Annons:
Etikettoff-topic
Läst 656 ggr
[postmortum91]
8/27/16, 7:18 PM

OT - Vad är snyggast?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2

Ni måste hjälpa mig, jag har klippt mig och är inte helt bekväm i min nya frisyr.

Anledningen är rätt enkel: den är så ovan så det känns inte som mig. Jag känner mig inte fin i den, men sambon tycker det är en förbättring. 

Så jag vill veta vad ni tycker.

Vilken frisyr passar mig bäst och varför?

Annons:
Carmarino
8/27/16, 7:21 PM
#1

#0 Du får nog bättre svar om du frågar på http://har.ifokus.se/ än här på Politik iFokus.


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Herveaux
8/27/16, 7:26 PM
#2

#1 Jo, men #0 har ju lagt frågan i Off Topic och är det någonstans man får raka svar så brukar det ju vara här på Politik! 😉

#0 Jag själv brukar behöva "bo in mig" i en ny frisyr iaf ett par dagar och känner mig oftast en aning obekväm efter att frisören har stylat håret.
Jag håller med din sambo och tycker du är jättefin!


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

[postmortum91]
8/27/16, 7:31 PM
#3

#1 Det var ett medvetet val att lägga in bilden här och inte på hår iFokus. Vem som helst kan ju säga vad de tycker är finast utan att vara expert på hår.

#2 Jo, jag hoppas att jag kommer "bo in mig" i frisyren och gillar den bättre imorn. Tack! Jag har inte haft lugg sedan jag var typ 9 år så det är extremt ovant.

angest
8/27/16, 7:48 PM
#4

Mycket snyggare med lugg tycker jag. Varför vet jag inte, men det passar ditt ansikte bättre

imsuchadiva
8/27/16, 7:51 PM
#5

Är du nyklippt precis idag? Tänkte på att du hade lite lockar på ens bilden men inte innan du var klippt. Själv är jag nämligen aldrig nöjd när frisören stylat mitt hår, oavsett vad dom gör. Men tycker att du passar bra i lugg :) formar in ansiktet fint.

[postmortum91]
8/27/16, 8:01 PM
#6

#4 okej, tack! :) #5 ja, hon stylade det lite och det är klippt idag. Vi får se hur jag känner imorgon när jag får fixa det lite själv.

Annons:
[Thiah]
8/27/16, 9:52 PM
#7

Får du luggen fixad bra själv själv så tycker jag att det är finare. Jag har velat ha lugg men efter en dusch så.ser.den hemsk ut :(

Vanja
8/27/16, 11:02 PM
#8

Lite väl OT kan jag tycka, 

har du fått de svar du söker?

/ Vanja 
Sajtvärd på Politik I Fokus. 

Tjeja
8/28/16, 6:29 AM
#9

Tycker den nya frisyren med lugg var ett lyft! Väldigt fin på den bilden tycker jag. Ser liksom friskare och stunsigare ut samtidigt som det ger dig ett lite mjukare intryck. Inget fel i den första bilden egentligen men hår har en tendens att ge ett tröttare intryck när håret hänger rakt ner längsmed ansiktet istället för en lugg med lite luft och stuns i. Tycker det blev ganska tydligt på dina bilder. Du passar verkligen i din nya frisyr om man tittar på de bilderna du lagt upp! :-)

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

hankans91
8/28/16, 10:55 AM
#10

Du passar bra i båda frisyrerna tycker jag.:)

[postmortum91]
8/28/16, 12:20 PM
#11

Tack för alla svar! Idag känns det lite bättre då jag fått fixa lite själv hur håret ska ligga. Tror att jag även ska klippa upp det mycket mer nästa gång jag är hos frisören, nu kan jag inte det då jag är mycket mer tunnhårig efter amningen och förlossningen, tappar hår som jag vet inte vad :P

angest
8/28/16, 4:59 PM
#12

#11 Kan du visa bild på när du fixat luggen själv också?

Upp till toppen
Annons: