Politik iFokus

Politik

Etikett: politiska-skandaler
Läst 783 ggr
Magnuz
7

Utländsk media gör sitt jobb

Som vanligt när det gäller vissa saker måste man gå till utländska media för att få en mer nyanserad bild av samhällsskeenden. Mikael Jalving på danska Jyllandsposten skriver kritiskt om Expressens uthängningar av privatpersoner.

http://blogs.jp.dk/frontalt/2013/12/13/journalistik-pa-svensk/

"Ingen store medier, heller ikke i Danmark, har endnu skrevet om Expressens form for journalistik. Det sker ligesom bare. Business as usual. Men ligner i mine øjne et studie i personforfølgelse, som vi skal tilbage til den berygtede senator John Mccarthy for at se magen til."

[Calle64]
4

Utländsk blogg menar du?

RobinEH
2

Jaha? Vart skrev han något annat?

Jag tror, jag tror på vintertid och ishalka.
Sajtvärd på Träning och Hälsa

[Calle64]
2

I  #0!!!

RobinEH
2

Han har inte påtalat annat. Orkar du så får du gärna citera…

Denna kommentar har tagits bort.
Magnuz
3

Nu går du över gränsen igen Calle64, när du anklagar mig för att ha skapat fler konton. Det borde vara skäl för åtminstone en tids avstängning eller kraftig tillrättavisning och varning från sajtvärden. Denne kan ju dessutom förmodligen mycket enkelt se att jag och Robin inte skriver från samma IP-adress.

RobinEH
2

Jag tror du har citerat fel. Eller förstår du inte ordet media? Sociala medier. En liten ledtråd bara…

Förövrigt så finns det en tangent på tangentbordet med en pil åt vänster. Denna knappen tar bort text som ett suddgummi tar bort blyerts, fast bättre.

[Calle64]
2

Jo jag jobbar inom media, där skiljer man på media och sociala medier.

#&

Jag säger inte att det är flera konton, nu går du över gränsen igen, men det är samma ärende, smutskastning på din nivå. SD nivå om det förklarar bättre, helt plötsligt får du vänner som försöker försvara samma åsikter du har, mycket märkligt om det skulle vara en slump. Du har förlorat de flesta diskussionerna nu är det plötsligt flera SDare här. Liknar detresearch gruppen fick fram, det var 14% som stod för 51% av kommentarerna på SVTs kommentatorsfält.

Lägg av medskitsnacket nu, du gör digbara löjlig, ta av dig offerkoftan i fem sekunder.

RobinEH
3

Det är du som gör dig löjlig när du försöker få det att framstå som att enbart en individ kan föra en annan åsikt än dig. Jag skriver vart fasen jag vill och skiter fullständigt i vem du tror att jag är. Men att du försöker att få det att framstå som att jag och Magnuz är samma person är bara pinsamt. Det är förövrigt mycket underligt att du inte märker skillnad i våra sätt att skriva, kanske skall använda hjärnan innan du slänger ur dig skit.

Jag brukar inte bry mig om att belysa min politiska åsikt, men du kanske fattar vad jag menar med att det inte enbart är sverigedemokrater som ifrågasätter dig.☝️

[Calle64]
2

Säger inte att ni är samma person, återigen. Däremot har ni lika svårt att fatta samma saker. Varför försvarar du honom med samma argument han använder sig av? Varför försöker du precis som han vända diskussioner mot något annat håll än det handlar om?

Jag skriver också var jag vill, varför ska jag ta hänsyn till dig?

Otrevligare får man leta efter här, personliga påhopp är ytterligare en sak ni har gemensamt. tangentbordshjältar bägge två!

Varför i bryr du dig i att försöka påvisa mitt fel i svaret på Magnuz inlägg?

Det är en jäkla skillnad på media och sociala medier oavsett vilken politisk åsikt du vill "belysa".

RobinEH
3

Lek offer…

Jag svarade på din kommentar för att den inte belös vad Magnuz skrivit. Varför inte testa att slå upp media i en ordbok. Eller medium. Eller kommunikationsmedium. Eller ännu enklare, gå till svenska akademiens ordlista som finns på nätet och skriv in medium (eller varför inte massmedium) och se vars du hamnar. Kanske är ännu roligare att bara gå in på wikipedia och skriva kommunikationsmedium eller massmedium.

[Jimmy.L]
6

Nu räcker det! Är det så att någon har fler konton tar det till mig i PM. Vill inte se mer tjafs om det, då kan det bli avstängningar. Varning utdelad till Calle64 tråden låses, trådskaparen får gärna starta ny tråd om ämnet.

Inlägget är låst för nya kommentarer