Politik iFokus

Politik

Etikett: övrigt
Läst 1536 ggr
RobinEH
5

Nazister agerar medborgargarde

"I lördags klev fem personer från Nordiska motståndsrörelsen in på badhuset Oasen i Kungälv. De agerade medborgargarde och hyllas nu på partitidningens hemsida. Men personalen på badet är illa berörd."

"…På NMR:s partitidnings hemsida förklarar organisationen sin aktion med att man vill stävja trakasserier mot nordiska kvinnor i badhus…"

http://m.gp.se/nyheter/vastsverige/bohuslan/1.2992139-militanta-nazister-patrullerade-simhall-norr-om-goteborg?

Betryggande, eller?

Jag tror, jag tror på vintertid och ishalka.
Sajtvärd på Träning och Hälsa

VildaVittra
3

Inte ett dugg.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

[Garntroll]
6

Vem skyddar mig från medborgargardet då?

hankans91
1

Nazister har väl alltid agerat medborgargarde och de skyr inte att ta lagen i egna händer oavsett hur det är i ett land. Men de tror tydligen att de har rätten på sin sida bara för att det framkommit att det skett en del sexuella ofredande från män med utländsk bakgrund på badhus. Men det ska inte rättfärdiga dom på något sett för de har en lika hemsk människosyn som dessa utländska män begår sexuella ofredande mot kvinnor.

[Hayabusa]
6

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Medborgargarde är dessvärre inget nytt.

72mm
19

Haha, badvaktsnassar. Ett nytt ord att lägga till ordlistan? När stat och polis inte kan/vill skydda medborgarna så kommer olika grupper fylla det behovet, det är väl inte så konstigt? Vi har ju själva skapat utrymme för den här typen av agerande. Eller åtminstone 87% av oss… 😃

Friskt kopplat är hälften brunnet!

Zyperior
9

#5 Så sant. Man får vad man röstar på. Nu är det Socialdemokratin + MP som bestämmer och då går nazister till badhusen.

Avstängd från Feminism iFokus. Rätt nöjd med det.

thea_thea
0

Alltså fy fan…

[sanna70]
13

Vilken värld vi lever i där våra döttrar behöver skyddas av nazister mot "unga män" som inte kan styra sin lust att stoppa händerna mellan benen och röra vid brösten. . Det är som att välja mellan pest eller kolera. .  Snacka om att samhället sviker sina medborgare. .

Fillifjonkan60
5

#8 Så sant sagt! 👍

I Sverige har vi yttrandefrihet
men bara om vi yttrar oss rätt.
Kallas inte det diktatur?