Om iFokus och sajten

Frånvarande

2017-04-26 08:36 #0 av: Vanja

Hejsan allihopa!
Ni kanske har märkt att jag har varit totalt frånvarande en period och det har att göra med att jag jobbar nästintill jämt. Jag är inne och kollar ganska ofta vad som skrivs och så men jag hinner aldrig göra egna inlägg eller ens kommentarer. 
Jag ville bara kika in och berömma er för jag tycker att det har gått jättebra och ni sköter diskussionerna superfint, utan personliga påhopp eller liknande :) 

Så fortsätt så, så ska jag börja med att försöka vara med aktiv, =) 

/ Vanja 
Sajtvärd på Politik I Fokus. 

Anmäl
2017-04-26 09:49 #1 av: Hayabusa

Tummen upp

Anmäl
2017-04-26 10:18 #2 av: Carpinus

Tjeja håller ju ställningarna rätt bra! Tummen upp

"Kom alltid ihåg att du är helt unik. Precis som alla andra."                                                            (~Margaret Mead, amerikansk kulturantropolog.)

Anmäl
2017-04-28 10:18 #3 av: Tjeja

Njae.. jag hinner inte med så mycket jag heller. Men vi får mycket hjälp av er medlemmars uppmärksamhet och engagemang så vi hjälps åt!

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

Anmäl
2017-04-28 10:32 #4 av: Carpinus

Hoppas på ökande fyr i spisen ju mer valet närmar sig!

"Kom alltid ihåg att du är helt unik. Precis som alla andra."                                                            (~Margaret Mead, amerikansk kulturantropolog.)

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.