Annons:
Etikettövrigt
Läst 1353 ggr
[rara]
11/7/16, 11:43 AM

Islam erövrar världen

Dom som inte har kunskap om Islam, ser Islam som en religion.  Men Islam är ett politiskt System, som vill erövra världen, precis som Hitler ville.

Det klippet är från 2009. Det gjordes alltså innan massinvandringen i Europa startade för 1-2 år. Här har man pga fakta räknat ut hur lång tid det tar tills hela världen är islamistisk, utan att man har tagit med den nutida massinvandringen i beräkningen.

Gadaffi sa en gång att det finns tecken på att Allah kommer att låta Islam segra över Europa, utan vapen och utan bomber. Han sa, vi behöver inga terrorister och

Inga självmordsmombare. Över 50 miljoner muslimer kommer att göra Europa till en islamsk kontinent inom ett par generationer.

2009 fanns det redan 52 miljoner muslimer i Europa. Inom 20 år (alltså 2029) kommer det att fördubblas.

I länderna i Europa får varje familj i genomsnitt mellan 1,1 och 1,8 barn, i genomsnitt 1,38 barn. Bland muslimerna får varje familj i genomsnitt 8,1 barn.

1970 fanns det 100.000 muslimer i USA.  2008 var det redan 9.000.000 muslimer.

2025 kommer 1/3 av alla nyfödda barn i Europa vara muslimer.

Från 2009 kommer det att ta 39 år tills Frankrike är en fullständig islamsk republik.

Tyskland kommer att vara en islamsk stat 2050.

1979 till 2009 steg den muslimka befolkningen i G.B. från 82.000 till 2.500.000 människor.

Inom 15 år från och med 2009 (alltså 2024)  kommer:

- 50 % av alla nyfödda barn i Holland att vara muslimer.

- I Ryssland kommer 40 % av alla soldater att vara muslimska.

- I Belgien kommer 25 % av befolkningen och 50 % av alla nyfödda barn vara muslimer.

https://www.google.se/search?q=islam+will+dominate+the+world&biw=1280&bih=573&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjkpPa2upbQAhVL6xQKHXq-D70Q_AUIBigB

Annons:
Honestyisdead
11/7/16, 11:59 AM
#1

Så med andra ord är det lika bra att gå över redan nu? ;)

[rara]
11/7/16, 1:19 PM
#2

#1

Nja, tidspunkten då man inte har något annat val är svår att förutsäga. Kanske det tar 40-50 år, men kanske det bara är 15-20 år. Det handlar mycket mer om att våra barn och barnbarn inte kommer att leva i den världen som vi lever i idag, utan att det blir som i Afganistan, Syrien, Algerien, Iran eller Irak,  att Europa styrs av Ayatollhas, Imamer osv. ,att vi får sharialagar och att vi ständigt har krig någonstans i Europa.

Muslimerna kommer att kriga emellan sig.  Shiiter mut Sunniter och andra mer eller mindre radikala grupper som anser att just deras Islam är den riktiga och att alla andra som lever en annan sorts Islam ska dödas av "Allahs krigare".

Man kan inte förutsäga vilka det är som kommer att vinna och vilken sorts Islam som man ska konvertera till för att vara säker. Men det är aldrig fel att bära burka, att låta sig växa ett skägg, att alltid ha en koran med sig och att lära ett par verser utantill. ;)

kamera0710
11/7/16, 2:25 PM
#3

När man läser detta kan man nästan tro att islam sitter i generna och  är en ärftlig egenskap. 

Kent Ekeroth upprördes för övrigt av en muslimsk borgmästare (vid 0:25 i inslaget) i Rotterdam, men han hade ingen aaaning om att denne borgmästare betonade vikten av yttrandefrihet efter attacken mot Charlie Hebdo.

[rara]
11/7/16, 2:53 PM
#4

Den tyska TV sändaren "ARD" lät en islamistisk kvinna deltaga i en diskussion i TV programmet "Anne Will". Där kunde man själv se vilken mentalitet som är bakom. Kvinnan heter Nora Illi och kom till diskussionen i Niqab. Hon är Schweizisk och var en gång i tiden en punktjej men nuförtiden är hon muslim och "Frauenbeauftragte im Islamischen Zentralrat der Schweiz". Alltså en sorts representant för muslimska kvinnors rättigheter i Schweiz.

Hon anser att islamska kvinnor har väldigt mång rättigheter, t.ex. att de får behålla pengarna som dom tjänar…. (!).

Att bära Niqab är för henne ett utryck för frihet och självbestämmelse.

Hon har full förståelse för unga pojkar och flickor, som far till Syrien för att kämpa.

Hon tycker att vem som vill se kors, ska gå i kyrkan (medan hon själv bär Niqab när hon är med i en TV sändning).

Det var mycket kalabalik om det här och en shitstorm i internätet mot TV sändaren och Anne Will som lät henne sprida islamistisk propaganda.  En skribent undrade om vi nästa gång får se någon i SS uniform i programmet.

Här är en artikel programmet:

http://www.bild.de/politik/inland/anne-will/diskutiert-ueber-die-radikalisierung-von-jungen-menschen-48634672.bild.html

[rara]
11/9/16, 12:14 PM
#5

Tack för att mitt inlägg är tillbaka igen. Jag kunde inte förstå att det finns folk som röstar bort ett inlägg som inte strider mot några regler, men till slut vann yttrandefriheten igen.

kamera0710
11/9/16, 12:18 PM
#6

Så det var pga bortröstning det var borta, undrade också.

Annons:
Linn Is The New
11/9/16, 6:25 PM
#7

Hoppas att vi som är kristna kommer få leva i frid då. När jag bär mitt kors är det inte ovanligt att få konstiga blickar och till och med "jävla kristen" och sådant emot sig. Lite läskigt faktiskt, vill knappt ha det i skolan längre.

Mvh Linn 

Jag har inte speciella talanger. Jag är bara passionerat nyfiken // Albert Einstien

Ansträngning lönar sig bara om du vägrar att ge upp // Napoleon 

Driver en blogg vid namn: Starriderstables.weebly.com

Since 2016

[rara]
11/10/16, 12:16 PM
#8

#7

Om det fortsätter så här blir vi av med alla våra kristna traditioner och symboler och dessa ersätts med islamska traditioner. I Tyskland kräver nu miljöpartiet att vi inte ska ha julgranar längre. Dessa passar enligt dom inte in i vår tid och de argumenterar att man fäller träd för den sakens skull, som om det vore julgranarna som är anledningen till att skogarna skövlas.

I Österrike har dom tagit bort korsen från skolorna, som traditionellt alltid har hängt där.

I stället för kors, jul, julgranar, tomtar, påskägg osv. får vi i stället ramadan, burka och halvmånar.

Jag är inte religiös, men jag gillar julgranar, tomtar och påskägg mer än burka och ramadan.

kamera0710
11/10/16, 12:20 PM
#9

#8 Själv tycker jag inte att vi ska ha några religiösa symboler alls i våra skolor. Kristna och muslimska inräknade.

[rara]
11/10/16, 12:49 PM
#10

#9

Jag struntar i om det hänger kors i skolor, men som barn tyckte jag om att det fanns julgranar i skolor. Om man förbjuder kors och julgranar i skolor bör man även föbjuda burka, duk på huvudet osv. Men i en skola i Österrike fanns det till och med en elev som hade en T-skjorta med IS Symbol. Det är tillåtet.

Saken är den, att miljöpartier, vänsterpartier och andra multikultiflummare anser att kors, julgranar osv. är en förolämpning och provokation för muslimer, eftersom kristna enligt koranen är muslimernas fiender.

Jag anser att om man som muslim flyttar till Europa, måste man leva med våra traditioner och inte se oss som fiender. Du kan ju försöka att resa till ett arabiskt land med en bibel och se vad som händer………………

Linn Is The New
11/10/16, 3:48 PM
#11

Om dom förbjuder korsen tänker jag tatuera in det i pannan istället, har aldrig sett muslimerna som min fiende. Dom får väl tro på vad dom vill, men respektera min religion.

Mvh Linn 

Jag har inte speciella talanger. Jag är bara passionerat nyfiken // Albert Einstien

Ansträngning lönar sig bara om du vägrar att ge upp // Napoleon 

Driver en blogg vid namn: Starriderstables.weebly.com

Since 2016

RobinEH
11/10/16, 3:54 PM
#12

#8 "I Tyskland kräver nu miljöpartiet att vi inte ska ha julgranar längre…man fäller träd för den sakens skull…

Antar att det står i Koranen att träd inte skall fällas för sakens skull, eller vad har det med Islam att göra? 

"I Österrike har dom tagit bort korsen från skolorna, som traditionellt alltid har hängt där."

Bra! Religion har inget i skolan att göra och skolan bör därav vara fri från att sprida religionsuttryck. 

"I stället för kors, jul, julgranar, tomtar, påskägg osv. får vi i stället ramadan, burka och halvmånar."

Du har helt enkelt fel. Det förespråkas inte att byta ut religionssymboler. Det handlar om religionsfrihet, frihet att tro och frihet från att påtvingas tro från stat. 

#10 "Om man förbjuder kors och julgranar i skolor bör man även föbjuda burka, duk på huvudet osv."

Det är skillnad på att stat påtvingar religionsuttryck och att enskild individ bär det. Julgranar är för övrigt inte bundna till Kristus och inget svenskt parti i Riksdagen kräver att dessa förbjuds.

Jag tror, jag tror på vintertid och ishalka.
Sajtvärd på Träning och Hälsa

[rara]
11/10/16, 4:16 PM
#13

#12

"Antar att det står i Koranen att träd inte skall fällas för sakens skull, eller vad har det med Islam att göra?"

Dom gröna (miljöpartiet) vill ha bort julgranarna för att det är ett kristen symbol och skulle kunna provocera muslimer som ser kristna som deras fiender.  Enligt Koranen är kristna muslimers fiender.  Men dom säger att det är för trädens skull…..

"Bra! Religion har inget i skolan att göra och skolan bör därav vara fri från att sprida religionsuttryck"

Men varför förbjuds inte burka och huvudduk i skolor?

"Du har helt enkelt fel. Det förespråkas inte att byta ut religionssymboler. Det handlar om religionsfrihet, frihet att tro och frihet från att påtvingas tro från stat. "

Skulle även burka, huvudduk och IS symboler förbjudas i skolor, skulle jag nästan tro dig.

"Det är skillnad på att stat påtvingar religionsuttryck och att enskild individ bär det. Julgranar är för övrigt inte bundna till Kristus och inget svenskt parti i Riksdagen kräver att dessa förbjuds. "

Men även de andra eleverna måste stå ut med de enskiljdas religionsuttryck, precis som muslimer skulle få stå ut med korset, om det skulle hänga kvar. Julgranen är en del av den kristna traditionen. Den symboliserar trädet i paradiset. Anledningen till att "julträdet" blev en gran är att andra träd inte är gröna den 24. December. Förr hängde man äpplen på trädet, som symboliserar den förbjudna frukten.  För hundratals år hade man bara julträd i kyrkan. Först mycket senare tog folk in den i deras hem. Den 24. December är inte bara Jesus födelse, utan även en liturgisk fest till minne av Adam och Eva. Utan tvivel är julträdet/granen en kristen symbol.

Annons:
Bogey
11/10/16, 4:29 PM
#14

Så här tycker muslimerna om sig själva och sharialagar. Klippet är taget från Islam Net, Den muslimska sammanslutningen av samfund så det är inget som nån hittar på för att misskreditera muslimer.

RobinEH
11/10/16, 4:34 PM
#15

#13 Varsågod att citera miljöpartiets önskan om att ta bort julgranen för att det är en kristen symbol. 

Du fortsätter att blanda stat med enskild individ. Stat och skola skall ej påtvinga en religion. Om enskild individ önskar att bära religionssymbol så skall de i allmänhet låtas.

Jag tror, jag tror på vintertid och ishalka.
Sajtvärd på Träning och Hälsa

[rara]
11/10/16, 6:02 PM
#16

#15

Varför skulle dom annars sträva att förbjuda julgranar och kors?  Om dom vill rädda träd kan dom ju börja med skogarna som skövlas av andra anledningar än att dom blir till julgranar, men det struntar dom i. Att julgranar, som de gröna säger, inte passar in i vår tid säger ju allt. Vår tid = multikulti och då passar inga kristna symboler för att muslimerna skulle ju kunna känna sig provocerade.

