Politik iFokus

Politik

Etikett: ordet-fritt-fria-diskussioner
Läst 1287 ggr
[Lilla Fröken]
2

Åk hem till Ryssland!

Jäkla svin! Så fint uttryckte sig en sportkommentator. Hade det varit en SD:are så hade det blivit liv i luckan. Jag hoppas verkligen att han blir avstängd från jobbet ett tag. Eller blir polisanmäld.

[Jimmy.L]
0

Och vilket brott faller det under? Kan lova dig att det sägs värre saker på isen skall det med polisanmälas?

[Lilla Fröken]
2

Ingen aning :) Radionämnden? Eller Vad Det Nu heter :)Men du tycker att det är okej att säga så? Det har nog sagts en hel del på isen som blivit anmält, som rasistiska kommentarer.

olaka
1

Det blir lättare att vara med och debattera om du länkar lite i trådstarten…

Medarbetare på Skepticism.

Finns på Twitter som @Ola_i_Lyckan. Medlem i VoF, Vänsterpartiet samt GAST Spelförening.

[Calle64]
5

Nu är det ju inte första gången ryssarnas juniorer beter sig på detta vis. Det hör inte hemma inom idrotten att slåss efter slutsignalen, polisanmäl du om du tycker det är viktigt. Vad det har med SD att göra begriper inte jag.

Tralle3
2

Självklart hade det blivit problem om någon frå SD sagt något sådant då SD driver en gömd rasistiskt politik (och nej jag har inte fått detta från media utan studerat SDs hemsidor, forum osv. långt innan de blev valda in i riksdagen för flera år sedan). Detta är skillnaden, och det borde du ju fatta lilla fröken.

Låt mig gissa, du sympatiserar med SD, ND, SVP?