Politik iFokus

Politik

Etikettordet-fritt-fria-diskussioner
Läst 1210 ggr
Pysslan
0

ISIL is week?

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Det här känns obehagligt logiskt …  Undrar om han har rätt?

Det är våra fel och brister som bevisar att vi är mänskliga  🌺

Tjeja
0

Vem då?  Ser ingen länk som hänvisar till den du pratar om så du får gärna förklara.

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

Pysslan
1

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Det är våra fel och brister som bevisar att vi är mänskliga  🌺

Zpookey
2

Hat föder alltid hat. Frågan är vem som ska "vända den andra kinden till" först.
Tyvärr kommer det nog inte bli någon skillnad så länge det finns folk som tar till sig religionen istället för evolutionen. Vi är inte här av en anledning…vi är bara här. Då hade det varit skönare med folk som löst saker med kärlek istället för våld. Folk som har respekt för andra och som hjälper varandra.
Som världen ser ut idag så stämmer titeln "Stoppa världen, jag vill kliva av" ganska bra.

m2studio
4

#3 av: Zpookey

Det du skrev visar sig att du lever ej i dagen samhälle. Nej, du lever i andra planeten som heter rädsla tycker jag, eller du är mycket och mycket lugn och bekymmersfri och harmonisk person som har en fot i kärlekens skåp. 

Mrs/Mr: DEM HÅLLER PÅ ATT DÖDA FOLK FÖR ATT SKAPA DET DU HAR FÅTT det vill säga RÄDSLA. 

Nej tycker jag, man ska hjälpa regeringar, polisen, säkerhetspolis och oss sj'älva att kunna bli av med sådan djur.

Förställa dig att du är i ett rum som heter världen och en apa som är 1,10 lång men vassa tänder, som kan hoppas lång och skrika förskräckligt, föds aggressiv är i rummet och kommer att ger sig på dig, vad ska du göra? visar kärlek?  vara harmonisk? diskutera problemet med honom? fly? var? rummet!! kommer ihåg, du inte kan fly, fly var? från ditt hem? eller kanske du håller dina händer över ögonen och lutar fram till vägen och försöker att inte se vad kommer att apan göra med dig. Vänta inte på att apan leka med dina kläder, utan att apa biter så hård så att du kan dö av. Tyvärr.

Dem vill att precis det du sa att du kliva av. okej om du själv vill.

Lycka till.

Jag tror på många saker som inte syns. Ha öppen sinne.

Vi tror, ser,hör och mm, men vi förstår ej i vilken värld vi lever.

Zpookey
0

#2.
Jag antar att du inte förstod vad jag skrev.
OCH MAN LÖSER INGET MED STORA BOKSTÄVER HELLER.

Ger mig inte mer in i denna diskussionen eftersom att den bara slutar som alla andra sådana här diskussioner.
Men självklart ligger det något i vad #0 säger.

Ha en tjusig dag alla. :)

Karmatarerskanise
2

#4 Ser inte alls hur ditt svar på något vis har med zpookey att göra. Skrev du i fel tråd ?