Annons:
Etikettideologi
Läst 225 ggr
Tottenypan
8/3/20, 4:50 PM

Politik iFocus part i målet?

Titta högst upp på sidan. Vad ser man tvärs över hela sidan bakom Politik iFocus "loggan". EU flaggor "i parti och minut"! Och inte ens ett endaste litet "Swexit" insprängt på åtminstone någon av flaggorna? Pågår här smygindoktrinering av Politik iFocus följare? Hmm, jag tror nog att det finns ett jobb för moderatorerna här? Översteadministratören kan väl inte få ta ställning så öppet i ett politiskt diskussionsforum? Jag röstar för att man spränger in "Swexit" på hälften av flaggorna, alternativ att man ersätter dom med svenska flaggor. Jag tror att man vågar göra det idag, utan att riskera att bli "skälld på" för att vara rasist? För det kan väl inte ha kommit något nytt EU direktiv, som bestämmer att man måste ha EU flaggor bakom varje "logga"?

"Vill vi behålla vår demokrati och yttrandefrihet, så är det hög tid för ett Swexit, dvs. ett "svenskt" Brexit." 

Annons:
LBB
8/5/20, 2:19 PM
#1

Och så ska väl föreningen för den platt jorden ha sin plats och bröderna Grimms vetenskapliga institution inte att förglömma.

Om du vill ha en Swexit sajt, så starta en, då kan du flagga med vad du vill, till och med Faans moster underbyxor 😃

Upp till toppen
Annons: