Politik iFokus

Politik

Etikettövrigt
Läst 1360 ggr
GiraffTunga
3

Hej SD

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

-.-"

You can not judge me unless you know me.

Anjelu
10

Tack för ditt oerhört genomarbetade och tänkvärda inlägg i debatten. Det märks att du lagt ner många timmar på att formulera dina tankar kring ämnet och det är något som alltid bör respekteras oavsett politisk åskådning.

GiraffTunga
5

Jag blev förvånad att SD kom 3a. Jag skulle ha röstat på vänsterpartiet för tycker om det partiet.. Är ju åt vänster som möjligt.

[Twiggys]
11

Jag blev nöjd med resultatet och hoppas nu att politikerna tar tag i de problem som man idag blundar för. Jag tror även att moderaterna kommer att sammarbeta med SD längre fram för de är inte eniga om det i dagsläget. Reinfeldts avskedsansökan lämnar en öppning för det ( själv var han ju helt emot det). Det kommer att bli spännande att se vad som sker :)

idaalen
2

#0. Men vad ville du säga med den här tråden? "Hej SD" Eller menar du "Heja SD"?

#3 Håller med

Anjelu
1

#4. Hon hade lagt upp en bild på Martin Luther King med en text som löd "in your face racists" eller liknande. Kommer inte ihåg den exakta ordalydelsen men bilden togs bort pga upphovsrättsliga skäl.

GiraffTunga
2

Menar absolut inte heja SD

Gurky
1

#2 Det är föga förvånande då allmänbildningen är generellt sett väldigt låg i Sverige. Har man inga hjärnceller får man väl skaffa sig järnrör?😉