Annons:
Etikettarbetsmarknad
Läst 1207 ggr
Vanja
2/21/17, 8:11 PM

Förslag : Sex på betald arbetstid.

Annons:
Maleficum
2/21/17, 9:42 PM
#1

Kanske de ska börja med att godkänna typ ridning som friskvård istället för sex…

Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu

kamera0710
2/22/17, 6:18 AM
#2

Kommer att tänka på min värnplikt vintern 88-89. Då kom Malena Ivarsson med ett förslag om att det bör finnas rum dit killarna kan gå för att onanera på alla regementen…

[Hayabusa]
2/22/17, 8:22 AM
#3

Vardag för de som jobbar på bordell :)

Vanja
2/22/17, 8:31 AM
#4

Jag funderar lite på hur det här skulle fungera i praktiken, får man åka hem och ha sex då? Eller ska ens partner komma till ens jobb så att man kan ha sex? Eller måste dessa två redan jobba på samma ställe? 
Så mycket frågor i mitt huvud! Haha ;)

/ Vanja 
Sajtvärd på Politik I Fokus. 

[Hayabusa]
2/22/17, 9:54 AM
#5

#4 Bra fråga :) Hur fungerar det om man är singel? Kan man be sin chef om att få ligga på jobbet? 

Anställd:  "Hej chefen, jag skulle kunna tänka mig ett ligg idag. Går det att fixa, tror du?"

Chefen: "Hmm, ja du behöver piggas upp, det är sant. Jag ska se vad jag kan arrangera. Återkommer inom kort"

Vanja
2/22/17, 11:07 AM
#6

#5 Ja eller hur! 

Och om man är singel på jobbet så kanske de finns fler som är det, då borde man kanske få träffas i någon form av sexrum där man kan ha en orgie. Ja det låter logiskt :D

/ Vanja 
Sajtvärd på Politik I Fokus. 

Annons:
[Hayabusa]
2/22/17, 11:45 AM
#7

#6 Precis 👍

Tjeja
2/22/17, 11:46 PM
#8

#0 Wee.. Prostitution skulle  inte bara bli lagligt utan t o m vara hälsosammaste jobbet! 😃 och friskvårdskupongerna skulle gå till bordeller mer än något annat.😂

nä bara en dum reflektion och skämt.. men ändå..

#5.. man borde i af  få köpa onanileksaker för friskvårdskupongerna då!😉

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

Carmarino
2/23/17, 12:30 PM
#9

Det finns tydligen en del som redan har börjat - dock utan att få friskvårdsbidrag. 😉


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Silvestris
2/24/17, 9:54 AM
#10

Om han menar att människor behöver mer tid med varandra är det väl rimligare att få ner heltid från 8 timmar 7 timmar (eller annat). Arbetsdagar på 8 timmar blir väldigt långa dagar, särskilt för människor i glesbygd där man ofta ägnar lång tid åt att pendla. Det blir långa dagar i förskolan/på fritids och trötta föräldrar hemma.

[Hayabusa]
2/24/17, 10:07 AM
#11

#10 Ont om tid är nog ett vanligt dilemma för många, alldeles oavsett livssituation. Det är sannolikt svårt att schemalägga sexlust, men visst kan det vara ett samhällsproblem värt att diskutera. Men - vi får tänka på att hålla det internt och lite viskande så att omvärlden inte får en skev bild av Sverige :)

Upp till toppen
Annons: