Politik iFokus

Politik

Läst 74 ggr
CFIT
0

Panorama

Av världens 7,9 miljarder människor. Vilken fråga tror ni engagerar och upprör vår planet allra mest? Att Ryssland invarderart Ukraina eller att där finns ett land typ "Schvederige" eller nått sånt, där man bränner absolut heligaste skrifter!?!?!

OberonsMatte
0

Är det alltså någon som har gått runt och frågat 7,9 miljarder människor?

Sajtvärd Katter iFokus

Pyttelite
0

#1: Det vore något att gå runt och knacka dörr …

Man motionerar inte för att bli yngre utan för att bli äldre.

CFIT
0

#1: Menar du allvar?

OberonsMatte
0

#2 Ja, det tar nog ett tag. Ingen har frågat mig ännu…

Sajtvärd Katter iFokus

OberonsMatte
1

#3 Samma fråga kan jag ställa till dig.

Sajtvärd Katter iFokus

CFIT
0

#5: Ja, jag menar allvar.

Pyttelite
0

Jag tror ju inte att det påverkar mänskligheten om man bränner flaggor men det påverkar säker dom som blir hotade eller de som förlorar arbetet och får flytta hem.

Man motionerar inte för att bli yngre utan för att bli äldre.

• Redigerat 2023-01-26 20:58 av Pyttelite
OberonsMatte
0

#6 Ok, du tror dig alltså veta hur 7,9 miljarder människor förhåller sig till Putins respektive Paludans påhitt och tror dig veta att de graderat hur de känner inför det? På allvar?

Sajtvärd Katter iFokus

CFIT
0

#8: Eh, nej inte jag….. Men du får gärna själv gå ut på nätet och googla, och sen lägga till världsdemografi och ditt egna sunda förnuft.❤

OberonsMatte
1

#9 Grejen är väl att det bara är de som upprörs eller hejar på som syns och hörs genom sådana googlingar. Man kan även uppröras över flera saker samtidigt. Personligen tycker jag illa om både Putin och Paludan, även fast det inte är mig, mitt land eller min tro de angripit. De är idioter båda två.

Sajtvärd Katter iFokus

CFIT
0

#10: Nu börjar vi komma mer överens….❤👍