Annons:
Etikettövrigt
Läst 668 ggr
[rara]
7/5/16, 1:46 PM

Vänsterpolitiker våldtagen

Att vänstern lever i en sorts paralellvärld är ett fenomen som vi ser pga politiken som dom gör, deras åsikter osv., men man borde ju anta att dom vaknar upp när dom själva blir drabbade av konsekvenserna av migrationen som vi har i Eurppa nu.  Att det dock inte är så, visar den tyska vänsterpolitikern Selin Gören, en ung tjej.

Hon blev överfallen av 3 migranter med arabiskt utseende i en park klockan 1 på natten, rånad och våldtagen (en av männen tvingade henne till oralsex). Men hon anmälde bara rånet till polisen.  Bara för hennes kille talade hon om att hon blev våldtagen.  Anledningen att hon höll tyst var(hör och häpna), att hon inte ville ge näring till högern och till rasister. Att hon senare ändå polisanmälde att hon blev våldtagen beror på att hennes kille lyckades att övertyga henne att dom är en fara för andra människor.

Men sen fortsätter historian (vem som inte har häpnat ännu, kommer senast nu att göra det). Hon ställde in ett brev på Facebook, med en text till gärningsmannen. Ett långt brev där det bland annat står att hon har sett helvetet som han flydde ifrån och hon är lycklig att han klarade det hit. Hon skriver om stackars kvinnor och barn som hon såg i flyktingsläger Kurdistan, men hon kanse inte inser att dessa är kvar i Kurdistan för att systemet som verkar nu gör att bara de starkaste med tillräckligt pengar klarar det hit.

Ok, nu kommer det…..häpna: Hon skriver till gärningsmannen som våldtog och rånade henne att hon fruktar att han inte är säker i Europa……………  Jo, ni har läst rätt! Han är inte säker pga en brun mob som drar genom gatorna.  Hon skriver om attacker mot flyktingar och brinnande flyktingsläger. Här ser man tydligt paralellvärlden som hon lever i.  I paralellvärlden är det inte flyktingarna som själva gärna tänder eld på deras egna flyktingsboende. Våldtäktsmännen och rånarna måste man ju skydda på något sätt mot dom som dom rånar och våldtar. Vi som inte gillar att bli rånade och våldtagna betraktar hon som rasister.

Men hur som helst, hon tog bort brevet från Facebook pga att hon fick en shitstorm både från höger och vänster.  Brevet kan man läsa på tyska i tidningsartikeln nedanför.

Vänstern ansåg att hon gav högern ännu mer näring med det som hon gjorde och att saken nu har fått mycket mer uppmärksamhet. Ett typiskt fall av….. "där ser du, där har du det".

http://kurier.at/chronik/weltchronik/selin-goeren-von-migranten-vergewaltigt-aber-sie-sagte-nichts/207.883.279

Annons:
[Hayabusa]
7/5/16, 1:53 PM
#1

Är jag förvånad? Nej.

PS Skrivet med ett förbehåll: Om hela händelsen/historian är sann.

Mvh/En vit CIS-man född i Sverige = Den som egentligen är skyldig

[Nomen Nescio]
7/5/16, 2:17 PM
#2

#0 Kanske ingen tillfällighet då att en svensk vänsterpartistisk distriktsordförande i helgen twittrade om att det är värre när våldtäktsmännen är svenska än invandrade?

http://www.svt.se/nyheter/lokalt/stockholm/politiker-varre-med-svenska-valdtaksman

[rara]
7/5/16, 2:49 PM
#3

#1

Jo, historia är sann och vi vet ju vem det är frågan om.  Googla efter Selin Gören. Här hittade jag en mer utförlig artikel, med bild och skärmdump av hennes facebooksida, där det beskrivs varför hon kom fram med sanningen. Först hade hon hävdat att det inte var flyktingar som rånade och våldtog henne, utan en blandad grupp som pratade tyska.

http://www.epochtimes.de/politik/deutschland/vergewaltigt-von-fluechtlingen-linke-nachwuchs-politikerin-ueberwindet-auf-dem-weg-zur-wahrheit-ihre-political-correctness-a1341698.html

Vad som är chokerande är att hon skrev till gärningsmannen att det inte är han so är problemet och att han över huvud taget inte är ett problem.  Vilken syn på världen……….

landsbygdsbo
7/5/16, 2:51 PM
#4

Borde inte du (Rara) som är så duktig på psykologi känna till att våldtäktsoffer ofta känner skuld?

Konstigt

JonasDuregard
7/5/16, 2:53 PM
#5

#0 Du verkar mer upprörd över att hon är vänster än över att hon blev våldtagen.

[rara]
7/5/16, 2:57 PM
#6

#2

Om hon anser att svenska våldtäcktsmän gör ett aktivt val när de våldtar, medan invandrare inte gör ett aktivt val,  våldtar ju invandrare utan att ens behöva att göra ett aktivt val.  Om man tar henne på allvar har man all anledning till att vara rädd för invandrarna. Ett offer struntar i om valet var aktivt eller rena rama rutinen.

Annons:
[rara]
7/5/16, 3:05 PM
#7

#4

Jag känner till det och undrar varför du tror att jag inte skulle göra det. Dessa känslor speglar dock inte realiteten. Det är alltid den som våldtar som är skyldig. Aldrig offret.  Ibland är det omgivningens fel. I muslimska länder skuldbeläggs ofta offret och även offret straffas för sex utanför ett äktenskap.

[rara]
7/5/16, 3:08 PM
#8

#5

Var ser du upprörelse? Jag är häpen, men jag skulle vara ännu mer häpen om hon inte skulle vara vänster. Det handlar inte om våldtagningen. Våldtäkter läser man om dagligen i media. Det är inte värt ett inlägg. Det här handlar om hur offret reagerade på våldtagningen och det är det som fick mig att häpna.

landsbygdsbo
7/5/16, 5:06 PM
#9

# 6

Om  någon annan anser att österrikare är galna…så gör det väl knappast Österrikarna galna. Bara en tecken  på att tyckaren är lite vriden. Samma sak om någon anser alla Muslimer är galna eller alla Kristna……

Upp till toppen
Annons: