Så där har det sett ut bra länge, tyvärr.
fy vad vidriga personer det finns.
Ja fast de där gäller extremvänstern. Extremhögern är nog inte mycket bättre.
/ Vanja
Sajtvärd på Politik I Fokus.
#3 Kan ha fel nu men inget tyder på att AFA fanns på plats eller kända grupper i den autonoma rörelsen. Dom är ju mer "smartare" med att maskera sig. Man kan se några svarta flaggor i bakgrunden vilket är kännetecken för AFA men i främsta ledet ser jag inga maskering.
#3 nä inte någon av dom 2 flankerna är speciellt bra eller för ett demokratiskt samhälle
det tråkiga är att media skriver löpmeter om ena sidan men som mest notiser om andra.
#0 tur att polisen var där o kunde hjälpa lite iaf vem vet hur illa det hade kunnat gått om dom ej varit där
Väldigt vanligt i vårt "demokratiska" Sverige idag…tyvärr. Men allt sånt här tystas ner, eller bortförklaras, med mindre det inte handlar om att vänsterblocket "attackeras"
Att spotta på folk är vidrigt, utan tvekan. I övrigt är det inte så lätt att uttala sig om denna filmsnutt.
#7 Läste du texten under filmen?
#8 Har läst, ja. Men jag vill nog ha mer än en film och en facebook-text innan jag kommenterar detta mer.
#10 Att spotta på någon är fortfarande vidrigt och om det stämmer som står i texten är det än mer vidrigt.
"Om det stämmer".
Visst källkritik ska man alltid ha men i detta fall är det ju rätt klart att det inte går att ifrågasätta.
Civil olydnad..?