper som ondskan lättare kan knäcka och kontrollera. Vi slåss mot varandra och under tiden vinner ondskan."

Citat finns mer exakt i ett samtal, där även Dalai Lama fanns med, Lady Gaga från 8:18 (ca 1 minut).

"…ondskan är intelligent, ondskan är en osynlig orm…"

Hela intervjun här, stycket börjar ca 26:53 (1 min).

.

Frågan är hur amerikansk media vinklar att Hillary Clinton säljer USAs uran till ryska Rosatom?

Ett klipp från Fox News (7 min) där det oskyldigt framställs som att Clinton Foundation får 2 miljoner dollar för att hjälpa intressen knutna till en kanadensisk miljardär att köpa urangruvor i Kazakstan.

Därefter köpte Rosatom det kanadensiska (?) uranföretaget Uranium One.

.

Lyssnar man till H A Goodman (20 min) från augusti, ger han en annorlunda bild av Hillary Clintons lobbyism för försäljning av 20 % av USAs uranreserv till Putinland, till Ryssland.

Uran som sedan gått till bl a Iran.

Samtidigt flödade dollar från Ryssland in i Clinton Foundation, där Hillary som utrikesminister i Obamaregeringen hade stora intressen. Även Bill Clinton fick "bidrag". Bill Clinton höll t ex ett tal i Moskva som avlönades med 500000 dollar.

Insideraffär någon?

Annons:
kamera0710
2016-11-03 05:51
#7

Jag tror både att Hillary är rysk agent och att Thomas Quick är skyldig till alla mord han en gång erkände. Jag tror också att det var utomjordingar som mördade Palme. 🤪

[[eskils_]]
2016-11-03 10:54
#8

Valde faktiskt alternativet "Trump är en rysk agent".

"Trump är den första kandidat någonsin som svajat om att USA kommer försvara sina allierade enligt Natos artikel 5. Alliansen visar sig inte ha det bergfasta, breda stöd i amerikanska väljarkåren som alla räknat med. Trump har samtidigt fått löpande stöd från Kreml i att avlyssna och blottlägga sin motståndares interna korrespondens. I gengäld fördömer han aldrig Putin med en stavelse. Detta kommer tyvärr uppmuntra Putin, och andra diktatorer, att testa olika gränser, även om Hillary Clinton vinner."

Gästledare SvD av Martin Ådahl, chefsekonom för Centerpartiet

Trump och Putin är maktgalna rasister och ociviliserade machos, båda två. Måtte ingen av dem få makt över Europa!

Farwuq
2016-11-03 13:08
#9

#8 De delar nog på kakan.

Trump, Clinton  och Putin är samma andas barn, det är lika illa vem som än har makt.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

[[eskils_]]
2016-11-03 13:19
#10

#9 Gillar inte Clinton heller. Hon är USA-etablissemangets agent, vilket nog ändå är att föredra framför den instabile Trump.

[helga21]
2016-11-03 13:26
#11

Bevare mig väl för Trump! Inte för att Clinton är bra men för att han när sämre!

[Söderort]
2016-11-03 13:26
#12

#4 Klart jag har rätt!

Farwuq
2016-11-03 16:50
#13

#11 Jag kan inte se något ljus hos Clinton.
Av de tre är nog Putin att föredraga.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Annons:
Zepp
2016-11-03 19:07
#14

#6

Tackar.. det är ont om positiva omdömen i dag.. mest troligt så har de tagit slut/dvs vi har förbrukat vår andel?

Ljuva dröm att som en svensk se ut, att få lära sig att veta hut.

Zepp
2016-11-03 19:12
#15

Jag tror rent ut sagt att både Hillary och Trump är agenter för sig själva!

Dvs de står sig själva närmast och har allt att vinna på att bli presidenter i USA, för egen del!

Det i sig gör att väljarna i USA iallafall har 2 att välja på.

En helt annan sak är om någon av dem gynnar USA, världen i övrigt, freden, annat!

Obama fick Nobels fredspris.. det var väl en god förhoppning iallafall.. uttänkt av norrmän.. det gick väl lite si o så med förhoppningarna?

Ljuva dröm att som en svensk se ut, att få lära sig att veta hut.

Huygens
2016-11-04 23:01
#16

Säkerhetsdepartementets (DHS) chef Michael McCaul säger att Hillary gjort sej skyldig till förräderi.

Farwuq
2016-11-05 12:17
#17

Det stämmer nog fint.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Huygens
2016-11-05 12:51
#18

Under dom sista dagarna har amerikansk nyhetmedia rapporterat att FBIs tjänstepersoner sagt att det är 99 % sannolikhet att 5 länders säkerhetstjänster hackat Hillary Clintons privata, oskyddade emailserver. Främst är det Fox News som gottat sej i FBI-påståendet.

Jag måste säga att FBIs formuleringen är underlig.

Om FBI sagt att det är 99 % risk att Hillarys server var hackad, kan jag förstå, men FBI-tillägget att det är 5 länders agenturer, som troligen hackat, låter underligt. Vem vill FBI peka finger mot? Ryssland och Kina är givna, men vilka är dom andra tre länderna?

Iran? Nja, dom är inte så supertekniska och ganska hårt övervakade av NSA.

Kanske Indien, för det är en enorm mängd blufföretag som hackar datorer från Indien. Men i så fall vilka är dom 1-2 andra länderna som anses ha hackat Hillarys emailserver till 99 % sannolikhet?

Och varför just 5 länder, varför inte 3 länder eller 10 länder. Varför 5 länder?

Kina, Ryssland och Inden, men sen?

Vilka fem länder?

.

Det har även framkommit att dom 33000 emailen som togs bort från Hillarys emailserver, ej inspekterats ett-och-ett, vilket lagen kräver. Nej, tydligen greps Hillary Clintons advokater av panik och rekommenderade att email skulle raderas baserat på sökuttryck.

Det är också orsaken till att 33000 Hillaryemail kunde tas bort relativt snabbt. Vem som som ska anses som ansvarig för raderingen av dom 33000 emailen är faktiskt oklart, Fox Newsklipp (40 min), då det rent tekniskt kanske inte var Hillary som gjorde sökningarna + raderingar av email, utan troligen en blandning av Hillarys stab, teknisk personal och Hillarys advokater.

Det användes även programvara som raderade kvarvarande emailrester på hårddiskarna (sk bleechware) och Hillarys backuper raderades manuellt.

.

Hillary har ändrat sin egen historia så många gånger, beroende på om hon intervjuats i media eller gett vittnesmål i Kongressen, att vi ej längre säkert kan veta vad som hänt.

Sammanlagt ska det ha funnits ca 63000 email på Hillarys privata emailsserver, vilket får mej att fundera på vilka fler email som kan ha hittats på Huma Abedins fd makes dator, där det enligt FBI rör sej om 650000 email, mer än 10 ggr så många email.

I mitten av år 2015 ska dessutom Obamas administration instruerat Hillary att radera hemligstämplade kopior av email relaterat till falskflagg Benghazi.

.

Vidare rapporterar amerikansk media att hårddisk(ar), år 2009, med 2 Tb Bill Clinton-email mystiskt försvunnit från US National Archive, med offentliggjorda email från Bill Clinton m fl. Varför stjäl någon dessa hårddisk(ar), efter att hårddisk(arna) offentliggjorts?

.

En av dom centrala figurerna som administrerade Hillary Clintons emailserver var Huma Abdin. Vad gör Abedin idag?

I torsdags var Abedin på party med andra rika och kända personer. Bilder på Huma Abedin i DM. Abedin ser förvånansvärt oberörd för av att vara under FBI-utredning.

Och här ses Huma Abedin nästa dag, som hårt arbetande yrkesmamma med mobilen i högsta hugg. Hur lyckades Huma Abedin nå en så hög post och komma så nära Hillary Clinton. Huma syns ju på många foton nära intill Hillary Clinton på dennes Hillary Air One-kampanjflygplan.

.

Titta på detta korta remix-klipp om Hillarys Super Predators (1 min). Finns det inte en viss likhet i personlighet och utseende?

När Hillary Clinton pratar om Super Predators, vem tala hon om?

Farwuq
2016-11-06 09:56
#19

🥵

Hon borde vara inlåst.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Huygens
2016-11-06 15:02
#20

Soppan med Hillarys läckta email blir längre och djupare. Det finns flera personer som kan känna sej motiverade att vara agenter åt främmande makt.

.

År 2010 ägnade sej den "kristna" baptistorganisationen New Life Children's Refuge åt ett transportera ut "föräldralösa" barn från Haiti. Barn som påstods blivit föräldralösa efter den katastrofala jordbävning på Haiti 2010-01-12.

Problemet var bara att dom föräldralösa barnen var inte riktigt föräldralösa, och när myndigheterna upptäckte saken, sattes baptistorganisatörerna i fängelse.

Bill Clinton, som i vanliga fall inte ägnar sej åt att hjälpa småbrottslingar, Bill Clinton var aktiv i förhandlingarna och frigivandet av dom 10 baptisterna på Haiti som misstänktes för barnsmuggling. Tydligen var den "baptistiske" ledaren Laura Silsby god vän med Bill Clinton.

.

Långt innan Hillarys emailskandal inträffade, har det funnit uppgifter att Bill Clinton tog flyget, den sk "Lolita Express", 26 gånger till sin gode väns sexpartyn, miljardären Jeffrey Epstein.

Epstein umgav sej med unga flickor och lät dom stifta bekantskap med kändisar som Storbritanniens prins Andrew. Miljardären Epstein dömds så småningom till
1 år fängelse för delaktighet i prostitution av minderåriga flickor.

Ett straff som många anser var påfallande lågt. Det finns uppgifter om att Epstein fick någon sorts straffsänkning i utbyte mot okänd motprestation.

Det finns dokumenterade samband mellan Epstein och The Clinton Foundation.

.

Nu framkommer det via Wikileaks läckts Hillary Clinton email att The Clinton Foundation gav ekonomiska bidrag till New Life Children's Refuge. H A Goodman om Wikileaks RELEASE Nr 29 (16 min).

Bill Clintons kopplingen till Epstein och smugglingen av "föräldralösa" barn från Haiti ter sej därmed illa.

Även sajten reddit (ordet "dominos") och twitter (Jared Wynand m fl) har noterat att många av uttrycken som används i Hillarys läckte email är konstiga. Möjliga kodade uttryck?

"hotdog" = boy "pizza" = girl "cheese" = little girl "pasta" = little boy "ice cream" = male prostitute "walnut" or nuts = person of color "map" = semen "sauce" = orgy

Främmande makt får enorma möjjligheter till utpressning ifall explicita bilder och filmer faller i deras händer. Det intressanta är att politiska analytikern och författaren Jay Dyer tror att Hillarys läckta emails, har läckts av USAs säkerhetstjänster (1 tim 7 min), för att testa Wikileaks förmåga att plocka ut viktig information.

Dvs Hillarys emailläcka är USAs militärers test av Wikileaks organisation.

.

Dom senaste dagarna har bubblat med Podestas aktiviteter på Marina Abramovic "Spirit Cooking".

Marina Abramovic är en snart 70-årig utförandeartist, sk performance artist. Hon bjöd in Tony Podesta, bror till John Podesta för ett party (?) med sk "Spirit Cooking". Vi vet inte om detta bara var enstaka händelser.

Då Abramovic tidigare skrivit en bok och gjort en video om Spirit Cooking och uttalat sej kryptiskt om aktiviteten, kan man fundera på vad som pågår. Det rör sej om blod, smärta, urin, sperma och andra saker som inte är så smakfulla.

Illuminati- och Frimurarceremonier i full swing. Eyes Wide Shut i verkligheten eller ännu värre? Vad är det som ska "kokas"?

.

Antalet videoklipp som analyserar Podestas koppling till Spirit Cooking är många, några axplock:

Spirit Cooking Video - Cut with explanations (3 min)
Spirit Cooking with Clintons (10 min)
Podesta "Spirit Cooking" pt 2 (vissa email, 5 min)
Cannibal "Spirit Cooking"… (satir, 2 min)

Clinton campaign chairman … satanic Spirit Cooking (1 min)
H A Goodman om Podestas / Hillarys Spirit Cooking (16 min)
Podesta är en "Låtsas-Satanist" (satanistexpert analyserar, 10 min)
Podesta och kannabalism (hårdförd kristen analys, 7 min)

Snabbanalys av "Spirit Cooking" (2 min)
Podestas satanistiska ritual? (2 min)
Infowars om Podestas kannibalmålning (17 min)

Varför tar en högt uppsatt politiker som John Podesta risken att blanda sej in i aktiviteter som kan tolkas som kannabalism och satanism? Är det för att han är tvingade av Illuminati eller är det Podestas genuina intresse för satanistiska magiska ritualer?

.

Traditionell media som hittills varit ganska tysta varje gång Wikileaks släppt nya Hillary email, känner sej tydligen tvungna att slå tillbaka mot anklagelserna om Podestas satanistiska kannibalritualer. Några artiklar:

Nej, John Podesta drack inte urin på en hemlig Satanistisk ritual (Washington Post 2016-11-04)

Så bra - Presidentvalet, anklagelser om Satanism (Washington Post 2016-11-04)

Nej, John Podestas Spirit Cooking var inte Djävulsdyrkan (Townhall 2016-11-04)

Abramovic och Podesta (The Guardian 2016 -11-04)

.

Den första artikeln anspelar på att det fanns en flaska med gul vätska som deltagarna drack ur vid en viss tidpunkt i ritualen.

InfoWars visar ett foto från ett rum i Hillary Clintons valkampanj, som sägs visa en målning där två män äter en tredje man som ligger på ett bord. Podesta ska ha sagt att han skulle föredra att vara mannen med gaffeln, framför att vara mannen som ligger på bordet.

Desinformation?

Kannibalfotot återfinns i Politico och anges till att vara en målning i John Podestas kontorsrum.

.

Vilka utpressningsförsök kan dessa uppgifter orsaka från ryska agenter?

Annons:
Halvdansken
2016-11-06 23:42
#21

#6. "Lady Gaga har sagt ungefär…."
Helt ärligt. Lady Gaga… du hänvisar till henne som nån sorts auktoritet?

Hatar cancer och älskar vårlökar.

Huygens
2016-11-07 00:06
#22

#21 Låter du dej påverkas av auktoriteter?

Huygens
2016-11-07 13:14
#23

Det "Mexikanska" hembiträdet?

Kan det vara Hillary Clintons hembiträde som är den ryska agenten?

.

Nu är inte Hillarys hembiträde mexikanska. Hillarys filippinska hembiträde Marina Santos fick som arbetsuppgift av Hillary Clinton att printa ut hemligstämplade nationella säkerhetsemail från Hillarys privata emailserver.

Skojar inte.

Det är redan känt från Kongressförhören att flera av dom tekniska administratörerna för Hillary Clintons privata emailserver saknade säkerhetsklassificering och därmed anses av CIA och NSA som otillåtna att hantera statshemligheter.

(Dessutom saknade Hillarys teknikpersonalen kunskap för att veta hur dom skulle göra Hillarys emailserver säker.)

Uppgiften kommer från FBI, att Hillarys filippinska hembiträde fick i arbetsuppgift att printa ut nationella statshemligheter från Hillarys privata och oskyddade emailserver.

Hembiträdet Marina Santos, filippinsk immigrant, hade även tillgång till Hillarys speciella Sensitive Compartmented Information Facility (SCIF), ett extremt skyddat och hemligt rum som USAs säkerhetsagenter satt upp åt Hillary Clinton, för hantering av viktiga hemligheter av nationell säkerhetskaraktär.

För att skydda landet mot terrorism och som skydd mot Ryssland.

SCIF

.

Hembiträdets dator, datorn som Marina Santos fick emailkopior på, datorn som hembiträdet använde för att printa ut Hillarys hemliga email, begärdes aldrig in av FBI.

Det filippinska hembiträdet saknade enligt FBI säkerhetsklassificering för att samla ihop hemliga dokument från faksimilmaskinen i SCIF och för att överlämna pappren till Hillary. Vad kallar man sånt?

Omdömeslöst?

Rysk agent?

.

Hillary Clinton har sagt i en kommentar att hon begick ett "misstag", då hon överlämnade email till hembiträdet att printa ut. Nu har alltså Hillary Clinton gett sitt filippinska hembiträde i arbetsuppgift att printa ut USAs statshemligheter från sin emailserver.

Hillary är notorisk med att ge dåligt betalt till underlydande med enklare arbetsuppgifter. Kan man tänka sej att någon av dom lägre rankade anställda drygat ut lönen genom att göra extra printningar som sedan lämnat till ryska agenter?

.

Julian Assange tror sej ha stöd för ståndpunkten att samma donatorer som ger miljonbelopp till Clinton Foundation, även ger ekonomiskt stöd till NATO-IS.

.

Och hur är det med FBI-chefen James Comey? Han verkar svänga som en vindflöjel. Nu påstår FBI-chefen James Comey att utredningen mot Hillary har lagts ner då dom 650000 nyupptäckta emailen granskats och inte visat sej innehålla något felaktigt.

På 8 dagar.

Vi ska alltså tro att FBI hunnit detaljgranska 650000 email på 8 dagar, när det tog FBI 2 år att granska 30000 email från Hillarys privata server.

Så vem är den ryska agenten?

Huygens
2016-11-17 15:28
#24

Så…

Ryssland vann USAs presidentval.

Så är det väl?

.

Åtminstone om man ska tro dom som anser att Trump är en rysk agent, så måste ju Ryssland ha tagit över USA. 50 år av Kalla Kriget åstadkom inget, men när väl Putin lät sin ryske agent, Donald Trump, ställa upp i USAs presidentval, blev USAs öde beseglat. USAs befolkning gav upp frivilligt. Gav sej till Ryssland.

Inte sant?

Det innebär också att Ryssland är världens mäktigaste nation. Putin äger ju USA numera.

Eller hur?

.

Eller har Trump räddat USA från Putinagenterna Hillary Clinton och ryske agenten John Podesta?

John Podesta har fungerat som Hillary Clintons lobbyist för mer än 200 multinationella storföretag, finansinstitut och internationella banker. En röst på Hillary är därmed snarast en röst på dessa 200 storföretag, och en röst som motverkar den lille människan.

Se journalisten Abby Martins analys av multimiljardären Podestas många kopplingar och lobbyism med internationella storföretag, som rikligt belönat Podestas egna fonder och bolagsbildningar.

The Empire Files: Podesta Exposed (23 min).

.

Det kan vara intressant att se en analys av Trumps språkbruk (7 min). Han använder ord som i bästa fall är på nivå med en 4:e-klassare, ja någon runt 11 år.

Kan Trumps valseger vara ett mått på amerikaners genomsnittliga utbildningsnivå, eller är Trumps seger ett mått på hur trötta amerikanerna är på korrumperade Hillary?

Och minsann, den gamle TV-showprataren Larry King är numera RT-värd. Här låter han Trump tala i många fler minuter (26 min) än vad övrig USA-media tillät vid samma tidpunkt i september månad.

Larry King, RT America. Kan det bli tydligare?

.

Låt oss återvända till den mystiske och underlige multimiljardären John Podesta. Det har dykt upp allt fler videoklipp som uppmärksammar att Hillary Clintons Podesta skurit sönder sina fingrar i satanistiska ritualer, sk Spirit Cooking. Vad gör dom två frimurarsymbolerna på Podestas handflator; fisksymbolen och talet '14'?

Spirit Cooking Occult Message Decoded (13 min)
Spirit Cooking: Explained (7 min)

Likadant, efter att The Clinton Foundation kunnat kopplas till kidnappning och pedofili av "föräldralösa" barn från Haiti till Epsteins "LolitaExpress", den sk Orgy Island, har fler Podestaobservationer gjorts.

Det finns ett antal videoklipp som lagt märke till att dom sk fantomenbilderna av misstänkta kidnappare av Madeleine McCann, liknar John Podesta och brodern Tony Podesta. En tillfällighet? Eller en psyop?

Jämför själv:

Podesta Kidnapped Madeleine McCann, Police Sketch Matched! (7 min)

Kidnappningen påstods ha inträffat år 2007.

.

Ägnade sej Hillary Clinton åt att använda nättroll för att löjliggöra och smutskasta sina politiska motsåndare?

Det framkommer nu att Hillarys Correct The Record (CTR), som är en sk PAC, en presidentvalsfond, kan ha rekryterat nättroll för mellan 1 - 6 miljoner dollar (upp mot 40 miljoner kr).

Det visar sej att Hillary nättroll ägnat sej åt destruktiv smutskastning på twitter, Facebook och reddit. Bl a H A Goodman råkade ut för CTRs nättroll (11 min). Förutom Hillary Clinton, vem mer ägnar sej åt att använda nättroll och desinformationskampanjer på nätet?

Kan det vara P. u. t. i. n.?

Det intressanta är att då CTR endast ägnar sej åt internetpropaganda, är fonden undantagen från lagstiftning som reglerar hur en presidentvalsfond tillåts finansieras och tillåts användas. Ett kryphål i lagen, kanske avsiktligt skapat av Obama?

Kolla själv:

correct the records trolls
correct the records harassment

Syftet med Hillarys Correct The Record, verkade vara att med trakasserier och förolämpningar "korrigera" ståndpunkter som gav stöd åt Trump. Men mycket av CTRs verksamhet slogs sönder i oktober när Wikileaks läckte Hillary email avslöjade strategin bakom CTR.

Lägg märke till att svensk media och traditionell engelsk media i stort sett mörklagt alla information rörande Hillarys troll i CTR. Nättrollen fick tydligen mellan 15 - 35 dollar/timme för att skriva trakasserier mot Trumpsupportrar.

Vem gör samma sak på nätet, med troll? P. u. t. i. n.

Behöver jag förtydliga sambandet?

.

Den riktigt intresserade rekommenderas även titta på Podestas djävulsritualer och Hillarys CTR-trollverksamhet analyserat av den fd satanisten StyxHammer (30 min).

Zepp
2016-11-17 19:27
#25

Mm.. eller att Ryssland förlorade en "nyttig idiot" iomed att Clinton inte vann?

Hur som helst, så verkar Trump vilja upprätta goda förhållanden med Putin, Erdogan, Assad, några andra?

Ljuva dröm att som en svensk se ut, att få lära sig att veta hut.

Huygens
2016-11-17 20:22
#26

Ja, vi får se vad som händer.

Hillary sa ju flera gånger i TV-interjuer att hon ville provocera fram krig, för det skulle gynna USA. "Kom och slå på oss!"

Tanken var att om andra nationer anföll USA, så skulle USA, enligt Hillary, kunna styra världen för evigt.

