Övrigt

Varför är det tillåtet med övervakning?

2018-05-06 20:50 #0 av: Jarl

Varför är det tillåtet med övervakning på oskyldiga!

I ens hem? Varför?

Anmäl
2018-05-06 20:52 #1 av: Hera

Suck

Anmäl
2018-05-06 20:53 #2 av: Stallmima

Hur menar du nu?  I ditt hem får ingen utom du sätta in tex kameror...

Anmäl
2018-05-06 20:56 #3 av: Calcifer

Har du inte slutat tjata om det där än? Det är ingen som övervakar dig, definitivt inte med ett tankeläsande chip i din hjärna...

"I think the problem with people like this is that
they're so stupid they have no idea how stupid they are."

Anmäl
2018-05-06 22:00 #4 av: DogeLove

Det är lugnt, ingen övervakar dig, ingen spionerar på vad du gör i ditt hem, varför skulle dom? ^_^

Anmäl
2018-05-06 22:36 #5 av: Jarl

Det förekommer övervakning och strålning  på oskyldiga människor i detta land Varför?

Hur kan detta tillåtas.

Anmäl
2018-05-06 22:41 #6 av: Stallmima

#5  Vad är det för strålning du menar?  Har du några källor att referera till?

Anmäl
2018-05-06 22:42 #7 av: Herveaux

Jarl, du har startat massor av såna här trådar och du får aldrig dom svar du vill ha, varför tror du det skulle bli annorlunda den här gången?

// Harley
Sajtvärd Star Stable iFokus
Medarbetare Hundar iFokus
"Your differences make you important and special"

Anmäl
2018-05-06 22:47 #8 av: VSK

Om man utsätts för kraftig strålning så kan man införskaffa en sån här hatt. Vill man inte köpa en färdig sån, så kan man bygga en själv. 

33 titlar20 SM-Guld, 7 World Cup, 5 Europacupen & 1 Svenska Cupen. Gillar du att fota eller att kolla på foton, kika än här. Gillar du allt med sport, kika in sidan. Intresserad av det rymden har att erbjuda? Tryck här

Anmäl
2018-05-07 00:02 #9 av: Calcifer

#8 Och som variation kan man ju forma toppen till något roligt, t:ex en svan.

"I think the problem with people like this is that
they're so stupid they have no idea how stupid they are."

Anmäl
2018-05-07 07:32 #10 av: VSK

Gapskrattar 

Ja, då får man ju iaf närbilder Cool

33 titlar20 SM-Guld, 7 World Cup, 5 Europacupen & 1 Svenska Cupen. Gillar du att fota eller att kolla på foton, kika än här. Gillar du allt med sport, kika in sidan. Intresserad av det rymden har att erbjuda? Tryck här

Anmäl
2018-05-07 21:47 #11 av: Jarl

Inget att skoja om det är inte terrorister som blir övervakade.

Anmäl
2018-05-07 23:50 #12 av: Jarl

Varför är det tillåtet när vi inte gjort något?

Anmäl
2018-05-08 01:23 #13 av: Stallmima

#12 Och jag frågar igen om du har några källor att referera till?? Är nyfiken på ditt påstående  Glad

Anmäl
2018-05-11 21:40 #14 av: Jarl

Sök på Target individuals och du ska hitta. Det jag sett är att vi inte är terrorister eller tungkriminella som skulle vara försvar bart att övervak!

Anmäl
2018-05-11 23:10 #15 av: Stallmima

#14 Om det är vanliga människor som är övervakade så undrar jag i vilket syfte de är det. Tungt kriminella har jag förståelse för att de är men varför skulle en "vanlig" människa vara det?

Anmäl
2018-05-11 23:55 #16 av: Jarl

För dom är jobbiga på ett eller annat sätt. Dom vill ha bort dig och göra dig mindre betrodd

Mikeal eleman är läkare som är ett mål

Anmäl
2018-05-12 08:11 #17 av: Stallmima

#16  Utveckla "jobbiga" gärna, på vilket plan?  I det privata, på jobbet eller bara vad som helst?  Och vilka är "dom"  ? Kan du precisera vad du ev blivit utsatt för?  

Anmäl
2018-05-12 15:18 #18 av: Hera

#16 "dom" är inte jobbiga. Du är.

Anmäl
2018-05-13 13:43 #19 av: Jarl

#18  Jag menade individual targets!

Det rättfärdigar inte övervakning.

Är man inte misstänkt eller planerar brott där straff tidena är över 2 år så ska man inte vara övervakad.

#17 Kan va vad som helst

Anmäl
2018-05-13 14:15 #20 av: Hera

#19 Och det är du inte heller. Ät din medicin och gå på dina samtal så ska du se att det blir bättre.

Anmäl
2018-05-13 20:12 #21 av: Stallmima

#19  Kan du bevisa att du är övervakad?

Anmäl
2018-05-13 20:44 #22 av: Jarl

#20 av: HeraJag märker det för väl träffar man någon som man hälsar på så börjar dom prata med en när dom är långt borta kan läsa mina tankar och komentera extremt jobbig.

#21 av: Stallmima Ja man kan mäta strålningen från min kropp

Anmäl
2018-05-13 21:31 #23 av: Hera

#22 Du är inte klok.

Anmäl
2018-05-13 22:25 #24 av: Jarl

Vi är fler i Sverige som har ungefär samma historia vi ljuger inte.

Något måste ligga i det eller? 

Anmäl
2018-05-13 22:52 #25 av: Hera

Det kallas för fantasi och vanföreställning.

Anmäl
2018-05-14 02:21 #26 av: Jarl

Nej kan lätt bevisa detta om det är fler som ställer upp.

Ni vet att det försigår men ni blundar detta är inte ett fritt sverige.

Någon hackat i min dator

Anmäl
2018-05-14 02:24 #27 av: Jarl

.

Anmäl
2018-05-14 02:26 #28 av: Jarl

Kapat e-mail

Anmäl
2018-05-14 02:27 #29 av: Jarl

Brytning  i min lägenhets dörr

Anmäl
2018-05-14 02:39 #30 av: Jarl
result

Små sår på kroppen

Anmäl
2018-05-14 02:43 #31 av: Jarl

Sår på kroppen vaknar med små sår och blå märken

Anmäl
2018-05-14 08:41 #32 av: VSK

Jarl.

Det där med dina mappar i din dator skulle kunna bero på fulkod, eller att du fått din dator hackad av scriptkiddies eller liknande. Jag själv skulle gissa på fulkod tex RAT. När det gäller mejl så skall man inte klicka på varenda länk som är med spammejl. Tittar man på när mapparna är skapade/ändrade så ser man ju att gjort ganska tätt inpå varandra. Kikar man på sökvägen till dessa undermappar så ser det lite knepigt ut. 

Vet inte hur det är med din datorsäkerhet men gissningsvis så är det inte så hög. Chansen att din dator skulle kunna vara hackad, och därmed agerar som en slags server är inte helt ovanligt, men om så är fallet, så är chansen betydligt större att det är människor som ligger bakom detta än aliens. 

Din fönsterkarm skulle du behöva säga till hyresvärden (om det är hyreslägenhet) eller om du äger boende själv, så skulle du behöva skrapa bort gammal färg och måla nytt. Torrsprickor är inte ovanligt. Målat trä måste underhållas, annars blir det sprickor.

Ditt märke på din arm skulle kunna ha uppstått av flera anledningar. Tex om du kanske kliat dig utan att tänka på det, eller i sömnen, eller om du kanske har en katt. Rivmärken kan uppstå utan att det behöver vara nåt onaturligt som ligger bakom detta.

Nu är ju jag inte nån ST-läkare som vissa i den här tråden verkar vara, men oavsett så tror jag du skulle må mkt bättre av om du fick prata med nån utbildad person som kan det där med paranoia. Säger inte att det behöver vara så, men sannolikheten kanske är rätt stor, med tanke på de inlägg du gjort lite här och där.

Mitt tips gällande foliehatt var seriöst menat, men kanske inte bilden sa det. Om du mår bättre denna lösningen så är det väl bara bra för dig. 

För ditt eget bästa så bör du få nån form av experthjälp, för det kan aldrig vara trevligt att behöva må så som du gör sken av. 

Anmäl
2018-05-14 09:39 #33 av: Hera

De där bilderna visar ingenting konstigt. Som så många andra har sagt. Kontakta vården. Det finns hjälp att få.

Anmäl
2018-05-14 10:11 #34 av: Stallmima

#29  Ser ut som ett fönster, tänkte på var är "brytningen"?  Ser ut som trät har spruckit bara. Och det där med sår på kroppen kan ha hänt närsomhelst, har själv hittat blåmärken på mig som jag inte vet hur de har uppkommit. 

Anmäl
2018-05-14 11:20 #35 av: eskils

Jarl, jag förstår att det måste vara jobbigt att känna sig övervakad i flera år. Orsaken är nog att din dator är hackad därför att den inte varit skyddad, som VSK skriver i #32. Och sedan har du blivit misstänksam mot allt och alla. Det är mycket vanligt att man blir irriterad när datorn krånglar!

Mitt råd är att du kastar bort din dator och skaffar en ny, med ordentligt virusskydd och brandvägg, t ex Nortons. Be om hjälp i affären om du inte känner någon som kan hjälpa dig med det.  Då kommer du att se att den nya datorn fungerar som den ska och du kommer att må så mycket bättre. Glad Byt e-mailadress också för säkerhets skull.

(Kom ihåg att aldrig klicka på länkar eller bilagor i mail från okända personer, för det kan vara hackare.)

Lycka till!

(Det där med "brytmärken" i "dörren" (=fönstret?) och rivmärket på armen har bara enkla naturliga orsaker som VSK och Stallmima skriver, inget att bry sig om.)

Anmäl
2018-05-14 12:23 #36 av: Jarl

Så det är tillåtet att bli övervakad och lagt sperma på ens kind och våldtagen?

Förtal och hatad.

Det är bryttning punkt på bilden inaför ligger haspen som man inte ser.

Anmäl
2018-05-14 12:28 #37 av: Jarl

.

Anmäl
2018-05-14 12:35 #38 av: Jarl

Det pågår övervakning av oskyldiga i sverige!

Föräldrar,kvinnor och andra.

Jag har inte gjort något och jag är inte en terrorist!

Männsikor ska få leva hur dom vill vare sig om man är handikapad,alkis eller tiggare lagen ska gälla alla. 

Anmäl
2018-05-14 12:59 #39 av: Jarl

http://www.mediafire.com/file/nagodtz17j2z75p/Grannar%20i%20min%20l%E4genhet.wav

Anmäl
2018-05-14 13:37 #40 av: eskils

Jarl, du kommer aldrig att få medhåll här om att en massa människor är övervakade i sina hem, så det är meningslöst att hoppas på det! Orsaken är förstås att du har fel.

Du får rannsaka dig själv och tänka efter vad du vill egentligen, innerst inne.

Om du vill må bättre skaffar du en säkrare dator och, om det inte hjälper, söker du hjälp t ex här: https://www.1177.se/Om-1177/Om-Hjalplinjen/

Om du vill fortsätta må dåligt gör du ingenting av det.

Du bestämmer.

Anmäl
2018-05-14 16:37 #41 av: VSK

Jarl.

Ser ut som du bor i en lägenhet men vet inte vilken våning. Inbrottstjuvar finns det gott om tyvärr, men kikar man på din bild så är ju märket (överspacklat ?) på insidan av fönsterkarmen. Inbrottstjuvar jobbar alltid utifrån och in. 

Om du är säker på att du fått sperma på dig samt våldtagen så tycker jag du skall anmäla detta om du inte redan gjort det. Det första man tänker på när man läser detta är att du blivit drogad och sen våldtagen. Inget ovanligt alls längre i det samhälle vi numer har och det är förjävligt.

Jag påstår inte nånting utan säger bara att det skulle kunna vara en förklaring. 

Har själv råkat ut för att nån försökt droga mig när jag var på krogen (min fru oxå) men då jag är rätt tolerant så märkte jag bara att nåt inte var som det skulle.

Tror inte aliens skulle behöva bryta upp nåt fönster i öht utan de kan nog bara gå rakt genom dörren eller fönstret om det vore så. Tror inte heller aliens skulle spruta sperma på din kind.

Jag skulle tro att såna här upplevelser i de flesta fall beror på för starka doser med mediciner eller nån annan form av drog. Kraftiga sömnproblem där man inte får sova på flera dygn kan oxå orsaka liknande upplevelser. 

Oavsett orsak till dina upplevelser så kan det knappast vara hälsosamt att må så dåligt. Du kan ju knappast ha en god sömn heller. Varken jag eller nån annan som vill svara dig kan hjälpa dig mer än att be dig kontakta vården. 

Beklagar verkligen att du mår så kasst, och jag hoppas du kommer få det bättre. 

Anmäl
2018-05-14 18:03 #42 av: Jarl

Jag vill för fan att dom slutar med terror och övervakar andra människor.

Finns sådana som sover i burar

Faraday cage för att misnska strålningen

Och vad är det för strålning folk känner

#40 av: eskils Jarl, du kommer aldrig att få medhåll här om att en massa människor är övervakade i sina hem, så det är meningslöst att hoppas på det! Orsaken är förstås att du har fel.

För ni vet om det och pratar skit om en

Anmäl
2018-05-14 18:35 #43 av: VSK

Ser mer ut som en bur med myggnät, men den är slarvigt byggd för det är en glipa på höger överdel de glömt att täcka in. 

Vet det finns folk som blir dåliga av elektrisk strålning men det är väl inte vetenskapligt bevisat. Det var ju inte fibromyalgin i början heller, så där säger jag inget om det. 

När det gäller sömn och strålning, så är det rekommenderat att inte ens ha en mobil eller en radion nära en. Det betyder inte att allt behöver vara övervakande aliens. 

Tråkigt att du svär och är allmänt otacksam när folk försöker hjälpa dig. Jag kan inte svara för vad folk pratar och inte pratar för det har jag ingen aning om, men jag är rätt säker på att jag aldrig pratat skit om dig. 

En fråga bara. Hur skall denna buren kunna skydda mot aliens? Den har ju handtag så det går ju enkelt att öppna dörren Funderar

Anmäl
2018-05-14 20:17 #44 av: Jarl

Äh du börjar prata om aliens när jag äns inte nämt det för att nervärdera ens påstående!

När det gäller strålning finns det många vapen handhållna och det har jag postat tidigare! EMF weapon!

Tycker du det är bra att människor lider och sover i burar eller du värkar låta som det!

Vid inbrottet är det jag som har spaklat det för att veta vid nytt inbrott.

Mitt råd är att du kastar bort din dator och skaffar en ny, med ordentligt virusskydd och brandvägg,

Haha vilket råd kasta bort datorn

och rivmärket på armen har bara

Naturligt är det naturlig att vakna upp med blåmärken och rivmärken? På vilken planet

Anmäl
2018-05-14 20:32 #45 av: Jarl

AV

Björn Lidman

Tack för insläpp, jag ska skriva mer sedan, har varit och är utsatt för s.k. gängstalkning sedan 2 år tillbaka. trodde inte sådan grymhet var möjligt hos människor som lever i ett modernt samhälle, men tydligen gör det det, otroligt tragiskt och då syftar jag på de som gör detta.

SER HAN UT SOM KRIMINELL?

AV

Pontus Styf

Jag misstänker att jag också börjat bli torterad:/ finns det någon här som skulle kunna hjälpa mig att identifiera vilka det är?

AV  Patricio J. Ayala

hej mår inte så bra, idag har jag blivit extrem torterad med mikrovågor från alla håll i 8 timmar, från kl: 09.00 -- 18.00, hela min kropp skakade och i min huvud fick så intensiv ont med migrän, kunde inte gå upp från sängen, helt bedövad och torterad, misstänker med 100% mina grannar som bor ovanför och nerifrån min lägenhet, de låter andra gangstalkers komma i deras lägenhet för att tortera targeted, dessa grannar är lika skyldiga som stalkarna

https://www.facebook.com/veronica.fransson.33/videos/916794968498530/

SER HON UT SOM KRIMINELL?

Anmäl
2018-05-14 20:37 #46 av: VSK

Vilka är det du pratar om då? Men In Black?

EMF-vapen har man för att slå ut elektriska enheter, tex datorer och annan styrande elektronik, speciellt vid kommande storkrig. Vad har det med saken att göra menar du? 

Eller menar du att det kommer män från staten och skjuter på dig med EMF-vapen?

Än en gång, så gör man inbrott utifrån och inte inifrån. 

Blåmärken kan man få av acetylsalicylsyra, lättare slag och stötar, kan räcka det med, beroende på blodkärlens kondition, blodets allmänna sammansättning eller blodets förmåga att levra sig.

Anmäl
2018-05-14 20:37 #47 av: Hera

Alltså jag säger bara gökboet.

Anmäl
2018-05-14 20:48 #48 av: Jarl

Se dom VÄRSTA ÄR FÖRNEKARE SOM LÅTTER SKIT PÅGÅ

Jag kan din sort

Har inte nämt Men in blackHyschar

Nej det finns EMF vapen för att stråla på människor!

Och om du tittar noga på bilder så är det utsidan på dörren alltså inbrott uttifrån!

#47 av: HeraSka du bara nervärdera andra kan du vara tyst

Anmäl
2018-05-14 20:51 #49 av: Hera

#48 Ska du bara snacka blaha kan du vara tyst.

Anmäl
2018-05-14 20:53 #50 av: VSK

Min sort? Okej, berätta gärna för mig Glad

Anmäl
2018-05-14 21:00 #51 av: Stallmima

Tror verkligen inte någon gör detta mot dig, en myndighet väljer inte bara ut någon random och "förföljer" denna med detta som du anger. Men visst finns det övervakning genom bla google, mail och andra saker man gör på internet. Allt registreras och finns i någon databas i ens namn någonstans. Alla köp med kort finns även, skitenkelt att få fram. Var inte så oroliga att just du är något target för det tror jag inte du är. I sådana fall finns det övervakningskameror du kan köpa och installera hemma så ser du att ingen är där. Vad gör du utanför detta, jobb tex?

Anmäl
2018-05-14 21:12 #52 av: Jarl

Vad jag kommer mer bilder käller och ni kommer med dåliga argument som gökboet

#50 Du vet säkert vad som pågår och hatar mig

#51 Nej jag vet inte vilka det är.

Är för många samanträffaden och avslöljanden för att det ska vara annat än övervakning!

Anmäl
2018-05-14 21:18 #53 av: Hera

#52 Dina bilder bevisar ingenting. När ska du förstå det?

Gökboet var inget argument. Dina trådar får mig osökt att tänka på det.

Anmäl
2018-05-14 21:32 #54 av: Jarl

Nu är Nano teknologin utbredd! RFID chip

Dom kan läsa tankar ta upp dina gamla minnen läsa dina drömar allt!

Dom mest grundläggade i mänskiliga rättigheter som privat liv och personliga tankar, religion och åsikter

Det går inte att gömma sig för man tappar den fundementala förmågan att vara att sköta sig! Dina vita lögner allt du inte skulle säga till någon blir avslöjad! Ingen är perfekt

Anmäl
2018-05-14 22:01 #55 av: landsbygdsbo

Jag spionerar in i ett visst rum, och vad ser jag där? Någon har glömt de röda och de gula pillren  Nörd

Anmäl
2018-05-14 23:52 #56 av: Jarl

Hahaha jag tog dom blå då smälde bomben!

Anmäl
2018-05-15 06:52 #57 av: VSK

Så nu hux flux så hatar jag dig oxå?

Är det en undran eller en falsk anklagelse? 

Hade jag hatat dig så tro mig, jag hade uttryckt mig på ett annat sätt. Du sa du kunde min typ men när jag bad dig vidareutveckla det så tog luften slut. 

Nä du Jarl, du får allt hålla på och må som du gör, för jag tror folk ledsnar rätt fort på att försöka hjälpa/peppa dig. Jag tyckte synd om dig ett bra tag för jag tyckte du blev lite taskigt behandlad, men har inte sagt nåt då jag knappast läst alla trådar och inlägg du figurerat i.

Numer så har jag viss förståelse för att folk som försökt hjälpa dig blir lätt frustrerade. 

Kanske bäst du kollar under sängen inatt utifall CIA ligger där med stetoskop och tjyvlyssnar på din puls samt spelar in dina tankar med ett sånt där EMF-magnetkulsprutegevär och samt tar invärtes vävnadsprover meden hovtång Förskräckt

Skämtar

Du får gärna vidareutveckla detta så jag förstår vilken slags mediciner du pratar om Skrattar

Anmäl
2018-05-15 12:11 #58 av: Jarl

Intressant att se hur många som kännt sig styrda i krimminella kretsar vid brott!
Eller folk som inte kommer i håg något vid brott!

Det pågår mer än vad vi vi vet!

Vi har inte mycket inblick i psykitrin eller kriminallvården.

Vem vet vad som försigår?

Skulle säga att folk har 30 år på sig sedan blir dom granskade! Döda eller självmord styrda eller kontrollerade!

Är man sjuk blir man dödad.

Eller så använder dom en till att begå brott för politisk syfte.

Dom använder ens email,telefon,nummer,idkort för att ingå i olika kontrakt med företag.

Dom kan kontrollera allt från vilket vatten då får till vilken sömn du får.

Är det en konspiratino ja helt klart.

Är inte mycket sjukare än den värld vi lever i men är ändå fin på samma gång! Otäk,skrämade,orättvis,rättvis,olyklig eller lycklig.

Varför denna konspiration mot människor varför inte?

Anmäl
2018-05-15 12:42 #59 av: VSK

En liten fråga som jag har. Hoppas du kan svara på den.

Varför skulle dessa (vilka du nu syftar på) göra sig arbetet och därmed risken att bryta sig in genom ditt fönster när de kan använda huvudnyckeln och traska in genom dörren?

Vilken våning bor du på btw?

Jag har ingen statistik på hur många brott som sker och hur många brott som inte anmäls. Likaså så har jag ingen statistik på hur många som inte kommer ihåg att det skulle ha skett ett brott. Vilka brott tänker du främst på? Notera det jag skrev i första meningen i sista stycket.

Glad

Anmäl
2018-05-15 14:06 #60 av: Jarl

Hmm dom kan inte använda huvud nyckel för jag har flera lås på fönster och dörrar.

Jag vill inte säga vilken våning jag bor på har redan outat mig förmycket.

Det är väl främst mord och självmord som kan vara politiska syften kanske?

Anmäl
2018-05-15 14:19 #61 av: VSK

Så, om du har flera lås på dina fönster så bröt de sig än där ändå menar du? Skrattar
Hur mkt jag än ögnar på din bild från "bytmärket" så kan jag inte se nåt extralås där. Eller har du alla lås längst ned? 

Nä, jag kan inte se nån information alls som skulle kunna outa dig i det du skrivit här. Dock så skulle det bli direkt pinsamt om du inte bodde på bottenvåningen, eller hur? 

Tråden du länkade till på fejjan måste man ansöka om att få vara medlem i. Detta betyder ju att du är medlem där. Du tror inte det "outar" dig mera än att skriva här?

Skall inte göra bort dig mer än det jag redan gjort. Tycker uppriktigt synd om dig. Hoppas du får den hjälp du behöver för att må bättre. 

Anmäl
2018-05-15 14:52 #62 av: HundochKatt

Min syster trodde att allt försökte förgifta henne. Så hon kastade ut allt genom fönstret. TV, brödrost, stekpannor,  möbler osv. 

Diagnos: Paranoid Schizofreni. 

Hon tar medicinen som hon ska och slipper från sådana här vanföreställningar numer. 

Med detta sagt, så tycker jag att du ska ta dina mediciner Jarl för sådana här vanföreställningar som du har mår du inte bra av. Dessutom verkar du söka efter att du har rätt i alla lägen, men ärligt talat hur mycket du än visar "bevis" så kan vi friska slå hål på det. Du har inga bevis för det är ingen som övervakar dig!

Ta din medicin så kommer du och alla i din närhet må så mycket bättre!

Sajtvärd på Teckning iFokus

Anmäl
2018-05-15 18:47 #63 av: Jarl

#61 Ja brytt märkerna var innan jag satte lås.

#62 Ja hjärnar är ett under och jag har ingen hjärna eller en väldigt liten. Men det i alla fall att människor kan manipulera andra för ett politiskt syfte!

Varför skulle dom inte göra det? Vad hindrar dom!

Hur vet du exakt att ingen övervakar en tänk om det är så?

Finns många med samma historier! 

Varför skulle inte folk kunna läsa tankarna på andra I denna onda värld!

Tekniken finns vi lever på 2000talet.  Varför skulle dom inte göra det.

Redan på 60-talet kunde dom styra en tjur. Dom har forskat i flera år tioenden på att manipulera hjärnan.

Finns fler sorters människor dom som vill dölja sanningen jämt för dom är politiska korrekta eller har en agenda dölja allt elände. Sedan finns det dom som är hjältar och gräver i fall försöker skapa rättvissa men dom överöstas av förnekare.

Anmäl
2018-05-15 20:07 #64 av: Stallmima

Om du fortfarande inte vet vilka DOM är och inte har några bevis så säger ju folk att du hittar på, är det svårt att förstå?

Anmäl
2018-05-15 20:27 #65 av: HundochKatt

#63 Givetvis har du en hjärna, det är ju den som styr dina kroppsfunktioner. Men, du har en sjukdom i din hjärna som gör att du får dina vaneföreställningar och mår periodvis väldigt dåligt. Framförallt mår du sämre av att inte ta din medicin. 

Visst finns det människor som kan manipulera andra människor men du ska inte tro att man kan göra det hur som helst med vanliga människor för att de har ett politiskt syfte!

Det jag menar är att man kan ha en vän som är manipulativ, ibland utan att de ens vet om det själva. Men de har så att säga "talets gåva" och kan få sina vänner tex. till att göra sådant man egentligen inte vill. Men det är en helt annan sak än vad du påstår. 

Det finns ingen som helst möjlighet att gå in ex. i din hjärna och manipulera dig. Utan det är din sjukdom som spökar och du får dina vanföreställningar. Sedan verkar du söka information om gangstalking etc. och du är inte ensam om att vara sjuk så givetvis hittar du andra människor på diverse sajter som har liknande vanföreställningar som du! 

Men det är ingen som övervakar dig, eller mig, eller fru Persson eller herr Karlsson för vi är totalt ointressanta för diverse myndigheter. 

Och nej, att läsa människors tankar - den tekniken är jag övertygad om att den inte finns!

Sajtvärd på Teckning iFokus

Anmäl
2018-05-17 23:57 #66 av: Jarl

Nej jag vet exakt vad det handlar om ett program som är till för att hjälpa folk eller själpa dom till självmord eller död eller mord eller till ett lyckligt liv!

Men alla mediciner kan också folk sjukare!

Detta program är kränkade för människans natur dom kränker grundlagarna alla vet om vad du tänker vad är det för bra med det?

Numer så har jag viss förståelse för att folk som försökt hjälpa dig blir lätt frustrerade. 

Så du medger att folk pratar om mig?

Varför vill ni inte att det ska bevisas att det pågår kränknigar på folk med alla medel?

Anmäl
2018-05-18 08:02 #67 av: VSK

Jag är rätt medveten om vad som står i denna tråden. Gissningsvis så skiljer det inte speciellt mkt vad som står i den här tråden eller i alla andra femtioelva trådar som jag antar finns.

Gällande ditt påstående om mediciner, så stämmer det att man ibland kan få en hel del biverkningar som gör att man kan må sämre. Om du går till fass.se så kan du söka på en specifik medicin där och läsa om dess biverkningar. Skall alltid följa med en bipacksedel för varje medicin annars.

Så du menar alltså att alla människor får ett av tre öden, bli mördare, bli mördad eller leva ett lyckligt liv?

Så alla vet om vad alla tänker menar du? Varför i hela fridens namn sitter vi alla och skriver i den här tråden för?

Skrattar

Anmäl
2018-05-21 02:24 #68 av: Jarl

Finns massor med helikoptar här och allt möjligt helt galet!

Anmäl
2018-05-21 09:26 #69 av: Stallmima

#67  "Varför skriver vi i denna tråd?"  Svarar att vi försöker bevisa motsatsen på ett påstående eller att vi tycker det är roligt  Skrattar

#68  Ja de kommer nog att landa hos dig  Hyschar

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.