Kärlek till alla!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
❤️
"As you start to walk on the way, the way appears" - Rumi
❤️
❤️
"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen
Kanon bra test <3
MÖRKRET GÖMMER SKATTEN 
🌺❤️🌺❤️🌺❤️
Det är väldigt få BRA inlägg i den här tråden,är det ingen som bryr sig alls om att alla är värda kärlek 😕Jag må vara obekväm nu men kom igen och ge TS bra inlägg för sin underbara medmänsklighet ❤️❤️❤️
#8 Kristendom och islam är inte olika raser, utan olika religioner, och kan därmed inte ha nåt med rasism att göra.
An ounce of prevention is worth a pound of cure
Jo men självklart är det hjärtevärmande att se! Har inga problem med att en muslim får kramar från icke-muslimer. Men tyvärr kan jag inte heller låta bli att undra, precis som Halvdansken #6 om det omvända hade kunnat hända.
Men någon får väl göra ett experiment om det också 🙂
I Sverige har vi yttrandefrihet
men bara om vi yttrar oss rätt.
Kallas inte det diktatur?
#5 Hahah, jag trodde först du menade att inläggen som skrevs i tråden var dåliga xD
Zingo ;D
#12 När hörde/såg vi det senast i massmedia att nån annan än etniska svenskar blev kallade rasister? Det händer ytterst sällan eller aldrig.
#5 Jaså, är du redan tillbaka, Moon Light? Så sent som i förrgår skrev du ju i inlägg 18 att det är så hemskt på den här sajten Politik iFokus att du skulle lämna den…
"Tack för mig,det var intressant ett tag men jävlar säger jag bara här finns SD i ledning minsann ,jag som trodde mig kunna diskutera saker lämnar för det här hatet ställer jag mig inte bakom öht
"
Alltså, vad handlar tråden om? 🤔 Judehat, Israel, våldtäkter som jag inte kommenterar?! Nej, verkligen inte. Det handlar om KÄRLEK och tillit till andra människor oavsett ursprung.
Eftersom det var jag som startade tråden så vill jag att ni håller er till det. Klarar ni inte det lämna tråden och skapa andra om det som ni vill diskutera.
Kan någon i admin ta bort OT?
#25 Instämmer till 100%.
Ni som vill starta konflikt och sprida motsatsen till TS och filmens budskap har nog hamnat i fel tråd. Men eftersom ni ändå är här så skickar jag en hel hög med kramar till er. Det låter som om ni behöver dem.🤗
Medarbetare på Marsvin i Fokus
”Be true to yourself and you will be false to nobody.” Shakespeare
Även om det är en aning simplistiskt så tycker jag det är fint att folk hittar på sånna här saker. Det sprider hopp, och det tycker jag att alla behöver. 🌺
Rå och kall humor är jag så gärna utan. Kram på er och ha det bra alla här på politik iFokus.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Årets pappa.
Avstängd från Feminism iFokus. Rätt nöjd med det.
Kommentarerna i den här tråden gör mig nästan förbannad. Har någon problem med att förstå syftet med tråden? Är det någon enda människa som kan misstolka denna tråd till att skapa en diskussion om våldtäkter och hitler?
nej nu får ni ge er! Håll er till trådämnet eller knip käft.
/ Vanja
Sajtvärd på Politik I Fokus.
Helt OK att fredliga, vänliga, icke-fanatiska muslimer får kramar. Det är de väl värda.
Gillar dock inte begreppet "blind trust", föredrar att vara realist. (Alla muslimer är inte änglar. Alla muslimer är inte jävlar.)
Alla trevliga människor med humana och fredliga avsikter är värda en kram. Religionen har ingeting med saken att göra. Om jag ska vara helt ärlig förstår jag inte poängen med videon. Även om det är trevligt med kramar :)