Falskflagga Operation Northwoods?

,

Har ni tänkt på hur mycket Huma Abedin påminner om Akenaten. Tidigare är det ju Obama som sagts likna Akenaten, och den Globala Elitfamiljen sträcker sej över många led.

Här ses Huma Abedin efter valförlusten. Hon är lika lång som Podesta.

Det är knappast en tillgällighet att Huma och Akenaten har samma smala avlånga ansikte. Jag kan t o m se viss likhet med Nefertiti. En inte helt otippad gissning är att Hillary hjälper Huma, om hon har ambitioner i framtida presidentval.

Påståendet är också att det var Huma som skötte Hillarys telefon med Trump, efter att denne vunnit.

.

DM kallar Putin för puppet master, för nu kan han manipulera Trump som han vill.

Fast Putin kanske går i pension.

Huygens
2016-11-20 16:28
#27

Låt oss ta en titt på den andra mest viktiga personen i Hillarys stab som kan vara utländsk agent, Huma Abedin.

.

I början av år 2016 släpptes dokumentären Weiner, som handlar om politikern Anthony Weiner som var gift med Huma Abedin. Sedan, under hösten 2016 slog FBI till mot Weiner med anklagelser om att han skickat sexbilder från sin mobiltelefon.

Mer än 650000 email hittades av FBI på Weiners dator, som kunde vara kopplade till Hillary Clinton.

Weinergate var ett faktum.

.

Några väldigt störiga filmklipp från dokumentären… Frågan är om hela Weinergate är en psyop eller om det bara är verkligheten som överträffar dikten:

Huma ser med fasa på Anthonys mobiltelefon (1 min)
Huma, en studie i förödmjukelse (7 min)
Huma och Anthony på kontoret (2 min)

Även värt att se, återgivning, rekonstruktion av förhör med Huma angående hennes inblandning i Hillarys hemligstämplade och felaktigt hanterade email. Inspelningen görs inte med Huma, utan en vanlig skådespelerska tar rollen:

Huma, reenactment interrogation (30 min)

Lägg märke till hur ofta dom två advokaterna avbryter med "objection", så snart frågorna rör sej mot The Clinton Foundation el dyl. Vem är den bäste skädespelerskan, Huma eller hennes stand-in?

Vem skulle lyckas bäst som rysk agent?

Som saudisk agant?

.

Vem stöttar SVT?

Här är en längre SVT-artikel som lutar mot Hillary och där Trumps kampanj utmålas som fylld med "hat" och rasism. På något sätt är SVTs artikel samtidigt kluven och oklar, tycker jag.

Har SVT alls nämnt ett ord om Pizzagate?

.

Slutligen kan vi även fundera på om Frankrikes förre president Nicolas Sarkozy varit Libysk Kadaffi-agent. Mycket tyder på den saken och Sveriges Radio som annars gärna mörkar konspirationsteorier, har gjort ett inslag om den misstänkte Libyske agenten Sarkozy, tillika fd presidenten och möjligen president ånyo.

Sarkozy fick 20 miljoner kr från Kadaffi i kontanter.

Ovärdigt.

Annons:
Huygens
2016-11-22 11:49
#28

Det har blivit lite tyst om allt pratat att Trump är rysk agent som styrs av Putin.

Men vi ska inte hänga läpp utan reda ut om det kan finnas flera agenter på annat håll. Det rör sej inte alls om paranoia eller rysshat.

.

Kan det vara så att Angela Merkel är rysk agent? Se här, tysk säkerhetstjänst oroas över att Putin manipulerar det tyska valet. Se så glad Merkel är när hon tar Putin i hand. Kolla in Putin. Verkar inte Putin ha något fjolligt i blicken?

Vad är det för kuckeluck?

.

Och så Ivanka…

Är Ivanka japansk agent?

Vad gör Ivanka Trump i Japan och varför skakar hon hand med Japans statsminsister Shinzo Abe? Eller är det Abe som är amerikansk agent?

Lägg märke till dom förgyllda guldsalarna av i Illuminatikaraktär.

[Devya]
2016-11-22 16:33
#29

Konstpirationsteorier är oftast mer spännande än verkligheten.

Huygens
2016-11-22 16:48
#30

Men Hillary Clinton har ju sagt att Trump är rysk Putinagent.

[Devya]
2016-11-22 17:03
#31

#30 Inte konstigt att folk kastar ur sig lögner bara för att man själv ska se bättre ut. Bara för att någon har sagt det ena och det andra betyder inte att det är sant. Man ska nog ta allt med en nypa salt. Åtminstone så tänker jag på det viset.

Huygens
2016-11-22 18:05
#32

Lyssna på Hillarys retorik i presidentvalsdebatten. Det börjar med att Trump först säger: "Putin has no respect for this person…" och pekar på Hillary, som svarar: "That's because he [Putin] rather have a puppet as president…"

Det är för att du är hans docka…

Marionett.

Trevligt.

Sedan fortsätter hon med flera allvarliga anklagelser mot Trump och gnider in att Ryssland stödjer Trump och troligen hackat hennes [Hillarys] email.

.

Dessutom har Hillary beskyllt Trump för att hjälpa NATO-IS, en terrororganisation som troligen (utrikesminister) Hillary och Obama byggt upp under den sistnämndes presidentperiod.

Även Obama har kommit med Putinbeskyllningar mot Trump.

.

Ryssland själva hävdar att dom varit i kontakt med både Hillarys och Trumps presidentvalskampanjer.

Ja, såklart.

Hillary skrev ju i Wikileaks läckta email att hon [Hillary] behövde hålla både en privat ståndpunkt och en offentlig ståndpunkt. En fasad som Hillary kunde presentera för amerikansk allmänhet och en annan fasad som hon presenterade bakom lykta dörrar för Goldman Sachs.

5 miljoner kr för 3 st av Hillarys tal hos Goldman Sachs (1 min).

Är det lön för arbete eller mutor som köpt Hillarys lydnad? 51 tal som gav hysteriskt bra betalt till Hillary (5 min). Hur reagerar Hillary om Putin betalar
4 miljoner dollar för ett av hennes tal?

Så vem är (rysk) agent?

Huygens
2016-11-25 10:39
#33

Nu fastslår en expertgrupp att ryska nättroll stal presidentposten från Hillary Clinton genom att sprida falska nyheter på internet som USAs allmänhet trodde på.

Putins marionett, Donald Trump, kunde därmed ledas fram till presidentposten utan att behöva uppvisa någon egen konsistent politik. Enligt analytiker och USA-baserade experter, lyckades 7000 ryska troll lirka Trump fram till valseger, trots att Hillary var den bättre kandidaten.

USAs media klarade inte att motverka den ryska Putinpropagandan och Demokratiska partiets valkampanj bågnade och sviktade under trycket av dom många Putinlojala trollen, som välde in över USAs sociala medier, likt orcher under slaget om Minas Tirith.

Det betraktas av experterna som ett stort problem att Trump kunde sova i säng med Ryssland och ändå framstå som saklig och patriotisk.

Farwuq
2016-11-25 11:38
#34

🥵

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Annons:
Zepp
2016-11-25 20:35
#35

Jag tror definitivt på konspirationsteorier, dvs att de existerar!

Ljuva dröm att som en svensk se ut, att få lära sig att veta hut.

Maikailoa
2016-11-25 21:22
#36

Mail online är inte speciellt trovärdig. 😃 Dom skapar konspirationsteorier när det passar.

Huygens
2016-11-25 23:36
#37

Det är lite ironiskt att det är just DailyMail (MailOnline) som skrivit artikeln, då den handlar om "falska nyheter".

Huygens
2016-11-29 16:18
#38

Huma Abdeins syster Heba Abedin uppmanar allmänheten att ringa och säga åt justitiedepartementet att genomföra en valgranskning, vilket skulle kunna göra att Hillary vinner presidentvalet.

Huygens
2016-12-02 01:17
#39

Mer Humagrejer och Weinergate.

FBI håller krampaktigt kvar Anthony Weiners 650000 email, trots att Hillaryrelaterade email borde lämnats över till utrikesdepartementet nu när FBI-utredningen är klar.

Och var är Humas jobbrelaterade email?

Vad står i dessa email?

Ms_Raptorskull
2016-12-03 16:27
#40

Saknar ett alternativ att alla listade ovan är ryska agenter 😛

Huygens
2016-12-10 17:29
#41

Nu är det väldigt, väldigt nära att CIA säger att Trump är rysk agent. Ryska hackare lojala mot Putin ska ha hjälpt Trump vinna presidentvalet enligt en färsk CIA-rapport som saknar bevis.

Den massiva insatsen av USA traditionella stormedia förmådde inte motstå dom enorma hackerinsatserna från det ryska folket. Obama, CNN, ABC, NBC och CBS stred alla tappert, men fick se sej slagna av Putins stolta cyberkrigare som hackade internet från Moskva, enligt CIA.

.

Tunga nyhetsankare från CNN, ABC, CBS och NBC kämpade och slogs, slogs och kämpade, men tvingades till slut mörbultade se på när USAs största mytoman vann presidentvalet 2016.

Ryssland har segrat, om man ska tro CIA.

.

Inte det minsta psyop, tss…

Annons:
VildaVittra
2016-12-10 17:36
#42

"Putin ska ha hjälpt Trump vinna presidentvalet enligt en färsk CIA-rapport som saknar bevis."

Aha, jag har inga bevis för att Huygens tänker ta över världen, men det är ju definitivt sant…eftersom jag inte har några bevis. 🤪 Vi får hoppas att hans idéer inte hinner ta form innan ebolan jag fick när en flygande hund sket mig i ansiktet för 15 år sedan tar sprutt. Något som jag utan bevis planerat i minst 36 år.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Zepp
2016-12-10 18:18
#43

Tror att både Clinton och Trump är ryska agenter.. och valet i USA handlade mer om vilken grupp i Kreml som skulle få makten i USA.

FSB eller GRU!

Ljuva dröm att som en svensk se ut, att få lära sig att veta hut.

VildaVittra
2016-12-10 18:23
#44

#43 Jupps, Hilllary ser ju ut som en rysk hora, Case closed!😃

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Ms_Raptorskull
2016-12-10 18:37
#45

#44 😂Bästa

Huygens
2016-12-10 19:50
#46

#43 På något sätt närmar du dej nog sanningen.

#42 Flygande hund?

Donald Trump förklarar krig mot CIA.

hmm…

Vi vet alla hur det slutade, förra gången en USA-president utmanade David Rockefellers privata terrororganisation. Det tog slut på Dealey Plaza.

David Rockefeller är i idag 101 år.

Hälsan själv.

.

Trumps jurister hyser låga tankar om CIA:

"Trump's transition team shot down the findings, issuing a statement that read: 'These are the same people that said Saddam Hussein had weapons of mass destruction.'"

Faktum är att det är samma organisation, även samma personer som levererade den officiella historien om falsk flagga 911. Samma personer ljög om Saddams WMDs.

Det är precis som om säcken med alla lögner spricker och det vidriga innehållet väller ut till allmän beskådan.

VildaVittra
2016-12-10 20:01
#47

#46Flygande hund?"

Du kommer alltså inte ihåg vad du är fobisk över? 😎

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Zepp
2016-12-11 11:45
#48

#46

Då kan jag bidra till konspirationsteorierna, det var främst Irans underättelsetjänst som placerade "bevisen" för Saddams massförstörelsevapen!

