Ängslig ordningsmakt.
http://www.svd.se/en-angslig-ordningsmakt/om/ledare
" Men det är heller inte förvånande. Hösten 2014 skrev riksdagsledamoten Hanif Bali (M) på Facebook om hur en polis berättade: ”Så fort vi ens pratar någon med utländsk bakgrund så hoppar folk på oss och börjar ifrågasätta vårt arbete. Att försöka ta någon som gjort ett brott som råkar vara av utländsk bakgrund betyder automatiskt att vi måste hantera en massa skrikande, elaka och hatiska förbipasserande som tror att vi gör allt på grund av rasism.”"
Jag blir bara ledsen av att läsa det här.
/ Vanja
Sajtvärd på Politik I Fokus.
Fy f*n!
Inget lätt jobb att vara polis.
Nej och då ska polisen vara våran säkerhet, de ska vara våran trygghet. Men det ändras ju när man inser att de inte är trygga själva ens.
/ Vanja
Sajtvärd på Politik I Fokus.
Nej den vänstermobb som utgör dessa människor som terroriserar polisen, vill ju gärna framställa sig som godhetsapostlar och att högerextremismen skulle vara ett hot mot vårt samhälle. Högerextremismen är försvinnande liten i jämförelse och helt uppenbart är att det är vänstermobbens agerande som utgör ett hot mot vårt samhälle, där polisen inte kan utföra sitt jobb ordentligt.
Avstängd från Feminism iFokus. Rätt nöjd med det.
#4 Jag har ibland frågat om det i de nordiska länderna funnits några vänsterns motsvarigheter till högerextremister som Breivik eller lasermannen John Ausonius. De som kommit med påståenden liknande ditt har avstått från att svara.
Med detta inte sagt att man är någon godhetsapostel för att man står till vänster politiskt.
Blekingegadebanden?
Se´n vet jag inte hur aktiva RAF eller Stasi/DDR var i Sverige? Fanns det möjligen attentat, i Sverige, under WW2?