Politik iFokus

Politik

Etikett: övrigt
Läst 1604 ggr
kermit
0

( En liten parantes )

Vem är sajtvärd(ar) på Politk? Jag kan inte hitta det någonstans.

Karmatarerskanise
0

Ja, det hade varit bra om det stod någonstans.
Jag frågade på ett annat iFokus forum, där var det ngn som visste. Men jag minns inte längre. Hoppas någon kan svara!

Karmatarerskanise
0

Ja, det hade varit bra om det stod någonstans.
Jag frågade på ett annat iFokus forum, där var det ngn som visste. Men jag minns inte längre. Hoppas någon kan svara!

kermit
0

Jag hittade ett svar på värdsajten, antagligen är det det som gäller:

Politik är den enda sajt som inte har någon Sajtvärd utan där iFokus istället står som avsändare. Det vore dumt att tillsätta en politiskt färgad värd på en sajt som handlar om politik.

Du kan skicka dina frågor till mig så ska jag svara på dem.

Mvh // Staffan

Karmatarerskanise
0

Aha, där ser man.
Därför många kan bete sig som dom gör.

AndersE
0

Det innebär inte på något sätt att Politik är utan moderering. Här tas bort inlägg och kommentarer, samt utdelas skrivförbud - när det är befogat.

Karmatarerskanise
0

Här tillåts då en hel del som inte accepteras på andra sidor kan jag lova.  Politik eller inte ..

AndersE
0

#6 Jo, jag vet att du utan framgång försökt tysta delar av debatten här…

Karmatarerskanise
0

Hahaha, visst har jag. Att tysta en debatt är en sak, att folk som tja, du vet vem, snackar skit om folk och förlöjligar dem är en helt annan sak som jag inte accepterar.

Du klarar inte av att folk inte tycker som du. Det gör jag.
Du försöker tysta ner oss som har andra åsikter genom att försöka skrämma bort oss. Inte lyckat!

AndersE
0

Hera, du ger sken av att inte veta - i #2 och #3 - men i själva verket vet du precis hur det fungerar här. Och du har kontaktat personer för att få dem att begränsa min debatt mot dina sd-sympatier.

Karmatarerskanise
0

Begränsa din debatt? Nej du. Det handlade om att du inte skulle skriva i alla trådar om mig, och vilket parti jag tyckte om.
Det vet du mycket väl om.

Och jag visste inte att det inte fanns folk som hade hand om politik iFokus. Trodde det var en av dem jag skrev till den gången.

Du borde kanske se över hur du skriver i trådar där du inte gillar vad folk tycker. Man behöver inte förlöjliga andra, för att verka vara bättre själv.

AndersE
0

#10 Jo, det är rätt intressant - tänk er ett politiskt forum där man som skribent går in och talar om vilket parti man sympatiserar med. Detta ska sedan andra debattörer inte få nämna…

Om man skäms för sina sympatier är det nog smartast att hålla tyst med dem.

Karmatarerskanise
0

Det är skillnad på att prata om ett parti och på att prata om en människa.

Jag kan själv som sagt 1000 ggr förut SJÄLV tala om för andra här inne vad jag tänker och tycker.

Och att nämna är en sak, att ständigt dra upp det är en helt annan femma. Jag tror nog att du fattar det själv, annars vet jag inte vad som är felet.

Och då en person säger åt dig att inte göra det, då slutar man. Men icke sa nicke, du fattade inte utan fortsatte, trots att jag åter och åter igen sade åt dig att du inte fick skriva om mig och mina åsikter.

AndersE
0

#12 Om du tror att du kan skriva om dina åsikter på ett politiskt forum utan att bli bemött - då har du nog valt fel forum…

precis
0

t.ex: #6 och #13 och om man skriver massor av saker och blir kallad lögnare upprepade gånger, har man också valt fel forum då?

Karmatarerskanise
0

Men Anders, vad håller du på med?
Jag har inte sagt ngt om att bli bemött. Lägg av med tramset nu. Du är ju tröttsam.

AndersE
0

#14 Om man deltar i ett forum genom att avsiktligt använda osanning så har man nog valt felt forum, nästan oavsett vad forumet handlar om…      ;-)

precis
0

#16 vad vet du om avsikten bakom något av allt som skrivs? Jag säger som Hera och Anders Lidbom i KU: Trams!

AndersE
0

#17 Nej, avsikten det vet jag normalt inget om.

Men det händer ju att skribenten berättar om sin avsikt.