Kriget fortsätter
I Erdingen i Tyskland var det nya övergrepp av flyktingar på kvinnor.
Flyktingarna förstörde dessutom stadens julgran (kristen symbol), kastade stenar på bilar och hotade barn med knivar. När polisen kom och ville se deras papper blev de attackerade av flyktingarna med knytnävar. 50 personer tittade på och arttackerade också poliserna och sa att de skulle låta flyktingarna vara ifred.
Inte att undra att poliser har hämningar att göra något åt våldet. Alla dessa "wecome refugees idioter" som anser att man ska låta dessa gärningsmän vara ifred bara för att de är flyktingar, kan ju bilda en grupp som besöker flyktingsläger varje dag där de kan låta sig gangbangas av flyktingarna.
Eftersom polisen inte gör tillräckligt börjar folket att försvara sig. I Leipzig har 2 flyktingar som rånade passanter släppts ut igen. I köln har nu människor börjat att göra jakt på flyktingar. Säkert kan ni snart läsa det i svenska tidningar. En grupp med 20 människor som består av dörrvakter, holligans och motorcykelknuttar har attackerat flyktingar. Ett par hamnade i sjukhuset.
Det här är början på kriget.
😣
Medarbetare på Fågelmatning, Djurparker, Vilda djur och Politik i fokus.
Jag har redan nämnt inbördeskrig för länge sen här inne på Pif och då ville någon ha källa på det, förstås.
Men självklart finns inga källor på det, men snart lever vi nog i den verkligheten, både i Sverige och en del andra europeiska länder… Tyvärr, eftersom vi (en hel del) blundar för allt som händer istället för att sätta stopp och visa vad som gäller i våra länder. Fängelsestraff och utvisning på livstid tycker jag ska gälla.
I Sverige har vi yttrandefrihet
men bara om vi yttrar oss rätt.
Kallas inte det diktatur?
T.S kolla gärna fakta ifall du inte vet. Julgran är ingen kristen symbol. Tvärtom så har den rötterna i vår midvinter och inomhusgranen är en import från Tyskland. Som inte kom ini husen förrän början av 1900-talet.
https://sv.wikipedia.org/wiki/Julgran
Men jag förstår polisen.
I Tyskland och Österrike är det många som tror att det kommer att bli ett inbördeskrig. Min man och jag besökte vår vän från Indien häromdagen, som lever i Europa i över 30 år. Det är en mycket klok man som har studerat filofofi och religionsvetenskap. När vi pratade om vad som hände, sa min man att han tror att det bara är en tidsfråga tills dom attackerar oss i våra hem. Vår vän tror samma sak och han sa "vänta bara tills dom har vapen" och han sa "dom känner inget nåd gentemot oss".
Tyska politiker börjar att inse att det här måste vara organiserat. Jag tror att det redan var organiserat i Syrien och Irak innan den här flocken gjorde en invasion i Europa. Det kostar 10.000 - 20.000 euroa att bli smugglad från Syrien, Irak eller Nordafrika. Det är väldigt mycket pengar i dessa länder. För en som bor i Syrien eller Irak är nog 10.000 euro lika mycket som 100.000 euro för oss. Det kostar alltså med den räkningen en summa som motsvarar 1 till 2 miljoner kronor för oss att bli smugglad till Europa. Dessa primitiva grottmänniskor som attackerade oss har aldrig i livet så mycket pengar. IS är dom som kontrollerar människosmugglingen och dom hotade redan för ett år att använda sig av migranter som vapen för att destabilisera Europa. IS har bara tagit över makten i länder som var destabiliserade och det är en del av deras plan, att smuggla unga, starka och våldsberedda män till Europa som hatar oss för att attackera oss. 80-90 % av alla flyktingar är unga, starka män.
IS är ju ingen "sluten förening" utan de skickar ut propaganda och budskap till "alla muslimer" om vad de ska göra via internät. Speciellt dom som blev gratis smugglade till Europa och som hatar oss är lydiga. Det är en ny sorts terror, som man lätt kunde förutse, utom våra naiva politiker och flummiga vänstra skylthållare vid gränserna.
Jag är ju skeptisk mot spådomar, men Nostradamus skrev att det kommer att bli krig med "Kamelen som kommer att dricka vatten ur Donau och Rhein". Utrycket Kamel står för det orientaliska om man tolkar Nostradamus och han skrev att det människorna och regeringarna inte kommer att lägga märke till att det är krig. Jo, kriget började redan när IS hotade oss och våra politiker släpper in fienderna.
Ta och gå lite längre tillbaka i tiden. På tyska Wikipedia står det lite mer. Redan på 1500-talet fanns det "julträd" i Tyskland. På tyska säger man inte julgran, utan julträd. Det kunde vara vilket träd som helst, men anledningen till att det blev granar var att lövträd inte har gröna blad i December.
Trädet var förr i tiden uppställd i kyrkor och symboliserar det förbjudna trädet i paradiset. Förr i tiden pyntade man med äpplen och Adam och Eva figurer. Redan på 1600-talet började man att ställa in julträd i hemmen.
Det är ett kristet symbol för vårt största fest. Anledningen till att dom förstörde det är av samma anledning som IS förstör gamla kulturstäder. Det är sataniska symboler för dom. Och det betyder att dom spottar på våra religioner och på oss, precis som att dom ville säga att dom spottar på kvinnorna här när dom attackerade oss. Vi är alla dom som utsattes för våld och sexuella övergrepp i Köln och andra städer.
På tal om kristna symboler……. Gärningsmännen avfyrade raketer på domkyrkan och när de träffade den applåderade mängden.
# 5 Julgran är en ganska ny tradition och har inget med kristendomen att göra. Att sen inte muslimer vet detta är en helt annan sak. Vi firade midvinterblot här på årets mörkaste dag och det har kristendomen lyckats göra om till Jesu födelse. Här firar vi julafton fast det inte är någon helgdag medan resten av Europa som är kristet har juldagen som helgdag då det var den dagen som Jesus föddes. De Rysk-ortodoxa firar inte jul förrän på Trettondagen då de 3 vise männen kom fram till stallet i Bethlehem. I många katolska länder är påsken en ännu större fest än jul då det var då Jesus återuppstod från det döda. I Spanien så har man fester och lägger ut palmblad på gator och torg.
Ja det stämmer att de skändar de som är kristna men bland inte in julgranen idet hela.
Snälla ni lägg ner OT diskussionen om julgranar nu. Julgranar är i af ingen muslimsk symbol, det är vi ense om. Männen som förstörde julgranen gjorde det för att det är en smybol som är viktig för europeiska icke muslimska kulturen. Stopp där nu tack!
Alla vidare inlägg om granens historia eller icke vara kommer bli bortmodererade!
Medarbetare på Fågelmatning, Djurparker, Vilda djur och Politik i fokus.
Då låter jag länkarna tala för sig själva och avslutar däremd julgransdiskussionen……….