Är du nöjd med ditt val?
Om det vore nyval så skullejag rösta annorlunda faktiskt. Jag har fåttnya ögon på några partierfaktiskt.
Vad gäller kommun-ochlandstingsval skulle jagnog inte ändra mig.
Hur tänker du? Är du nöjdmed dina val?
Har dufått ändrad synpå någon politiker, pos ellerneg?
Jag är nöjd med mitt val.
/Maria
Jagmåste säga att jag tycker Maria W harstått ut väldigt i detta val.Miljöpartiet har varit ett stort nejtack för migtidigare, men nuså tycker jag attde har varit riktigtbra.
Fp har jagockså varit emot,men deras partiledare kan talaför sig.
Jag är nöjd med mitt val, men skulle kanske taktikrösta till landstinget om det skulle vara nyval idag… 
Jag skulle ändra mitt val till kommunen, tycker inte om att man ändrar och tar in nya partier där, framförallt inte V som jag absolut inte har något förtroende för här, eller rättare de personer från V som nu får makten här.
Jag är helt nöjd med mina val.
Jag är helt nöjd. Som socialliberal finns det inget annat parti än Folkpartiet att rösta på och det handlar mer om människosyn än politik egentligen.
Jag gillar Miljöpartiet också, skulle nästan likagärna ha röstat på dom, men det är ju bra att nån röstar på vänster också, så nä jag ångrar mig inte.
är lätt Vänstervriden.. och skulle aldrig ändra min röst.

Jag är nöjd med mitt val, men inte med hur valsystemet ser ut i Sverige där ett parti/sammanslutning kan få en majoritet av folkets röster, men ändå inte få majoritet i riksdagen eller i kommun/landsting.
Finns vissa skräckexempel på hur de här utjämningsmandaten slagit totalt fel.
// David
Ett hem utan katt är bara ett hus...