Politik iFokus

Politik

Etikett: om-ifokus-och-sajten
Läst 1320 ggr
[Mia-45]
14

Tack till Jimmy

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tack Jimmy för att du håller i denna sajten så bra. 
Ser att du får kritik på en annan sajt. Men skit i de…

Du gör ett mycket bra jobb här inne och det kan inte vara enkelt med allas olika åsikter. Sajten är som min bild…olikfärgad. 
🌺

[Jimmy.L]
4

#1 Tack det uppskattar jag väldigt mycket.

[Mia-45]
4

Jag läser ofta här inne även om jag inte skriver nåt. 
Svårt att hålla i ordning en sajt med så många olika åsikter det finns om politiken idag. 
Men du gör det kanon anser jag. Och jag förstår att du får en del mail. 
En annan har med vart i blåsväder på den sajten..men ta inte åt dej. 
Ha en fin dag. 

🌺

[Jimmy.L]
3

Tack nej jag tar inte åt mig för att vissa inte kan vara trevliga när man skriver även om man inte delar samma politiska uppfattning. Jag kommer fortsätta som jag har gjort att alla är välkomna hit. Hur vi behandlar varandra är viktigast vilket även iFokus grabbarna står bakom.

[Hayabusa]
4

👍

Mysan59
3

Håller med! 👍

[sanna70]
2

Instämmer helt, du gör ett riktigt bra jobb här och du ger inte upp trots att det kan vara turbulent i politik och trots att du fått påhopp.

Tack 🌺

[Mia-45]
2

Och vi får ju inte glömma medisarna för tusan…Ni gör med en kanonjobb här inne. 
🌺🌺

Vanja
2

Ja, tack Jimmy! Du är en stark person och det beundrar jag.

/ Vanja 
Sajtvärd på Politik I Fokus. 

[Jimmy.L]
1

Tack ja även mina Medarbetare drar ett mycket stort lass.

Zyperior
4

Ja. Jag kan tänka mig att PiF är det svåraste forumet att moderera här. Med tanke på att konfliktkänsligheten är högst. Skulle jag bli erbjuden att vara Sajtvärd här skulle det bli ett rakt nej. Engagemanget och självdiciplinen som krävs är beundransvärt. Med tanke på vad som skrivs på den andra sajten vill jag även passa på att säga att jag kom in i PiF med ett tveksamt sätt att argumentera och blev själv avstängd två gånger på raken. Det va frustrerande att bli det men det va bara bita ihop och skylla sig själv. Jag lärde istället av det och det är både roligare och mer givande att diskutera på ett trevligt sätt än att komma med spydigheter.

Avstängd från Feminism iFokus. Rätt nöjd med det.

[Jimmy.L]
4

Man vinner så mycket mer på att vara trevlig i en tråd stämningen blir bättre även om man inte delar samma åsikter. Skulle alla göra det skulle varken jag eller mina medarbetar säga till eller hålla på att dela ut varningar. 

Tyvärr finns det vuxna som inte klarar av att diskutera utan att ta till grova ord och när man säger till dom eller stänger av dom så blir dom arga på mig och ifrågasätter reglerna att det ordet finns inte under reglerna. Att en vuxen inte klarar av att tänka själv utan ska ha en lista på vad man inte ska skriva då är något väldigt mycket fel. 

Detta är inte riktad till någon utan till alla som behöver ibland fundera på sitt ordval. Tänk vad mycket bättre det skulle bli med mindre tjafs och mer respekt mellan oss så skulle fler våga uttrycka sig här.

[Mia-45]
4

Har själv vart värd för ÖN ett tag. Och fick stänga av folk som inte skötte sej. Blev ett himla gnäll om detta. Och det är mestadels samma personer som gnäller över det. Lustigt..🤔
Men så var lite trevliga istället. Finns något som heter ödmjukhet och som Jimmy säger så blir det mycket bättre stämning. 

🌺