Majoriteten är INTE idioter!
Idioter finns överallt!! Helt oavsett religion, hudfärg, kön, klass, etnicitet, sexuell läggning, social status, egendefinierat genus osv…osv..
Så varför är det bara dessa epitet våra politiska partier fokuserar på istället för på de riktiga idioterna?
Förstår inte. Vilka är det dom fokuserar på?
#1: Jo, det hela vårt västerländska samhälle just nu fokuserar på är "epitet"
(Synonymer till epitet: namntillägg, attribut, benämning, öknamn).
Istället för på de verkliga problem och utmaningar vi faktiskt står inför.
Så min oro är att detta aldrig kommer att kunna sluta väl, så länge som vi tilllåter idioter bestämma över oss…..
@politik.ifokus: Lycka till❤
Men seriöst.
Ifokus är egentligen ett ganska farligt forum med den maktfullkomlighet dess trådmoderatorer tillåts ha.
Bara tur att forumet på, topdomän, ännu inte hamnat i orätta händer eftersom konceptet är helt lysande och att man ganska lätt kan omvandla en majoritet till idioter.
#4: att moderatorerna på forum bestämmer är ett väldigt naturligt inslag på forum. Det krävs att de som har juridiskt ansvar för de olika forumen kan moderera dom som dom vill för att dom ska kunna hållas till ansvar över det som sker på dom.
Och givetvis skulle det inte finnas forum om ingen bestämde över dom. Människor lan inte bete sig på nätet och någon måste styra upp på ett eller annat vis.
En majoritet på våra forum är egna tänkande individer och inte människor som omvandlas till idioter oavsett vad som skrivs på ett forum.
Allt i ett samhälle kräver någon som ser över det, för människor är som vilda djur i mångt och mycket.
#5: Absolut, förstår precis vad du menar.
Men vad är egentligen värst?
Att tillåta folk oemotsagda övertyga om att gurka hjälper mot cancer.
Eller tillåta folk att aldrig någonsin behöva möta oliktänkande?
Jag förstår ärligt talat vad den här tråden handlar om??? Jag börjar kanske bli lite pömsig på nattkröken får jag väl skylla på.
Bor man på Öland, solen och vindarnas ö, så skapade jag några sidor som visar vår vackra ö med hjälp av några bilder.
Oland4ever.com
Oland4ever.eu
OlandTurist.com
OlandsTuristguide.eu
#7: Att klockan är mycket och att mjoriteten inte är idioter❤
Eller vänta nu….tror faktiskt att ni alla är fullständigt utvecklade idioter! Och att ingen annan än ni själva kan rädda er.
Lycka till❤
#10: Du behöver det där lycka tillet mer än andra här. Så behåll det.
#11: will do. ❤