Politik iFokus

Politik

Etikett15-politiska-partier
Läst 1396 ggr
Kaj
0

Göran Persson mytoman?

didis
0

Inte får man en mer positiv bild av honom efter tv-programmen…

AndersE
0

Undrar hur hans eftermäle blir i partiet. Han sprider ju oerhört mycket intern miss-sämja.

Kaj
0

#2 en mytoman vet inte alltid med sig att han ljuger. Han tror att det han säger är sanning utan att ha någon aning om att det inte är så.

Men du har helt rätt - detta kommer att lukta surt sa katten och det kommer att skada socialdemokraterna jätte mycket. Nu börjar man ju förstå hur illa det egentligen var bakom kulliserna i Sossarna.

diii
0

vad sa han i det där programmet?

AndersE
0

#4 Ny chans i kväll!

Annars är det nog bara att läsa vilken tidning, eller lyssna på vilket radioprogram, eller se på vilket TV-program, eller titta på vilket forum som helst…

Uppmärksamhet får han Persson!   ;-)

Linda
0

jag sitter bara och lider och pinas och skäms med en kudde framför ögonen när jag tittar…Snacka om "big brother"..=Pinsamt

Ida
0

Underhållande!! Ha ha, han är en riktig karaktär den där Persson. :)

Oskar
0

Men oj vad vill han uppnå? Den bild man har av Persson blir ju garanterat sämre efter hans skvallrande och negativa uttalanden om hans tidigare Medarbetare.

AndersE
0

Jga tror:

• inte Göran Persson ljuger. Han delger sin subjektiva ögonblicksbild.
  • faktiskt att han besjälats av den dokumentära aspekten. Möjligheten att ocensurerat dela med sig av ögonblickskänslan - utan att behöva oroa sig för följderna, eftersom den skulle publiceras först efter karriären. Något naivt kanske…

Jag tycker programmen är fascinerande! Jag tycker inte bilden av Persson är odelat negativ. Jag har också upptäckt många positiva sidor som jag inte sett tidigare. Människan och tillvaron är komplex och med många bottnar. Detta är en insikt i detta.

Ida
0

Jag tycker också att dokumentären är oerhört intressant. En riktig tittarsuccé tydligen.

Ikväll sänds sista delen, missa inte det!