Winter is Trumphing
InbÀddat innehÄll kan anvÀnda tredjepartscookies och spÄrningsskript.
Ja vill vi/ni se Donald Trumph som USA's nĂ€sta "monark"? đđź
Medarbetare pÄ FÄgelmatning, Djurparker, Vilda djur och Politik i fokus.
Halva vĂ€rlden och ekonomin lĂ€r ju fara rakt Ă„t helvete om han vinner xD FĂ„r ta och börja poppa popcorn snart och bara sĂ€tta sig ner och titta pĂ„ nyheternaâŠ
âI don't think the human race will survive the next thousand years, unless we spread into space.â
-Stephen Hawking
đpoppa popcorn och titta pĂ„ nyheterna.. ja.. typ sĂ„.. i alla fall om man gillar skrĂ€ck, dramatik, missĂ€r och död.. đ
Medarbetare pÄ FÄgelmatning, Djurparker, Vilda djur och Politik i fokus.
Trump har vunnit ett par viktiga primÀrvalssegrar och stÄr tydligen stark inför fortsÀttningen. Jeb Bush ger upp trots enorma tillgÄnger och stöd frÄn olika sÀrintressen. Kan det vara nÄgot "fel" pÄ de republikanska vÀljarna eller Àr det nÄgot annat som Àr snett i landets politik som primÀrvalen speglar?
Det skulle vara kul (pĂ„ ett popcorn-vis) om Trumph faktist kom Ă€nda fram till presidentvalet. Nu tror jag tyvĂ€rr inte att han skulle ha en chans mot Clinton, pĂ„ nĂ„got vis tror jag hon Ă€r lĂ€ttare att styra. Wall Street köper alltid den president som ger bĂ€st avkastning och minst risk, och jag tror inte det Ă€r Trumph. đ
Friskt kopplat Àr hÀlften brunnet!
#2 Ăr inte det allt som gĂ„r pĂ„ TV idag;)?
#4 Visst vore det. Jag tror faktiskt att han skulle kunna vinna, och han har ju gjort det i vissa stater om jag förstÄtt det rÀtt? Det Àr ju lÀskigt i sig.
âI don't think the human race will survive the next thousand years, unless we spread into space.â
-Stephen Hawking