Annons:
Etikettjämställdhet
Läst 833 ggr
kamera0710
10/16/19, 3:08 PM

Ingrid Carlqvist: ”Ta bort kvinnors rösträtt”

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Högeraktivisten Ingrid Carlqvist vill avskaffa kvinnors rösträtt i minst ett val, enligt ett inlägg på twitter.

https://aktuelltfokus.se/ingrid-carlqvist-ta-bort-kvinnors-rostratt/

Annons:
Carmarino
10/16/19, 3:20 PM
#1

Om inte annat så borde åtminstone hon förbjudas att rösta för all framtid. Hon verkar inte ha några som helst hästar hemma.


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Lona
10/16/19, 3:30 PM
#2

När till och med Nordfronts ledare går in och korrigerar henne för hennes tossigheter… 🙄 Nä, för vita kristna har aldrig någonsin förföljt andra folk eller tagit över deras länder. *Host harkel* Hört talas om korstågen och koloniseringen av Amerika? Förintelsen har för övrigt heller aldrig ägt rum, det finns ingen som helst korrelation mellan nazister och antisemitism. Enligt Ingrid Carlqvist, alltså. 😲


"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

Lussan20
10/16/19, 4:32 PM
#3

Det finns de som vill behaga krigsherrar, despoter och annat löst folk. Det sitter i huvudet på dessa avvikande människor. Inget att bry sig om. Inte någon som helst begåvning tyvärr.

Lona
10/18/19, 1:59 PM
#4

#1, Jag tror inte att hon ens har ett stall att ha hästarna i, så att säga. 😏 Hon brukar ju få mothugg även från de som har samma politiska inriktning men man undrar lite på hur det står till med intelligensen hos hennes anhängare. Däremot tycker jag inte att hon är så skrämmande även om hon är både ignorant och okunnig. Det är värre med de som har liknande åsikter men formulerar sig vettigare och slinker in lite vinklad information här och var i sina välskrivna inlägg och krönikor.


"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

Carmarino
10/18/19, 2:42 PM
#5

#4 Ja, hennes åsikter är så skruvade att det är svårt att ta henne på allvar.


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Pyttelite
9/24/22, 11:45 AM
#6

Säga vad man vill om Ingrid hon är iallafall flitig.

https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Ingrid_Carlqvist


Man motionerar inte för att bli yngre utan för att bli äldre.


Annons:
NeferNefer
9/25/22, 5:26 PM
#7

Hon har all rätt i världen att själv avstå från att rösta. Jag skulle faktiskt uppmana henne att göra det. Hon bestämmer ju trots allt själv om hon ska rösta eller inte.
Oss andra har hon tack och lov ingen rätt att bestämma över.

May all beings be happy and free from suffering. ❤️Fred! 💖Solidaritet! 💝

Syntium
9/27/22, 5:57 AM
#8

Hon vill alltså ta bort sin egna röst på ett ytterhögerparti of her choice? Just när man tror att man inte kan förvånas längre…


"I'm too old for this shit."


Upp till toppen
Annons: