Är inte Politik till för diskussion?
Fick (som vanligt) ett inlägg bortröstat. Och jag fattar faktiskt inte varför.
Det är bara löjligt, om man inte kan ta diskussioner.
Men jag tror jag vet vem/vilka, men det hjälper ju inte.
I Sverige har vi yttrandefrihet
men bara om vi yttrar oss rätt.
Kallas inte det diktatur?
# 0 Jo- har du klagat hos värden? Gör så att du skriver det du vill framföra i word så att du kan bevisa vad du skrivit och sen klistra in det.
Jo politik är till för diskussion, men en del saker blir aldeles för OT och då måste jag rensa tyvärr.
#1 Men jag ser alla inlägg som är bortröstade så man måste inte bevisa något, jag vet redan att de finns och exakt vad som står.
/ Vanja
Sajtvärd på Politik I Fokus.
Nog vanligt att att man får ett & annat inlägg bortröstat & ibland har man väl uttryckt sig lite opassande och ibland inte och då kommer inlägget tillbaka.
Tycker sajtvärden just på politik här alltid gjort ett grymt bra jobb tidigare jimmy & nu vanja och det är ju ett svårt arbete eftersom just politik har en tedens till väldigt många åsikter.
Dock så känns det ibland som om någon hellre klickar på anmäla inlägget mer föör nöjes skull så fort det inte passar dennes politiska åsikt men det är ju sajtvärdarna som då säkert kan reda ut detta.
#1 Det är bättre att när man postar, antingen spara sidan eller ta screenshot på inlägget.
“I don't think the human race will survive the next thousand years, unless we spread into space.”
-Stephen Hawking
"men en del saker blir aldeles för OT och då måste jag rensa tyvärr. "
De flesta aktiva här inne (undertecknad inkluderad) är alldeles för dåliga på att hålla sig till ämnet så jag tror faktiskt att hårdare OT-moderering skulle höja kvalitén på PiF rent generellt.
Friskt kopplat är hälften brunnet!