Politik iFokus

Politik

Etikett: övrigt
Läst 1048 ggr
[JenniN]
0

Kommer ni rösta samma?

Det finns en undersökning inne på raletioner i fokus som är politisk. 

Gå in och rösta =)

Zyperior
6

Finns en undersökning i detta forumet också ;) "Extraval utlyst i mars 2015"

Avstängd från Feminism iFokus. Rätt nöjd med det.

[JenniN]
0

Jag vet , tänkte mer att alla röster skulle vara samlade, relationer har fler medlemmar alltså är det fler om röstar :)

Zyperior
1

Bra poäng. Dock antyder den inte hur folk röstar vilket för mig är mer intressant än om folk röstar samma. No offence såklart. :)

[JenniN]
0

3# nej men jag gjorde en undersökning i sept där de fick ange vad de skulle rösta på, jag kan rota fram den igen så kan du gå in på relationer och kika på den :)

Zyperior
1

#4 Det behövs inte, för min skull. Tror dock det är mer relevant att göra en sådan här undersökning i slutet på februari/början av mars. Ser gärna att ni postar en sådan undersökning där likt den jag gjort här. Lite för tidigt för många att tycka till nu kanske? :)

[JenniN]
0

6# Kanske du har rätt i. Men kanske kan vara kul att se vad folk tycker nu för att sedan så om någon har ändrat sig i februari =)

Zyperior
0

Yes. =)

[Carpinus]
1

#4  När du hade länkat här till din valundersökning på Relationer i september försökte jag på motsvarande sätt länka på Relationer till undersökningen på Politik i Fokus. Den togs dock bort och återföljdes av pm"Ditt inlägg med länk till politiksajten är borttaget. Tillåter inte länkning dit." Därför nöjer jag mig nu med  att rösta enbart här på Politik i Fokus.

[Jimmy.L]
6

#9 Sajtvärden vid relationer ogillar mig,  men jag kommer låta länken vara kvar dit. Jag har inget intresse av att vara så barnslig att ta bort länkar till andra sajter här på iFokus.

[Carpinus]
2

#10 Aha, då föll den poletten ner här - jag undrade varför det blev ett så surt 😡mottagande där den gången…

[JenniN]
0

10# Alltså, jag anser inte att Hera är på något sätt barnslig. Vad grundar du det på?

[Jimmy.L]
4

#12 På det PM jag fick och det var inget trevligt PM kan jag säga.

[JenniN]
0

13# Det tror jag på när jag ser det.  No effense.

[Jimmy.L]
4

#14 Jag kommer inte sprida PM.

Som Sajtvärd här har jag blivit kallad för.

Huligan, maktgalen, en vän av Hitler, krigsgalen, vän av SD, rasist, och mycket mer. Förra sajtvärden orkade inte driva sajten då denna fick liknande jämförelser och orkade inte. 

Att få tag på Medarbetare har varit svårt jag har över ett år jagat Medarbetare och när jag fick tag på två fick jag reda på att hans ena inlägg spreds på Facebook där hans inlägg gjordes lustigt. Och det av en Medarbetare på en annan sajt.

Har flera gånger tänkt att släppa sajten men då låter jag dom som inte kan sköta sig vinna.

[JenniN]
0

Jo det är klart att politik är ett känsligt ämne och det rör nog upp massor med känslor hos folk, och då kanske du som sajtävrd får ta massor med felriktad kritik. 

Men jag tycker inte att du ska ge upp. Politik i fokus behövs.

[Jimmy.L]
1

#16 Ja politik ger mycket känslor det vet jag om är därför jag ofta påminner om att hålla god ton i trådarna, tyvärr vill ibland vissa inte lyssna på det jag skriver. Då måste jag tänka på dom andra 99,99% medlemmar som vi har här. Vissa tyckte jag skulle förbjuda dom som var SD vänliga men jag tycker alla ska få chansen så länge man inte skriver rasistiskt eller kränkande.

[JenniN]
0

17# Jag tycker inte att man ska förbjuda någon. Oavsett parti. 

Men jag förstår att det kan vara jobbigt att vara Sajtvärd på just Politik. 
Men jag står fast vi att jag inte tror att Hera skulle ha skickat ett Pm som gör att man kan se henne som barnslig. Och eftersom du inte vill visa så är det ord mot ord och inget bevisat. 
Jag tycker om Hera! Hon är en vuxen och kompetent människa. Allt annat än barnslig.

[Jimmy.L]
2

Det är din åsikt och det respekterar jag. Vi har som regel att inte posta PM här därför kommer jag inte att göra det.

[Mia-45]
4

OT: 

Tycker Jimmy.L gör ett kanonjobb som Sajtvärd på denna sajt. 
🌺

[JenniN]
0

19# Det behöver du inte göra. Du kan skicka den i PM till mig, och jag kommer hålla det för mig själv. 
Men den synen du har på Hera är du ganska ensam om att ha, så det är därför jag har mina tvivel.

[Jimmy.L]
0

Tack Mia-45 👍.

[JenniN]
0

20# Jag har aldrig påstått något annat :) Det är inte honom som Sajtvärd vi diskuterar om.

[Mia-45]
6

Det sa jag inte heller…..men han ska ha en eloge iallafall…bara sådär. 😉