Annons:
Etikettinvandring-och-integration
Läst 963 ggr
Vanja
2017-02-01 10:02

Utbildning om hur man raggar.

http://www.svt.se/nyheter/lokalt/orebro/han-lar-ensamkommande-killar-att-ragga-tjejer

"Teaterpedagogen och skådespelaren Mohammad Arvan på Tegelbruket i Örebro har startat en särskild kurs för ensamkommande tonårskillar från andra kulturer. Målet är att de ska lära sig ta kontakt och flörta med tjejer i Sverige – på ett schysst sätt."

Jag har sagt det många gånger förut, men jag tror faktiskt att utbildning är lösningen på problemet. Alla måste få en rättvis bild om vad som gäller och hur man inte ska gå tillväga, vi kan inte ta in människor, från ett helt annat land med en helt annan kultur och kvinnosynen ifrån helvetet, och anta att de ska veta vad som gäller här. Nej det får vi lära dom, steg för steg. Och här tycker jag att man har tagit ett steg i rätt riktning.

/ Vanja 
Sajtvärd på Politik I Fokus. 

Annons:
Agafia
2017-02-01 10:26
#1

Jättebra initiativ ! Ett stort steg för integration i rätt riktning .

[Nomen Nescio]
2017-02-02 10:12
#2

Jodå, visst! Ser nu fram emot en kurs i Rinkeby för invandrarkillar i konsten att hjälpa sin syrra att dejta svenska killar.

[Hayabusa]
2017-02-02 10:24
#3

#2 Ahh, nu tar vi och lugnar ner oss 😉

[[eskils_]]
2017-02-02 11:07
#4

#2 👍

gruvel
2017-02-03 10:55
#5

Finns det kurser (SIDA stödjer?) även i MENA-staterna hur man raggar fint på tjejer där? Förhoppningsfull snart utlandsstationerad!

kamera0710
2017-02-05 09:39
#6

Tidigare VD:n för Borlänge Energi kanske också behöver en utbildning i hur man raggar. Kommer att tänka på Frödingdikten En kärleksvisa:

Jag köpte min kärlek för pengar,

för mig var ej annan att få,

sjung vackert, I skorrande strängar,

sjung vackert om kärlek ändå.

Den drömmen, som aldrig besannats,

som dröm var den vacker att få,

för den, som ur Eden förbannats,

är Eden ett Eden ändå.

http://www.dalademokraten.se/dalarna/borlange/har-grep-polisen-borlange-energis-vd-efter-sexkopet-hade-traffat-nastia

Annons:
m2studio
2017-02-05 18:14
#7

Den där kursen är 100% ok och det behövdes, MEN det borde man ordna ytterligare 2 andra kurser till:

1 - Kurs till brott bevisade Svenska pappor och styvpappor att INTE våldta sina döttrar och styvdöttrar.

2 - Kurs till brott bevisade Svenska Kyrkan´s präster som är pedofiler och har våldtog barn med hjälp av sina positioner som pålitliga män, TYCKER JAG också.

Jag tror på många saker som inte syns. Ha öppen sinne.

Vi tror, ser,hör och mm, men vi förstår ej i vilken värld vi lever.

Herveaux
2017-02-06 11:55
#8

Själv tycker jag det inte ska behövas olika kurser för hur man följer Svensk lag, men vad sjutton, allt som inte gör situationen värre är som en skänk från ovan. 😕


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Zepp
2017-02-06 21:38
#9

En kurs för miljardärer.. läs Trump, att det inte är okej att ta kvinnor på muttan bara för att man tillhör de rikaste!

Obligatorisk skola hos Ribbing, duger hon för svenska kungahuset samt Saudiarabiens så borde hon även kunna duga i USA?

https://sv.wikipedia.org/wiki/Magdalena_Ribbing

Ljuva dröm att som en svensk se ut, att få lära sig att veta hut.

Upp till toppen
Annons: