Politik iFokus

Politik

Etikettpolitiker
Läst 1625 ggr
[cala02]
4

Sarah Palin

Såg just dox dokumentären om Sarah Palin, tur att hon inte längre är presidentkandidat. Hoppas McCain är körd också, hon blir farlig vid hans sida. Dumhet makt och Arrogans är farligt, hon verkar vara det största hotet mot världen som funnits.

http://svt.se/2.174794/1.2751042/

Björnidet
0

Utan att tveka så skulle jag klassa henne som en ny Hitler,Stalin och liknande diktatorer. Programmet i Tv såg jag också och man chockades över att det i modern tid får gå till på detta sätt i ett civiliserat land som USA.

Att sparka alla som inte röstade på henne i valet oavsett vilken position de hade under henne som guvernör, barrockt och faschistiskt handlande av Sarah Palin är det enda man kan säga just nu.

[Highonbluetomorrows]
1

Tack för tipset, ska definitivt se den.

Det finns oroväckande många knäppgökar som får en himla medial uppmärksamhet och tas som legitima debattörer och politiker i USA. Michelle Bauchman var rätt hemsk hon med och påminner mig mycket om Palin. Men nu vet jag ju inte om dokumentären handlar om deras åsikter eller deras politiska styrning.

Björnidet
0

Enligt min uppfattning är det inte politik som Sarah Palin vill förmedla, ser man programmet om henne då förstår man, inge, jag säger ingen får sätta sig upp mot den damen, har hon ett överordnande jobb så sparkar hon alla som tycker olika och inte röstar på henne. Vi skall tacka dom där uppe att hon inte blev amerikas president, hon som har så lätt för att starta ett atomkrig. Fy för sådana personer.

Mitralis
0

Jag ska spela in reprisen som är i natt.

Björnidet
0

Gör det, du kommer att bli chockad över hur hon bär sig åt.

Mitralis
1

Oj oj oj, den där människan skulle nog jag också vara rädd för. Hon verkar inte dra sig för någonting.

Björnidet
0

Om Sarah Palin skulle ha blivit president (gud förbjude) då kunde vi också ha väntat oss ett nytt världskrig med atombomber och anna skit.Hon kan inte vara annat än enormt egoistisk och en sådan människa är samhällsfarlig.

[Jimmy.L]
1

Sarah Palin Är inte den första eller den sista tyvärr som försöker bli president i USA. Skrämmande att veta att dessa fanatiker kan eller får försöka bli president i ett land som har så mycket kärnvapen.

Björnidet
0

Ja visst är det, man blr mörkrädd bara man tänker på det, John Mc Cain  var ju hennes medkämpe och där borde de också passa sig, han är inre bra för världsfreden.

[FruStein]
2

Mitt intryck är att Palin skulle kunna starta ett krig bara för att ha något för det amerikanska folket att fokusera på istället för inrikespolitiken samt för att bli ihågkommen.

vallhund
0

# 10

Ungefär samma intryck som jag har av damen.

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

Björnidet
0

Sedan man såg inslaget har jag hekt ändrat intrycket av denna dam. Nu är det ju så att det är inte ytan som räknas det är innehållet och det var katastrofalt ruttet.