Politik iFokus

Politik

Etikett: off-topic
Läst 2173 ggr
Fullrulle
0

Hur många timmar per dag

Sitter du ute på nätet?

Intressant artikel på Aftonbladet idag.

Har sett flertalet här inne bli beroene av fokus.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article7073139.ab

elyse
0

Det beror på. Just iFokus ägnar jag kanske 20-30 min per dag i snitt. Jag är med i nio olika grupper här. Annars är det min mail jag kollar, ebay, Tradera, Aftonbladet och lite olika kändisar jag är intresserad av. Och Spotify, om det räknas.

Halvdansken
0

Ur många timmar utanför arbetet är det ju faktiskt. Jag är uppkopplad på jobb hela dan, plus att jag är inne på min egen när jag kommer hem, så totalt sett så är jag "på" kanske 10 - 12 timmar om dan.

Hatar cancer och älskar vårlökar.

[Ming]
0

Har varit tokberoende av nätet och förstår att jag måste göra annat…för mig har det handlat om ca 4-5 tim/dag…efter arbetets slut……

Fullrulle
0

Anders du som brukar vara flitig "brukare" i trådarna varför har du inte svarat här?

[mingdie]
0

Arbete ungefär 8-10 timmar om dagen. Fritiden kanske 1 timme om dagen.

Halvdansken
0

#4. Man har väl ingen skyldighet att svara i alla trådar?

Hatar cancer och älskar vårlökar.

Fullrulle
0

6# ÄR du god man för han eller hur menar du?

Har sett Anders ha eget mål i mun inte behöver han väl hjälpryttare ?

asvensso
0

Fullrulle - hur manga timmar sorfar du sjalv eftersom du sager att du sett andra bli beroende av iFokus? Ar det din egen erfarenhet?

Karmatarerskanise
0

Fullrulle, hur många timmar sitter du här själv egentligen?

[mingdie]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vissa sitter alldeles för länge.

Mitralis
0

#10 Sant.
Gullig bildGlad

StickyKitten
0

Känns lite överdrivet att hävda att flertalet här inne har blivit beroende? Och hur vet du att de är just beroende, även om de är regelbundna besökare?

Själv surfar jag en 3-4 timmar varje dag. Tycker själv att det är lite mycket, men å andra sidan vet jag inte vad jag skulle göra annars med tiden heller.

Sara
0

Jag är internetberoende. Jag blir stressad om jag inte får mitt dagliga internettande. Glad Det är gräsligt men sant.

iFokus, mailen, MSN och Facebook är viktigast, fast ordningen spelar ingen roll.

Sara

Fullrulle
0

9# Alldeles för få eftersom jag inte svarar dig förrens nu….