SD nya promotion
Nu ska SD marknadsföra sin politik som "orginal"
Har de inte gjort det hela tidenđ
eller var det politiken som var originell och deras företrĂ€dare som uppvisade en viss originalitetâŠ.
Hm..börjar det bli kallt pÄ glasberget, Jimmy? Eftersom du nu flörtar med Löfven?
Vad avses? Kan knappast vara videon "Jimmie à kesson - snart Àr det val" du refererar till? DÀr flörtas det inte sÄ mycket med vare sig moderater eller sossar.
Friskt kopplat Àr hÀlften brunnet!
"â Jag kĂ€nner för min egen del att jag har betydligt mer gemensamt med Stefan Löfven Ă€n med Annie Lööf, sĂ€ger Ă
kesson.
â Hur skulle vi kunna ge stöd Ă„t en regering dĂ€r Centerpartiet fĂ„r inflytande över migrationspolitiken?"
đ
MĂ„ste svida hos partiledningen nĂ€r man vill ge partiet en ny framtoning varpĂ„ en sĂ„dan figur som Martin Strid stĂ€ller sig i i talarstolenâŠ
https://www.expressen.se/nyheter/sd-ledamot-muslimer-ar-inte-manniskor-fullt-ut/
"eller var det politiken som var originell och deras företrĂ€dare som uppvisade en viss originalitetâŠ."
SĂ„ det Ă€r vĂ€l ett riktigt original đ
Fast i skalanâŠom en muslim vĂ€ljer att gĂ„ med i Jimmy-religionen istĂ€llet, var hamnar han dĂ„ i skalan?
#4 BÀttre om du lÀnkar till kÀllan sjÀlvt kanske?
https://www.youtube.com/watch?v=Soz_9frQigQ
Olycklig formulering som gör det hela till en avhumanisering av muslimer och det Àr givetvis inte nÄgot bra.
DÀremot skriver jag fullstÀndigt under pÄ skalan som Strid pratar om. Det Àr nog visad medmÀnsklighet/humanitet det handlar om. IS Àr mycket nÀra vad man skulle kunna kalla en 100% muhammedansk syn pÄ vÀrlden. Med vÀsterlÀndska mÄtt och vÀrderingar av humanitet och medmÀnsklighet sÄ kommer de dÄ ocksÄ mycket nÀra att visa noll "humanitet". Observera vidare att Strid poÀngterar att det Àr ett personligt val var pÄ den skalan man som individ vill placera sig.
Det Martin Strid sÀger sig ha förstÄtt (nÀr han undersökt islam) Àr snarare precis vad svenskar mÄste fÄ höra.
Tros den originalitet som finns i partiet SD sĂ„ verkar det som man betackar sig för dylika originalâŠhan Ă€kte ju ut frĂ„n Norrköping med rumpan före och det ser ut som han fĂ„r lĂ€mna tillbaka partikortet medâŠ.
#7 Jo, troligen Àr inte SD (eller Sverige heller för den delen) Ànnu moget för riktigt sÄ hÀr höga doser av sanning.
SÄ du menar pÄ fullt allvar att Muslimer Àr mindre mÀnniskor Àn exempelvis Sverigedemokrater?
PÄ vilket sÀtt dÄ? GenomsnittslÀngden? Genomsnittsvikten?
För, eftersom en Muslim kan komma frÄn vilken som helst av de etniska grupperna av mÀnniskor, sÄ finns det pÄ inga sÀtt en möjlighet att genteknologisk sÀrskilja en individ med en viss livsÄskÄdning frÄn en annan.
AlltsÄ mÄste man vara rÀtt mycket av original för att stÄ för den uppfattning du verkar stÄ för..
Men jag kan ju ha fel, rÀtta mig gÀrna, fast med fakta inkl kÀllhÀnvisning..annars fÄr jag vÀl katalogisera ditt uttalande som ngt intelligensreserven klÀckt ur sig.