Det blir bra det🙂
Kanon! =)
Avstängd från Feminism iFokus. Rätt nöjd med det.
Låter bra 🙂
Åh vad bra att några iallafall tycker att det är bra :)
Så får ni ha tålamod med mig för jag är helt ny på detta.
#4 Du kommer göra ett bra jobb här 🙂
Jag vet inte riktigt hur ni arbetar…alltså Sajtvärd & Medarbetare men så mycket som "anmäl inlägg" verkar missbrukas just här på politik så det vore väl något att ta tag i även om det är svårt för det kan ju hetta till lite i diskutionerna det vet man ju med just politiska ämnen.
Klart att det ibland är befogat att anmäla inlägg……..fått en del anmälda inlägg av olika sorter vissa befogade & andra obefogade.
Ett förslag vore kanske om jag nu skrivit ett inlägg som någon anmäler och det visar sig vara befogat så vore det bra med en varning om inlägget är korrekt så bör ju den som anmäler få en varning.
Tror vi är många medlemmar här på iFokus som ibland behöver en tillrättavisning…..
#6 Håller med om att vissa missbrukar anmälningsknappen. Tyvärr ser vi inte vem som gör anmälan. Det ända vi kan göra är att vädja till folk att inte missbruka anmälningssystemet.
6# Och så kan vi lägga tillbaka de inlägg som anmälts på "felaktiga" grunder.
Ok det var ju lite dumt att ni inte ser vem som missbrukar funktionen.
Men lycka till i arbetet JenniN
Jag tycker det är märkligt att inlägg tas bort pga anmälningar. Att de flaggas för granskning av sajtvärd/medarbetare är ju bra, men per automatik tas bort? Nu är jag inte sajtvärd/medarbetare på något forum där detta är problem så det kanske blir för mycket att stå i om man tar bort att inlägg raderas automatiskt?
Grattis Jenny….skriver inte så mycket här inne men läser. Och gillar din stil.
🌺
11# Åh tack! vad roligt att höra! 🌺
Lycka till 👍
Lycka till ja, och samtidigt ett tack till Söderort, som jag tycker var en alert och rättvis Medarbetare.
Så roligt 🙂 Lycka till Jenni N 🙂
#10 Ja det är ett problem när folk missköter det automatiska anmälningssystemet den är ju inte tänkt att användas som en ogilla knapp som vissa gör. Den är tänkt att underlätta för sajtvärden och oss Medarbetare så olämpliga inlägg tas bort automatiskt.

Välkommen JenniN 🙂 Det kommer att gå strålande för dej.
#10 Att inläggen tas bort automatiskt gör att vissa extremt olämpliga inlägg, gjorda av så kallade Troll, blir sedda av så få som möjligt.
Sajtvärd och Medarbetare har tyvärr inta alltid möjlighet att övervaka sajten dygnet runt, och då är denna funktion användbar.
Som man kan läsa i #8 så går Sajtvärd och Medarbetare igenom borttagna inlägg och återpublicerar det som blivit okynnesanmält.
Som jag förstått ändå så kan man sätta olika nivåer på individuella medlemmar så att det blir lättare/svårare att "anmäla bort" deras inlägg, stämmer detta?