Lever du som du lär?
På Dagens Nyheters sajt finns det ett test som man kan göra för att se hur andra som lever som man själv gör avser rösta.
Om man inte vet vilket parti man tänker stödja kan man alltså med detta få se hur andra i samma situation som en själv tänker rösta.
Mvh // Staffan

Tack Christina! Nu har jag lagat länken i #0 också… :)

Hm - stämmer inte alls!

För mig stämde det exakt; alla partier kom i precis den ordning som jag skulle rösta på dem, i fallande ordning…
Jo, stämde rätt bra… 

Förutom först i rankingen som som enlig mig är 2:a så är resten av partierna i helt omvänd ordning.

Första gg åtminstone alt 1 stämde… Och jag kan nog leva med den övriga ordningen:)
1:a handsvalet stämde ganska bra. Även sistahandsvalet. Däremellan var det mesta fel.
Mvh // Johan

2-handsvalet och 1-handsvalet i omvänd ordning. Annars stämde det förolämpande bra.
Alla utom de två sista stämde. De sista två skulle bara byta plats eftersom V borde hamna längst ner på min lista.
Tom
Det stämde inte alls speciellt bra! Fast det kan nog ha att göra med att jag jobbar bara när jag inte går i skolan, bland annat… Den trodde säkert jag var en slappis
Fast jag måste säga att jag är ganska osäker på vad jag egentligen ska rösta på…
Den första stämde till 70%, den andra stämde ganska bra, men resten stämde inte alls.

Japp jag fick det jag trodde stod 56% Moderaterna 56% folkpatriet

Haha, 62% FP och 60% V, härlig blandning :)
Gjorde om det. V fick högre poäng än C och S. Hmmmm…
(Fast de tre första var relativt OK)

#14 Dig är jag rädd för!;)

#16 Vadå? jag är ju en snäll ultraliberalkommunist ;)

Stämde inte alls. Spännande!