Politik iFokus

Politik

Etikett: 15-politiska-partier
Läst 796 ggr
zzaga
0

alla trådar har samma slut

Jag tycker det är otroligt ledsamt att i princip alla trådar på det här forumet slutar med att muslimer och invanrare skrivs ner.

Så jag tackar för "debatten" och drar mig ur. (Nej jag försöker inte bli "martyr" eller något sådant).

AndersE
0

Jag tror att det är helt fel strategi - men jag förstår dig.

Staffan
0

Jag håller absolut inte med dig om att alla trådar slutar på det sättet men det är naturligtvis upp till dig om du vill uttrycka dina åsikter här på sajten eller inte.

// staffan

Magnuz
0

Håller inte heller med. Däremot är det ju rätt sannolikt att detta ämne dyker upp i en tråd som handlar om SD och invandring, som nu den som heter "SD - inget vanligt parti". När du dessutom ställer frågan;

"Är det bara icke västerlänningar du är emot eller är det alla invandrare?"

så är det ju inte direkt svårt att räkna ut att vi hamnar där…

Ida
0

Tråkigt att höra. Hoppas att inte alla känner som du och ger upp lika lätt. Att låta de åsikter man inte tycker om ta över debatten kommer aldrig ge oss det samhälle vi vill ha.

/Ida

Karmatarerskanise
0

Jag tycker inte att alla debatter slutar med ngt om muslimer. Däremot har vissa svårt att hålla god ton.

Lisbeth
0

Jag gör som zzaga och tackar för alla debatter, försöker inte heller bli martyr Glad Men jag har sagt det jag kom hit för att säga. Jag tycker inte om moderat politik, men jag tycker jättemycket om ER alla. Så nu kan jag skilja på saker och ting Tack så hemskt mycket! Då finns det ju ingen anledning att vara kvar och förarga er längre;)

Jag har sagt det här förut så hjälp mig nu om jag kommer tillbaka är ni snälla. Det räcker med STICK för i…… Ja ni vet! Räcka ut tungan Kyss

mvh Lisbeth

Staffan
0

Lisbeth

Det här börjar bli löjligt. Detta är 3:e eller 4:e gången du säger att du ska sluta skriva här på politik-sajten. Kommer du tillbaka gång på gång bara för att sen kunna säga "tack för mig"?

Mvh // Staffan

StefanW
0

#7 (om 0 & 6)…det är i sann politiker anda: lovar och lovar…..Flört

Stefan - Modellbyggare

Lisbeth
0

# 7 Säg det Staffan! STICK för i…….Flört snälla hjälp!:)

precis
0

Det här verkar skumt. Varför sluta helt o hållet? det behövs många röster/input/vinklingar på alla olika ämnen i debatten. Ni behöver bara hålla er ifrån att läsa o kommentera såna områden ni inte vill läsa om.

Jag har en gammal, seg dator, så jag försöker avstå från att läsa inlägg som har fler än 100 svar, för att det tar sån tid att ladda. Men annars så läser jag det mesta, och försöker att svara endast när jag har en klar åsikt, och där jag känner att jag orkar dividera.

jen
0

Lisbeth och zzaga!!  varför sluta???

att ge upp pga olika åsikter är samma  sak som att säga att       "du har rätt"

det vore tråkigt om ni la av, eftersom ni har intressanta och sunda åsikter i många frågor…

Faxlin
0

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Ida
0

#12 Håller helt med dig Åsa, jag tycker att du har en sund syn på detta!

Det är klart att det är helt ok att försvinna ett tag för att sedan komma tillbaka. Och du har helt rätt i att det behövs olika åsikter för att kunna skapa en intressant debatt, annars kan man ju lika gärna sitta och nicka instämmande med sina gelikar någonstans. :)

CarlS
0

Jag har "morrat" lite på zzaga och luftat lite av mina åsikter men jag trodde aldrig att hon skulle ta det så hårt och lämna debatten helt.

"Morrade" ibland lite överdrivet just för att skapa en debatt och "retas" lite.

Hoppas att ni stannar kvar Lisbeth och zzaga! Ni ger färg åt debatterna! :)

CarlS