Man tvingar ingen på en religion om man ställer upp julgranar eller hänger upp kors. Var har du fått dina radikala åsikter ifrån, att du ser en julgran eller ett kors som att tvinga på någon en religion.  Var förblir religionsfriheten om kors och julgranar förbjuds?

RobinEH
11/10/16, 6:17 PM
#17

#16 "Varför skulle dom annars sträva att förbjuda julgranar och kors?"

Alltså är det inte utsagor från partier du nämner utan antaganden och falska påståenden från dig.

Och återigen är du totalt oförmögen att skilja på stat och enskild individ.

Jag tror, jag tror på vintertid och ishalka.
Sajtvärd på Träning och Hälsa

[rara]
11/10/16, 6:47 PM
#18

#17

Vill du förneka vad som är uppenbart? Ta av skygglapparna.

Varför tror du att jag inte kan skilja på stat och individ? Vem kan utala ett förbud mot julgranar, kors, burka och huvuddukar?  Är det inte staten som förbjuder för individen, men tydligen bara för den ena sorts individen som lever sin tradition i landet som han är född i.

kamera0710
11/11/16, 7:15 AM
#19

RobinEH bli inte överraskad av raras "argumentation". I en annan tråd tog jag upp den utbredda kristna fundamentalismen i USA. Den kommenterades med dessa krumbukter:

"Vad som gäller statistikerna, är det en stor skillnad om någon anser att gud var inblandad i människans skapelse eller om man tror på en konspiraton att man har placerat ut fossiler för att lura folk.

Man kan t.ex. tro att evolutionen är guds verktyg för skapelse och man kan tro att det finns någonting som man kan kalla gud, utan att tro på religionernas gudar. Det finns också människor som inte intresserar sig för hur länge människor existerar och inte vet om vi exsterar i 200.000 eller 10.000 år.  En del kanske anser att primaterna för 200.000 år inte kan betraktas som de människor som lever idag. 

Men hur som helst, trots alla naivitet som finns i USA kan jag inte tro att hälften av alla amerikanarna tror 'att världen skapades för några tusen år sedan och att fossiler har placerats ut för att vilseleda människor'."

Inlägg #74 i länkad tråd.

http://politik.ifokus.se/discussions/575e9189ce12c441040008f4-multikulti-framtid

[rara]
11/11/16, 10:16 AM
#20

#19

Eftersom du anser att svaret är "krumbukter", ska jag nu anta att du tror att man har placerat ut fossiler för att lura människorna att tro att bibeln inte stämmer och att det inte var gud som skapade människan, utan evolutionen? Eller tror du verkligen att hälften av alla amerikanare tror på den konspirationen? Det kallar jag för krumbukter.

Sen undrar jag vad inlägget har med den här diskussionen att göra? Blir det personangrepp nu för att du inte kan argumentera sakligt om ämnet som vi diskuterar om? Vad är du för ett troll?

Annons:
kamera0710
11/11/16, 12:27 PM
#21

#20 Har inget mer att tillägga här. Den som vill kan läsa tråden jag länkar till i #19 och bedöma själv vad som är saklig argumentation.

[rara]
11/11/16, 3:24 PM
#22

#21

Du vet, man kan gärna argmentera mot det som jag skrev i tråden som inlägget befinner sig, men du argumenterar inte mot mitt inlägg, utan du sprider det till andra forum för att säga "titta vilken krumbuk rara skriver".  Det kallas mobbing. Du är bara en ynklig mobbare, inget annat.

[Carpinus]1
9/5/17, 12:41 AM
#23

Apropå "borttagna kors" som det skrivs om längre upp i tråden så är inte Santorini sig riktigt likt. Åtminstone inte i Lidls nya värld.

http://www.expressen.se/nyheter/kundernas-ilska-mot-lidlefter-bilden-pa-yoghurten/

Upp till toppen
Annons: