Politiska konspirationer?
Hur är det bland er medlemar vill ni ha kvar politiska konspirationer?
Naturligtvis.
Varför ställer du frågan.
Menar du att politiska konspirationer inte finns?
Då kanske vi också kommer att få se vilka de är som hela tiden röstar bort inlägg som inte bryter mot några regler.
Är det så att sajtvärden ger efter för de som vill dölja konspirationerna.
#1 Jag frågar medlemarna då många inlägg har blivit bortröstade. Jag väljer att lyssna på alla även dig!

Absolut inte. Finns tillräckligt många sidor för foliehattarna att härja runt på,

Inte för att jag gärna ser inlägg av Kosmos, men varför röstades/togs #1 bort?
Antar att Sajtvärd tar bort #3 då den är ett personangrepp!
Vilka har röstat bort #1.
Intressant att ni inte VÅGAR stå för att ni anmält inläggen.
Har bett stillness att sansa sig lite med masspubliceringar av trådar.😇
Det vore rätt skönt at slippa stillnes och KosmosBills videor i varje fall. Att det existerar politiska konspirationer är det nog inget tvivel om men inte av den karaktär som dessa personer vill saluföra.

Jag gillar konspirationsteorier, men Stillness spammande av David Ickes videos är jobbigt.
Hatar cancer och älskar vårlökar.
#7 Att det existerar politiska konspirationer är det nog inget tvivel om men inte av den karaktär som dessa personer vill saluföra.
Intressant…berätta mer.
Ta Syrien t.ex.
Berätta hur det som berättas där inte är av den karaktär som du kan ta till dig.
# 9 Det finns inget som jag kan ta till mig som du lägger in videor om då jag inte orkar se på dem. Inte heller tror jag på dina konspirationer. Kennedymordet tror jag däremot var en konspiration.
Om du inte orkar se dem….ja, där försvann all trovärdighet ang. din möjlighet att överhuvudtaget kunna bedöma vad som verkar trovärdigt eller inte.
Du menar alltså att du dissar dem innan du sett dem.
Då kan det ju vara svårt att ha en uppfattning om den info jag förmedlar om Syriensituationen. Som du ändå förkastar…trots att du inte tagit del av den. Smart……not.
# 11 Det vore enklare om du försöker föklara i ord istället för att spamma detta forum med videor är vad jag försöker säga dig i klartext. Ge gärna källhänvisningar men att sitta och se på den ena videon efter den andra är inte speciellt uppbyggande vare sig för mig eller för denna sajt. Tänk om alla skulle göra som du och stillness?
Godnatt för idag från mig.
Så om dom som tror på konspirationsteorier får vara kvar men bör undvika posta video som ni tycker inte leder någonstans?
# 12 Det vore enklare om du försöker föklara i ord istället för att spamma detta forum med videor är vad jag försöker säga dig i klartext.
Varför konstruerar du egendomligheter som att jag spammat detta forum med videor???
Berätta var dessa videos finns !
Jag är aktuell i Syrientrådarna.
Nu får du faktiskt visa var dessa videor finns som du påstår är spam.
Upp till bevis nu. Jag synar dina kort !!!
Så om dom som tror på konspirationsteorier får vara kvar men bör undvika posta video som ni tycker inte leder någonstans?
Skojar du ???
Hur skulle det gå till?
Ska trollen som anmäler mina trådar och inlägg få bestämma vilka videos som ska godkännas ???
Låt politiska konspirationsteorier vara kvar! Det är tuffare moderering som behövs om något.
#16 Jaså. Berätta då vad de tre videos jag har i min Syrientråd "INTE TILLFÖR" #0 #2 och #17
Vem ska avgöra om de tillför något ?
Trollen(som inte vågar stå för sina anmälningar)….eller du?
Mina inlägg med eller utan video blir anmälda stup i kvarten trots att de inte bryter mot regler.
Att de som anmäler inte vågar stå för det borde vara en fingervisning hur "seriösa" de är.
Vad menar du egentligen?
Att du inte återpublicerar trollanmälda inlägg ?
Är det vad du säger ?
#18 Jag har läst inlägg från dig förut och väljer därför att inte svara på din fråga. Du förtjänar det inte.
#19 Hoppsan !
Det var adresserat till Jimmy….glömde att skriva #16. Sorry !😇
Det är inte att vi andra tycker att videoinläggen är tramsiga, det är att de är så fruktansvärt enfaldiga när de postas som egna trådar och så otroligt irrelevanta när de postas som svar gång efter annat.
Det hade ju varit intressanta infallsvinklar OM det var på riktigt, men de här videorna är så otroligt infantila och itererar samma patetiska fantasier om och om igen.
Medarbetare på Skepticism.
Finns på Twitter som @Ola_i_Lyckan. Medlem i VoF, Vänsterpartiet samt GAST Spelförening.
Hur menar du då olaka att min Syrientråd motsvarar din beskrivning.
Berätta hur de är enfaldiga och varför.
På vad sätt är de inte på riktigt?
Hur är de infantila?
Vari ligger de patetiska fantasierna?
Nu ska vi se om där fanns någon substans eller om det bara var ett onyanserat svepande omdöme som utan att exemplifiera bara faller platt.
#18 KosmosBill har du glömt bort din tråd Syrienkriget - En Konspiration !?
I den postar du en video i 0 där du inte har en aning vad som sägs eller att du kan bekräfta när det spelades in. Jag har redan låst en tråd där du postar video men ingen fakta. Jag har sista ordet här inne på politik det måste du inse. Passar det inte föreslår jag att du postar dina video någon annanstans.
Exempelvis på konspirationer som det fanns ett forum tidigare här men som lämnade i fokus.
#23 KosmosBill har du glömt bort din tråd Syrienkriget - En Konspiration !?
I den postar du en video i 0 där du inte har en aning vad som sägs.
Vaaa ???
Har jag ingen aning om vad som sägs???
Jag berättar i #0 vad som sägs!!!(då jag förutsätter att översättningen är riktig,vilket vi fått bekräftat)
Vad kan då få dig Jimmy att komma med ett så felaktigt uttalande. Jag vet inte, men konstigt är det. Kanske du vill förklara. Om jag inte hade en aning om vad det handlade om…..varför skulle jag då posta den ??? Herregud !!! Vad är detta???
eller att du kan bekräfta när det spelades in.
När den spelades in är inte det viktigaste. Det viktiga är att Dumas säger vad han säger. Däremot är tidpunkten då hans Brittiska kollegor säger vad han uppger att de säger av största vikt.
Förstår du verkligen inte det Jimmy? Hur tänker du här?
De sensationella uppgifterna den fd. utrikesministern kommer med, att Britterna planerade Syrienkriget 2 år innan det bröt ut……det kommenterar du inte ens Jimmy. Vad beror det på?

Lägger in mitt inlägg #3 som var ett svar på TS fråga igen då jag inte ser vad det bryter mot.
"Absolut inte. Finns tillräckligt många sidor för foliehattarna att härja runt på,"
# 27 De bildade något annat men uppenbarligen så räcker det inte till för dessa båda.

Jag blir nog mer irriterad på Stillness som enbart (nästan) postar 1-timmes video av David Icke med nån kort kommentat om "new World Order" och förväntar sig att man har tid att sitta och titta på dem.
Kosmobill är mer seriös, eller vad man nu säger, sina inlägg.
Hatar cancer och älskar vårlökar.

Tanken med Politiska konspirationsteorier var ej att det skulle vara en kanal för David Icke och liknande konspirationsteorier.
Jag hade tänkt mej mer i stil med morden på Kennedy, Palme och så vidare. Kanske lite area 51 och WTC, dock inte med illuminativinkel utan huruvida WTC "revs" på grund av försäkringsbedrägeri, eller för att det blev för dyrt att renovera.
Mitralis/Tidigare sajtvärd
#30 Tack för förklaringen, då vet jag hur du har tänkt dig med den.
Nej. Jag vill inte se det här. Alla vet hur det gick för konspirationsteorier.ifokus och det hände av en god anledning. Det är för mycket skräp som skrivs, och människor som inte går att diskutera med, på ett forum som är just till för att diskutera på.
Bort med det, och slutar inte dom som spamma sajten med att göra det ge skrivförbud. Det är som sagt en sajt för diskussion, inte för hjärntvätt eller propaganda.
“I don't think the human race will survive the next thousand years, unless we spread into space.”
-Stephen Hawking
Syftet som #30 tänkt var gott, men verkligheten blev tyvärr en annan när stillness m fl mer eller mindre sjanghajade sajten med sitt spammande.
ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.
Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .
Medis på Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

#34 Det står en lösning till det problemet i #32.
# 34 Man kan ge dem skrivförbud också.
Det var ju så lugnt ett tag:
OT, välkommen som Sajtvärd Jimmy!
ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.
Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .
Medis på Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.
Får tacka för alla förslag, fortsätter det vara massa tjafs i dom trådarna kommer jag att ta bort det helt. #37 Tack.