Annons:
Etikettinvandring-och-integration
Läst 884 ggr
Zyperior
2016-03-17 10:25

Hatsajten DN hetsar mot TV-profil.

I en artikel i DN försöker man uppvigla hatstämning mot Relationscoachen i TV4:s nya serie ”Skilsmässohotellet”,  som uttrycker sina fullt legitima åsikter på nätet.
Man försöker även i samtal med TV4, vad jag kan antyda, få honom uppsagd.

I stil med hatsajter som IRM och Expressen försöker man inte bara tysta åsikter utan även så stort och högt som möjligt basunera ut vilken "vidrig" människa han är. Troligtvis för att man vill att våldsvänstern ska göra hembesök.

Bara rubriken till artikeln är så PK att man mår illa.
"TV4-profil kränker på Facebook"

Åh nej, någon skriver något som någon kan ta illa upp av.

Kudos åt han för att han står på sig och inte böjer sig för vad MSM tycker att man får säga och inte säga.
Guldstjärna till TV4 och programmets producent som försvarar yttrandefriheten, ett koncept DN verkar ha problem med.

Avstängd från Feminism iFokus. Rätt nöjd med det.

Annons:
[Bermudas]
2016-03-17 11:53
#1

DN har för länge sedan sjunkit till botten.

Aniara14
2016-03-18 23:26
#2

#0 Verkar som om du får ta tillbaka guldstjärnan från TV4 och programmets producent.

"TV4 bryter med relationscoachen

Inga nya avsnitt av ”Skilsmässohotellet” kommer att spelas in med relationscoachen Lennart Matikainen.

– Eftersom han står så långt ifrån oss i sina ståndpunkter känns inte det aktuellt just nu. Det finns inget nytt program planerat där han medverkar på TV4, säger TV4-gruppens programchef Anna Rastner till Aftonbladet."

An ounce of prevention is worth a pound of cure

Zyperior
2016-03-18 23:37
#3

#2 Inte ett dugg förvånad egentligen. De hade chansen att återupprätta sin trovärdighet efter va de gjorde mot Louise Andersson Bodin.

Men hatet och hetsen fortsätter mot de som uttrycker obekväma åsikter. Det spelar ingen roll om du kommer med 100 påståenden och 99 av dessa är solklart anti-rasistiska eller visar på att du är en öppensinnad och god medmänniska, för är ETT av påståendena möjligtvis rasistiska, så är du en rasist.

Jävla förtryckarsamhälle som skapats av MSM, 7-klövern och deras väljare, ett antal finns här och ni vet vilka ni är.

Så sitter ni och kliar er på hakan och undrar varför SD får framgångar?

Avstängd från Feminism iFokus. Rätt nöjd med det.

[Bermudas]
2016-03-19 09:21
#4

Sverige ha tagit hand om unga män som vi kallar för barn och vi ålderstestar inte. Många av dessa barn är skäggiga och därför kallas de i folkmun för just skäggbarn. I Danmark ( tror det var Danmark) gjorde man ålderstester då var 70% över arton. Men det får man inte tala om i Sverige. Då åker man ut i kylan. Det duger inte att ha fel "värdegrund". Man hädar inte ostraffat mot den. Så säg för guds skull inte skäggbarn om barn som är skäggiga! Du kan bli arbetslös!

[Daisy-Moa-Elsa]
2016-03-19 17:26
#5

#4 för de verkliga barnens skull har jag Inga problem att hamna i kylan, vuxna män ska… ursäkta mig fanimej inte tas in som barn i Sverige. Sverige behöver skuta bli så förbannat … kan inte skriva det här så vi sager, skaffa ryggrad istället :-D

[[eskils_]]
2016-03-20 12:34
#6

Svenska journalister och andra tror nog att de är "goda" när de förmörkar sanningen. Men de är ju bara dumma och fega, att de inte inser det.

Det är bevisat att vissa invandrade män utger sig för att vara tonåringar fast de är i 20-40-årsåldern. Att kalla dem för skäggbarn är en lämplig benämning.

Yttrandefrihet är bra!

Annons:
papa-bear
2016-03-20 13:28
#7

jävla tjat om skäggbarn, om ni tittar er omkring i er egen snäva värld kommer ni att se att även svenska pojkar har skäggväxt när de är under 18. själv började jag, svenskättling med rötter ända tillbaka till dem som dödade han som ledde om indalsälven. raka mig under sommarlovet mellan sjätte och sjunde klass, så skäggbarn finns, acceptera det och sluta använd det som slagträ.

Upp till toppen
Annons: