Annons:
Etikettinvandring-och-integration
Läst 609 ggr
KimE
5/8/17, 1:19 PM

Antalet asylsökande ökar

Annons:
Linn Is The New
5/8/17, 1:59 PM
#1

Idioti i högsta grad och det finns absolut inga positiva effekter över detta. Punkt slut.

Mvh Linn 

Jag har inte speciella talanger. Jag är bara passionerat nyfiken // Albert Einstien

Ansträngning lönar sig bara om du vägrar att ge upp // Napoleon 

Driver en blogg vid namn: Starriderstables.weebly.com

Since 2016

Carmarino
9/4/17, 1:58 PM
#2

Intressant läsartext: Asylsökande som fått avslag och håller sig undan begår ett brott.

Det är obegripligt och stötande att Svenska kyrkan och andra religiösa institutioner vågar hävda att de har en särskild immunitet mot rättsstatens behov att upprätthålla lagstiftade samhällsstrukturer. Kyrkan påstår att var helst dess representanter finns och verkar, så råder en odiskutabelt fredad mark för dem som söker sig dit.

Jag kan faktiskt förstå Kyrkans humanitära och emotionella utgångspunkt när det gäller lidande flyktingar, men jag undrar då om Kyrkan är beredd att också skydda till exempel en jagad våldsman mot polisens ingripande. Har Kyrkan nedskrivna regler för vilken typ av lagbrytare man vill gömma eller lämna ut? Och vilken kunskap anser sig Kyrkan ha om de individer som man gömmer undan från Gränspolisens och Säpos fingrar?


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Upp till toppen
Annons: