Annons:
Etikettideologi
Läst 616 ggr
wildfire
1/13/19, 5:58 PM

Oliktänkande politiskt

Hur förhåller ni er till dom som tänker olika än er politiskt ?

Jag lägger det här under ideologi eftersom jag mött det så många gånger att det ideologiska tar sån överhand så pass att ens egen åsikt helt stöts ut och bryts ner för du inte tänker exakt som gruppen och så blir du tystad och utstött för dina egna val och dina egna värderingar politiskt  och snabbt är vänskap över.

Känner ni igen er i det här ?

Annons:
Cragan
1/13/19, 6:59 PM
#1

dom jag känner irl skiter helt o hållet i vad folk röstar på och vi kan sitta o diskutera politik till o med o ingen blir sur för det.
o då känner jag folk från både höger och vänster

LBB
1/13/19, 9:16 PM
#2

Att sitta vid ett bort med bara jasägare och få medhåll, det är tråååkigt. Nej tacka vet jag en livlig hård diskussion

wildfire
1/14/19, 5:13 AM
#3

#1 Det är så det ska vara men tyvärr är det inte alltid så,bara för ett par veckor sedan ställdes jag inför det här när två  vänner rök ihop sen var deras vänskap slut och då  började jag  fundera över hur vanligt det är.

#2 Håller med dig för det är dammigt grått och trist  om alla tycker och tänker lika och jag är en diskussionslysten typ som gillar häftiga diskussioner både på nätet och IRL för det ger utmaning och alltid lär man sig nåt nytt 😎

LBB
1/14/19, 6:54 AM
#4

#3  Sedan har du ju den gruppen som verkar föredra sällskap för inbördes beundran.

Upp till toppen
Annons: