Skulle det vara så hemskt?
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Skulle det vara så hemskt egentligen om invandrares kultur och beteende färgade av sig lite på svenskarna?
Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Skulle det vara så hemskt egentligen om svenskarnas kultur och beteende färgade av sig lite på invandrarna?
Samma sak?
Hatar cancer och älskar vårlökar.
#1 Det gör den ju. I min klass deltog alla i luciatåget, oavsett om man var ifrån Indien eller från Chile. Bara ett exempel av många.
Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus
#1 ???? Tänkte först att det var en väldigt dum fråga du ställde, men tänkte sedan att det är helt otänkbart att någon ställer en så dum fråga, så jag har nog missuppfattat dig. De flesta "invandrare" anpassar sig ju till den svenska samhällsstrukturen. Hur menar du egentligen?

Givetvis anpassar sig invandrare, men jag ville bara vända på argumntet. Hör hur det låter. Hade det varit ok som trådstart?
Jag är lite trött på att det alltid är så mycket fel på svenskana. Vi ä rasister ch främlingsfientliga. Kritiserar man invandringen är man rasist/nazist/fascist/SD:are osv. Sverige är nog det enda land som konstant framhåller hur bra andra kulturer är, och hur dåliga den egna är.

Så ni ger till alla tiggare på gatorna?
Dessutom ger svenskarna via skatten till alla andra i samhället. Massor, vi har världens högsta skatter pga det. Många av de som ger pengar kommer nog från kulturer utan sånt skyddsnät.
Jag ger fan inget till tiggare, vill inte ha dem här…synd att det ens är tillåtet .
#6 Många länder, bl a Danmark och Nederländerna har förbjudit tiggeri, men jag förstår inte poängen. Om man stör sig på dem är det väl bara att titta åt ett annat håll.
#6 Då är det ju bra att du inte är med o stiftar landets lagar.
ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.
Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .
Medis på Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.
#5 Ja, jag ger. Jag vet nämligen hur det är att inget ha.
#4 Hur det låter? Låter det fruktansvärt att bry sig om andra människor och vara givmild?

Jag ger via SOS-barnbyar istället.

#4 "Sverige är nog det enda land som konstant framhåller hur bra andra kulturer är, och hur dåliga den egna är."
Nej, men Sverige är nog ett av många länder där det är populärt att intala sig själva varianter av plattityden jag citerar ovan, utan några egentliga grunder för det.
Det är lite ironiskt att du kritiserar den Svenska kulturen för att den alltid kritiserar den Svenska kulturen 🙂.
Medarbetare på Skepticism, Vetenskap och Andlig Skepticism

😃