Hej!
Jag har funderat på en grej, vad har egentligen SD mer för politik än bara invandringspolitiken?
Jag har läst på deras hemsida, men allt låter bara som ett virrvarr av hur det var i <Sverige för hundra år sen. Men jag vet inte, någon som har någon bra länk?
~They say that "what does not kill you makes you stronger". i belive that if something is trying to kill you, it makes you angry.~
Bra fråga dom lägger ju mycket fokus på invandringen. Dom har en sammanfattning här fast jag tycker dom kopierar nästan rakt av från många andra partier om många saker.
Inget parti jag är intresserad av och har inte läst på så mycket om dom.

De är emot EU.
Hatar cancer och älskar vårlökar.
Jävligt mycket emot vindkraftverk av nån anledning…
Medarbetare på Skepticism.
Finns på Twitter som @Ola_i_Lyckan. Medlem i VoF, Vänsterpartiet samt GAST Spelförening.
Jävligt mycket emot vindkraftverk av nån anledning…
Finns på Twitter som @Ola_i_Lyckan. Medlem i VoF, Vänsterpartiet samt GAST Spelförening.
Går det att se någonstans hur de har röstat i olika frågor i riksdagen? Det borde visa tydligare vad de står för än ett partiprogram.
#5 tankesmedjantiden.se/publikation/stodpartiet/
Jag är också emot vindkraft särskilt där det bor människor som inte vill lyssna till dessa.
Okej, tack för alla svar! Ska kika på länkar och lära mig mer.
~They say that "what does not kill you makes you stronger". i belive that if something is trying to kill you, it makes you angry.~
Missnöjespartier har ofta fokus på just en fråga, sedan snickrar de till resten.
Lustigt nog försöker SD fiska röster i norrlandslänen genom att vilja avskaffa samernas exklusiva rättigheter.
"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen
http://solus.blogg.se/