Trots att FNs vapenkontrollmyndighet.. ledd av Hans Blix.. inte hittade sådana!

"Hans Blix och FN:s vapeninspektörer fann inga massförstörelsevapen under sina inspektioner hösten 2002 till vintern 2003. Blix uppgifter kritiserades av USA och Bush-administrationen, vilka drev tesen att Irak hade stora, mobila laboratorier för framställande av kemiska och biologiska stridsmedel och stora lager av sådana vapen; det antyddes även att Irak hade eller försökte framställa kärnvapen. Blix utsattes under denna tid, 2002-03 från vissa håll för mycket hård och delvis hånfull kritik, framför allt utgående från de kretsar som var positiva till en invasion av Irak. En starkt kritisk artikel av Per Ahlmark i den amerikanska dagstidningen Washington Times hösten 2002 fick relativt stor uppmärksamhet. Samtidigt togs Blix och hans inspektörsgrupp i försvar av andra och även av Scott Ritter som hade haft samma uppdrag några år tidigare och även han dragits in i ordkriget mellan Irak, USA och dess allierade. Några laboratorier eller lager relaterade till massförstörelsevapen hittades aldrig, vilket på många håll sågs som en upprättelse för Blix efter den kritik som riktats mot hans arbete."

https://sv.wikipedia.org/wiki/Hans_Blix

Varvid CIA köpte det med hull och hår.. så CIA är således en organisation ledd från Iran?

Och det gör Cheney till en agent för Iran?

Och Per Ahlmarks kritik gör honom till en agent för Mossad?

Ljuva dröm att som en svensk se ut, att få lära sig att veta hut.

Annons:
Huygens
2016-12-11 12:24
#49

#48 Ibland är dina slutsatser lite skruvade.

Jag föreslår att man kollar upp dokumentärer om vapeninspektören David Kelly som mördades av brittiska säkerhetstjänsten MI5. Dagarna innan hade Kelly tänkt berätta för brittisk media att sagorna om Iraks massförstörelsevapen hade hittats på av Tony Blairs handläggare och genom fantasier från Colin Powells talskrivare.

Kelly hann ge en intervju med BBC strax före mordet och nämnde ett dokument från brittiska försvaret som redogjorde för att påståendena om Saddams massförstörelsevapen var påhittade, falsarium. På så sätt framkom brittiska regeringens lögner, även om mörkläggningen idag på Wikipedia och i brittisk media blivit omfattande.

Zepp
2016-12-11 12:59
#50

Sure.. mina slutsatser i #48 är litta skruvade.. mest för att stryka dig medhårs!😇

Grejen är.. tada.. när man väl är inne på konspirationsteorier, så finns det inte bara en, utan hundratals, av samma händelse.

Den ena är så god som någon annan, handlar mer om vilken hypotes/världsåskådning man själv är anhängare utav!

Den vanligaste är att man själv är ett "offer" och att alla andra konspirerar för att göra ens eget liv till ett helvete!

Såå.. WTF, näe jag tror inte att Dick Cheney tar direkta order från mullorna i Iran!

En helt annan sak är att Irans plantering av sk "bevis" sammanföll med Busch-administrationens agenda/behov!

Och jag kan erkänna.. jag tror inte att Clinton eller Trump är agenter för FSB eller GRU!

Tror lixom inte heller att CIA styrs utav Mullorna i Iran?

Däremot så har jag inga tvivel om att Per Ahlmark har en  anknytning till Mossad!

Oså till Kelly, det mesta tyder på att han begick självmord!

Omständigheterna kring detta är så att de inspirerar alla möjliga konspirationsteorier!

Ljuva dröm att som en svensk se ut, att få lära sig att veta hut.

Huygens
2016-12-11 13:48
#51

Dom begår alltid "självmord".

Precis som journalisten Gary Webb som hittades mördad med två skott i bakhuvudet. Åklagaren bedömde att Webb dog av "självmord" och la ner fallet.

Farwuq
2016-12-11 15:12
#52

#51 Ungefär som att ta livet av sig med ett hugg av en yxa i ryggen; där skaftet pekar nedåt.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Zepp
2016-12-11 15:58
#53

"Dom begår alltid "självmord"."

Gäller oxå Röda armefraktionen i Tyskland!

Självmord genom huvudskott bakifrån!

I ett av världens mest välbevakade fängelser!😮

Troligen det mest bevakade?

Kellys "självmord" lär hur som helst ha skett i någon gränd/bakgata.. totalt utanför all kontroll från myndigheter.. vilket ioförsej är en anledning till konspirationsteorier!

Ljuva dröm att som en svensk se ut, att få lära sig att veta hut.

Huygens
2016-12-11 16:09
#54

Ja, det är sant. RAF ansågs nog ha tjänat sitt syfte för tyska säkerhetstjänsten och röjdes därmed ur vägen.

Kelly mördades nog inte i en gränd, inte ens enligt den officiella mörkläggningshistorien. Kelly mördades snarast på samma sätt som Colby (se underrubriken) i ett naturområde.

Zepp
2016-12-11 16:22
#55

Fast.. senare har det visat sig att RAF snarare stod DDRs säkerhetstjänst närmare.. fick visst stöd/kunde fly dit när det brann i buskarna!

Nämenaltså.. jag skyller inte RAF på DDRs säkerhetstjänst, de är nog trots allt en produkt av Västtysklands egna politiska förhållanden!

Likaså Röda Brigaderna i Italien!

För att inte tala om "Svarta september" och Röda Armen i Japan!

No snack om saken, de är inhemska, de gynnades/utnyttades av olika staters underättelsetjänster under kalla kriget för att gynna sina egna agendor!

Ljuva dröm att som en svensk se ut, att få lära sig att veta hut.

Annons:
Huygens
2016-12-11 16:48
#56

Både säkerhetstjänsterna i Öst och Väst manipuleras och styrs av Illuminati, så ur perspektivet av den högsta världsledningen spelar det ingen roll vilken säkerhetstjänst som tränade och utrustade RAF med vapen.

Kommunistisk eller Kapitalistisk, det var nog egalt.

.

Kommunikationen och uppdragen till RAF kan ha kommit från DDR, men vapen och träning samt finansiering till RAF gavs nog av Västs säkerhetstjänster och från frontfigurer som NATO kontrollerade t ex via myndigheternas lokala Gladiogrupper.

Noterbart är att när tyska säkerhetsmän (GSG 9?, BND?) hade mördat för många av RAF:s medlemmar i fängelset, tvingades GSG 9 själva att utföra vissa falskflaggor, t ex falsk flagga Celler Loch (Hole) som faktiskt nämns på Wikipedia.

Zepp
2016-12-11 17:07
#57

Problemet med att dra upp Iluminatikortet allt för ofta är att det snarare leder till inbördeskriget inom Illuminati!

Dvs om de styr alla säkerhetstjänster samt tillsätter/avsätter alla regeringar !

Såå, då kan vi konstatera att Illuminati knappst skiljer sig från vår övriga världsliga politiska verksamhet?

Fullt inbördeskig inom Illuminati med andra ord?

Låt oss för enkelhets skull kalla Illuminati för mänskligheten.. bara som en jämförelse!🙂

Då visar det sig oförhappandes att det går lixom lika bra utan Illuminati.. dvs vi slåss inbördes!

Oandrasidan så tror jag forfarande att Per Ahlmark är agent för Mossad!

Jamenar.. han kan knappast vara hur tokig som helst, före detta partiledare för liberalerna och riksdagsledamot!

Förnekar du denna sanning så tror jag snart att du hävdar att Jimmie Åkesson är en rymdödla?

Fast det där sista är jag rätt osäker på?

Ljuva dröm att som en svensk se ut, att få lära sig att veta hut.

Huygens
2016-12-11 17:13
#58

Ja, opposames. Illuminati eftersträvar internstrider. Söndra och härska.

Du kanske minns citatet från Lady Gaga i #6?

Zepp
2016-12-11 17:21
#59

Menar du att Jimmie i själva verket är ödla?🤦‍♂️

Ljuva dröm att som en svensk se ut, att få lära sig att veta hut.

Huygens
2016-12-11 17:34
#60

#59 Nej, det tror jag inte. Du skrev så mycket och jag svarade bara på det som verkade intressant om maktgrupper.

.

Om vi återgår till ursprunget, vem som är rysk agent, så har The New York Times en jätteartikel om Hillary Clinton och Hillarys försäljning av USAs uran till Ryssland. Påståendet är att Putin ville få herraväldet på uranmarknaden och Hillary Clinton jobbade övertid för att förverkliga den ryska drömmen.

Artikeln basunerar ut påståenden som "Putins senaste Kupp".

Jaha, men då kunde väl Hillary ha låtit bli att sälja av USAs uran till Putin, så blir det ingen "kupp". Lobbyisten John Podesta ägnade dessutom 18 månaders förarbete på Kongressen för att Putin skulle få 20 % av USAs uranreserv.

The Clinton Foundation fick också feta donationer från Putin. Risken är att Ryssland förköpt sej på USA-uran.

Zepp
2016-12-11 17:43
#61

Jamensomduvet,, det där var bara kringående rörelser för att få loss pengar för att Putin skulle få Trump vald som president i USA!

Och för världsfredens sak.. för om Ryssland via Rosatom behärskar all världens Uran-tillgångar så blir det lixom inget WW3!

Såå, frågan är varför Obama fick Nobells fredspris när det rätteligen borde getts till Putin?

Ljuva dröm att som en svensk se ut, att få lära sig att veta hut.

Huygens
2016-12-14 15:54
#62

Nya påståenden.

Ett stavfel av Hillary Clintons säkerhetspersonal gjorde troligen att John Podesta av misstag beordrades att skickade sitt användarnamn och sitt lösenord till ryska hackare i Ukraina.

Annons:
Huygens
2016-12-15 15:49
#63

CIA kan bevisa med hög trovärdighet att det var Putins personliga order som gjorde att USA hackades och presidentvalet manipulerades till Rysslands fördel.

CIA presenterar nu mycket övertygande bevis, bl a i form av att Putin upprepat uttryckt stöd för Donald Trump under den amerikanka presidentvalskampanjen och att Trump genomgående visat sej vara pro-Ryssland.

Hillary Clinton däremot, har med kraft markerat att hon är för krig.

Huygens
2016-12-22 13:56
#64

Saddam Husseins dotter Raghad Saddam Hussein hyllar Donald Trump för hans "politiska förnuft" och för att Trump är motståndare till kriget i Irak.

FBI återöppnade utredningen av Hillary Clintons underliga email baserat på innehåll. Det rör sej om email på Weiners dator där FBI inte tidigare tittat på innehållet. FBI hade bara befriat Hillary från ansvar genom att kolla på emailens huvuden, men nu har FBI alltså kolla innehållet.

Huygens
2016-12-30 19:43
#65

The New York Times avslöjade förra året att Bill Clinton i hemlighet tagit emot
500 000 $ från en rysk Moskvabank.

Dessutom visar det sej att Hillary Clinton påstår att hon inte visste att USAs användande av terrordrönare mot jordbruksbefolkning i uländer omgavs av hemligstämpel, vilket gjorde att hon sände runt militärens drönaremail till personer utan säkerhetsklassificering.

Summeras av HA Goodman i detta videoklipp (5 min), se även länkarna under videoklippet till resp tidningsartikel.

Upp till toppen
Annons: