Annons:
Etikettövrigt
Läst 1047 ggr
[rara]
5/4/16, 3:56 PM

Eu´s nya plan

Skrämselbilder på cigarettförpackningar. Länk: https://twitter.com/search?q=%23Ekelbilder

Annons:
Tjeja
5/4/16, 3:59 PM
#1

Vad har dåliga skämt med politik att göra? du får göra detta inlägg på någon humorsida istället Rara! 😉

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

[rara]
5/4/16, 4:04 PM
#2

#1 

Men jag tycker att det var ett roligt skämt 😃Har du ingen humor? Dessutom postade jag ju under "övrigt" som väl är till för OT saker, eller?

Tjeja
5/4/16, 4:08 PM
#3

Nä jag har nog dåligt med humor… 😕 gillar inte heller Merkel eller cigaretter men tycker inte det var speciellt kul ändå, bara inte min smak. Inte känns det som något som leder till en politisk diskussion heller direkt även om det skulle kunna vara avsett som ett politiskt budskap.

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

[rara]
5/4/16, 4:25 PM
#4

#3

Men allt måste ju inte vara på blodigt allvar, Politiska karikatyrer finns i varje tidning och visst kan man göra en politisk diskussion av det. Tex kan man  ju diskutera om hur det skulle vara med skrämselbilder på alkoholdrycker, godis, charkprodukter, GMO mat osv….

Cragan
5/4/16, 7:44 PM
#5

skulle vart bättre med mp på paketet speciellt med tanke på myten som iaf fanns kring det märket
ett tips om myten kolla på ett sådant paket och räkna hur många K det är på paketet 😛

Tjeja
5/4/16, 9:15 PM
#6

#5 Det var mer min  humor! 😂En ful bild på bedrövliga Merkel däremot får mig enbart att vilja gråta snarare än skratta… som om hon inte redan var hemsk nog med att köra Europa i botten.

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

Annons:
Upp till toppen
Annons: