Fahrenheit 9/11
Jag blir lika upprörd varje gång jag ser den här dokumentären. Hur kan man tillåta att Bush får vara kvar som president? Och hur kan man ha kvar människorna runt omkring honom? Jag blir så oerhört upprörd att se oskyldiga människor dödas och skadas. För vad, makt och pengar? Hoppas han ligger vaken om nätterna! Men det gör han sannolikt inte. Är inte för Personangrepp. men här är det befogat. Hoppas att världen vaknar upp ur sin koma snart!

Den filmen har gjorts med en helt klar spegling mot Bush. Det finns inget som visar en annan sida. Jag vet inte vad som är rätt eller fel här men tycker att man skall inte döma förrän man hört båda sidorna. Tror säkert att de som är för kriget (och då även Bush) har en helt annan syn än vad Moore har. Det är alltså inte bra att döma bara efter att ha sett en som redan tagit ställning mot. Om någon vill kan man måla ut vad som helst att bli fel och Moores film är inte helt objektiv även om den framställs så.
nåväl, vill bara säga att jag varken tycker eller inte om det som Bush har gjort. Tycker bara att Moores film är allt för inställd på en sida av sanningen.
Moore är inte objektivitetens mästare precis men intressant som Maj Wechselman