Anmäl-knappen
Om man ser ett inlägg som bryter mot reglerna så uppskattas det verkligen om man använder "Anmäl-knappen". Men om man däremot ser ett inlägg som man helst inte hade velat se, eller som man inte håller med om. Då svarar man med egen kommentar eller går vidare.
Detta för att sajten ska fungera så bra som möjligt och för att medlemmar ska slippa bli automatiskt avstängda i onödan.
Så om inget bryter mot dessa REGLER så tryck Inte på "anmäl-knappen".
Enklare än så blir det inte.
/ Vanja
Sajtvärd på Politik I Fokus.
#1 Ja, jag ska börja moderera nu.
jag hade tänkt att jag skulle slippa det men fallet verkar inte vara så.
/ Vanja
Ett tips är att använda funtionsknappen till det den ska användas. Alltså för brott mot Skrivregler och inte för en massabarnsligheter
Ha en bra dag
Sport iFokus
#3 Precis! Trodde jag fick det att framgå i #0 ;)
/ Vanja
Det som är tråkigt (tycker jag som precis fått tillbaka skrivrättigheter efter felaktiga anmälningar) är att de som är förtjusta i att trycka på knappen anmäl, inte tänker på att det mest drabbar Sajtvärd och Medarbetare. Har jag inte brutit mot några regler så kommer inläggen att återpubliceras. Men någon måste sitta och pyssla med det manuellt för varje enstaka inlägg. Istället för att själv kunna medverka i diskussioner. Det är mest respektlöst mot er.
"As you start to walk on the way, the way appears" - Rumi
Föredömligt snabbt jobbat!
ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.
Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .
Medis på Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.
Ja det är jättetråkigt när man loggar in och ser fram emot att delta i diskussioner och upptäcker att man får spendera majoriteten av tiden till att rätta och lägga tillbaka inlägg.
/ Vanja
Bra rutet. Brott mot regler ska anmälas inte åsikter som man inte gillar.
Nu har jag ändrat i modereringarna så att det helt enkelt inte går att rösta bort inlägg från vissa personer.
/ Vanja
Puttar upp den här! Den är minst lika viktig nu,
/ Vanja