Politik iFokus

Politik

Etikett: om-ifokus-och-sajten
Läst 1702 ggr
Vanja
3

Söker medarbetare.

Ja, nu har jag kommit till det jag befarade mest när jag blev Sajtvärd. Jag ska försöka hitta någon eldsjäl som vill hjälpa mig och min Medarbetare att driva sajten. 

Kraven är enkla, du måste inte vara neutral (Även om jag väljer att vara det) Men du måste kunna skilja på sak och person. Du måste vara lugn och sansad och framför allt kunna ta diskussioner på vuxen nivå. Du måste kunna acceptera andras åsikter även om de inte stämmer överrens med dina egna och du måste vara objektiv i bedömningar. 

Hör av dig på PM eller skriv en rad här.

/ Vanja 
Sajtvärd på Politik I Fokus. 

[molly1974]
2

jag ställer gjärna upp

Vanja
7

#1 Jag vet för lite om dig och du har inte varit tillräckligt aktiv för att jag ska veta någotsånär vem du är.

/ Vanja 

[molly1974]
0

Vanja Vad vill du vetta

Vanja
1

#3  Du får nog vara aktiv i någon månad till innan jag kan göra en bedömning.

/ Vanja 

Emo
8

Tråkigt att du inte lyckades behålla det bäste Medarbetare du kunde ha.

Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

Vanja
6

Japp, det är supertråkigt. Men han har kämpat länge och väl. Och med all skit vi får ta som Sajtvärd och Medarbetare här så förtjänar han en paus. I bästa av världar så kommer han tillbaka vid ett senare tillfälle.

/ Vanja 

LinaLj
2

Jag kan också tänka mig att ställa upp om det behövs.

Vanja
6

#7 Du har ju inte ens politik ibland dina favoritsajter? Och du har dessutom närapå aldrig skrivit något här inne. Så det går tyvärr inte.

/ Vanja 

[Moon Light]
5

Håller helt med Emo för det här är en förlust för PiF 😕men Vanja jag hoppas du hittar en lika bra Medarbetare med både kunskap och neutralitet som så väl behövs på en sajt som den här för den kan inte vara enkel att driva alla gånger så tummar upp för er som orkar med och som engagerar er och gör ett fantastiskt jobb  som admin 👍

Zyperior
13

Jag skulle kunna tänka mig att ställa upp. Jag vill egentligen vara på samma nivå som mina "motspelare", men skulle inte ha några problem med att ta ett steg tillbaks och bara moderera. Förstår dock att min neutralitet kanske kan ifrågasättas, men jag har inte haft något behov av att vara det hittills. Det betyder inte att jag kan va det om det krävs.

Avstängd från Feminism iFokus. Rätt nöjd med det.

Ebolaa
6

Jag är intresserad av att få bli Medarbetare! Jag kan dock inte lova att jag sitter här 24/7, pga studier och distansförhållande så det blir en hel del resande på fritiden. Men både  av internet/dataintresse och studieskäl så spenderar jag trots allt mycket tid framför datorn..

Ciao!

Bättre att tända ett ljus än att förbanna mörkret.

Tjeja
2

Ja supertråkigt att Jimmy gav upp men förståeligt! Det är nog omöjligt att vara Sajtvärd eller ens moderera här på PiF utan att bli kritiserad och ogillas av någon. Är man tillräckligt neutral blir man dessutom kritiserad av flera sidor samtidigt.

Medarbetare på Fågelmatning, Djurparker, Vilda djur och Politik i fokus.

[helga21]
2

# 12 Instämmer i det du säger. Man måste kunna något om politik och samhälle och låta alla åsikter få dryftas men inte hur som helst.